FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ENNK Norvik Jeden příspěvek | Celý strom
ENNK Norvik   25. 4. 2016 / 18:44
JirkaK
Bavíš se o New York X v2?

https://www.youtube.com/watch?v=BZxa1i_KMj4

má TitanX, ale ten je ve většině videa hodně nevyužitý (cca 60% load). Později tam jde vidět i vytížení CPU (8 jádrová i7 s vypnutým HT na 4.6GHz) i to core 0 nedostává čoud...

Jinými slovy těch 30FPS co mu to dává je limit v refresh rate (vsync on) jeho 4k televize. Defaultní scenérka poběží podstatně hůře

A tady je i odůvodnění toho proč je to podstatně výkonnější než třeba takový ORBX nad Londýnem, který mimochodem zdaleka nevypadá tak dobře...


One technique is to place a lot of object textures into a single file to reduce the draw calls ... you can see where this is happening in some spots of NY, there is a group of buildings where the texture will flash black then reload ... the flashing to black is a long standing problem with "Zoom" level going back to FS98 I think ... but it help demonstrate the use of one DDS texture file being used for multiple objects.
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ