FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ENNK Norvik Jeden příspěvek | Celý strom
ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 13:25
JirkaK
Norvik je ve vývoji už hodně dlouho, první preview se objevily před rokem, v posledních dnech ale přešel do beta testování a release bude v krátké době.

Z fotek a videa je to jedno z nejlépe propracovaných letišť, které kdy ORBX udělalo. Navíc výkon bude "neuvěřitelně dobrý". Letiště společně s městem je tvořeno jako jeden 3D model, tzn. měl by se vykreslit v celé parádě najednou nehledě na nastavení autogenu... podobně je řešený například New York X od Dreznewski Design který vypadá parádně a je nenáročný

A jak to vypadá v pohybu na poměrně outdated mašině (i7-920@ 3.4ghz, GTX680)...

https://www.youtube.com/watch?v=tOsaGDOre5k



tady jsou zdroje:
http://www.orbxsystems.com/forum/topic/97624-ennk-narvik-airport-newies/ - rok staré preview
http://www.orbxsystems.com/forum/topic/114053-ennk-narvik-airport-p3dv32/ - nové z beta testů
http://www.orbxsystems.com/forum/topic/114086-ennk-from-me-p3dv32/
http://www.orbxsystems.com/forum/topic/114104-ennk-in-the-fall-p3dv32/
33517 B / 750 x 422 / narvik1.jpg
35007 B / 750 x 422 / narvik2.jpg
39207 B / 750 x 422 / narvik3.jpg
22776 B / 750 x 422 / narvik4.jpg
20507 B / 750 x 422 / narvik5.jpg
37455 B / 750 x 422 / narvik6.jpg
37455 B / 750 x 422 / narvik6.jpg
29064 B / 750 x 422 / narvik7.jpg
43340 B / 750 x 422 / narvik8.jpg
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 13:30
JM   
Vykreslovani v plny parade najednou je pekne videt cca. v 0:50 na tom videu, kdy se tam zcistajasna zjevi zluty letadlo
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 14:05
Aldaran
P3D nevlastním, ale to jak se to děsně škube je vlastnost? Z toho by mi teda asi po chvíli hráblo a měl bych děs a hrůzu se okolo sebe rozhlížet. Zaujala levitující a mizející světla na RWY (2:42) moc pěkné. Nezjevují se jen letadla, ve 2:56 se obdobné kouzlo stane i s hangárem a ve 3:00 vyroste celá věž i s hospodou a při jakémkoli švenku v průběhu letu roste celé letiště. Ve 3:03 zase zničehonic zmizí kus mraku. Podle pytlíků fouká od moře, komíny kouří neochvějně kolmo vzhůru. No nevím... jestli to má být top z díly ORBX a P3D tak tedy dost zklamání.
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 16:33
JirkaK
žádné cukání nevidím, může být problém u tebe v samotném přehrávání videa, internet je plný reportovaných problémů s fullHD a 60FPS videy na YT.

Navíc... 5 generací stará i7 a tři generace stará grafika... počítač za pár tisíc... výkon vzhledem k železu výborný...


btw tvoje rostoucí hospoda nebo letiště... načítají se textury, s tím nemá ORBX co dělat, je to vlastnost a ve FSX jsou tyhle věci ještě patrnější, v P3D to je to dost eliminováno... souvisí to s level of detail, ale to v X-Plane neznáte a proto potřebujete podstatně víc paměti
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 19:45
Aldaran
Zkoušel jsem to video na 5 PC s různými OS a zřejmě mají všechny onen reportovaný problém. A nebo jsi ty už tak zpitomělý, že se ti to zdá plynulé. Jiné vysvětlení nemám. Může prosím někdo (vyjma JirkaK alterega) sdělit, že při rozhlížení to má vždy plynulé?)

btw to není moje rostoucí hospoda, ale tvoje... nebo spíš těch kteří si to koupí. A považuješ toto za eliminovaný problém a výborný výsledek P3D pak se tím ledacos vysvětluje. A máš pravdu, tohle v XPL neznáme, proto jsme někteří udiveni

ta poslední věta by se vůbec dala do kamene tesat...

" ale to v X-Plane neznáte a proto potřebujete podstatně víc paměti "

Čtu si jí už po 10té a pořád ji nemůžu pochopit.

- Tak že když si tam Ty strčíš víc paměti tak to taky nebudete znát? - Aha.. asi ne
- A nebo je chyba že to neznáme a správné je to znát? - asi taky ne.

Já tomu nerozumím.

p.s. nějak jsi nekomentoval ty světla... to je taky normální?



 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 20:22
xWing   
HTML5 aj FLASH seka...
A neni to pomalym streamovanim 1080p60 alebo 720p60.
Autor videa mal hodne male FPS.
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 22:15
FSPilot   
Taky se mi to kouše ale je to ještě použitelné
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 22:59
Pips   
Taky to nevidím plynulé. Po minutě jsem to musel vypnout, tahalo mě to za oči.
 

ENNK Norvik   27. 4. 2016 / 12:49
pawlick
Dej si bábu s dědkem, ono to pak bude mnohem plynulejší
 

ENNK Norvik   27. 4. 2016 / 13:14
Pips   
Pokud se někde cestou nevzpříčí mrkvička
 

ENNK Norvik   26. 4. 2016 / 06:27
happypetr   
Vyzkoušeno doma a teď i v práci a cuká se to docela nepříjemně... Ale je možný, že JK rychle mrká, nebo má nějaký tik a trefoval se do toho cukání u videa... Tím pádem to skutečně vidět nemohl...
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 23:28
Tragédie v JRD
Ono to cukani muze byt zpusobeno dilem i tim, ze fps v tom flightsimu bylo odlisne od 60fps (ve kterych je to video) a dalsim vlivem muze byt i rozdil fps videa (60) od nastavene obnovovaci frekvence na displeji divaka...
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 13:44
neletec
škoda, jestli je to "nenáročné" jako New York X, tak bohužel nic pro mě
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 14:41
Zdenda
Narvik příteli, Narvik.
Shodou okolností teď doma čtu knihu Narvik o přepadení Norska na jaře 1940.
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 18:10
Pan Letadlo   
Neuvěřitelně dobrý výkon, 20FPS. Ale vypadá to hezky, až se mi chtělo skoro napsat, že mi ten orbx někdy chybí.
 

ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 18:44
JirkaK
Bavíš se o New York X v2?

https://www.youtube.com/watch?v=BZxa1i_KMj4

má TitanX, ale ten je ve většině videa hodně nevyužitý (cca 60% load). Později tam jde vidět i vytížení CPU (8 jádrová i7 s vypnutým HT na 4.6GHz) i to core 0 nedostává čoud...

Jinými slovy těch 30FPS co mu to dává je limit v refresh rate (vsync on) jeho 4k televize. Defaultní scenérka poběží podstatně hůře

A tady je i odůvodnění toho proč je to podstatně výkonnější než třeba takový ORBX nad Londýnem, který mimochodem zdaleka nevypadá tak dobře...


One technique is to place a lot of object textures into a single file to reduce the draw calls ... you can see where this is happening in some spots of NY, there is a group of buildings where the texture will flash black then reload ... the flashing to black is a long standing problem with "Zoom" level going back to FS98 I think ... but it help demonstrate the use of one DDS texture file being used for multiple objects.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ