| | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 18:44 | |
| | Bavíš se o New York X v2?
https://www.youtube.com/watch?v=BZxa1i_KMj4
má TitanX, ale ten je ve většině videa hodně nevyužitý (cca 60% load). Později tam jde vidět i vytížení CPU (8 jádrová i7 s vypnutým HT na 4.6GHz) i to core 0 nedostává čoud...
Jinými slovy těch 30FPS co mu to dává je limit v refresh rate (vsync on) jeho 4k televize. Defaultní scenérka poběží podstatně hůře
A tady je i odůvodnění toho proč je to podstatně výkonnější než třeba takový ORBX nad Londýnem, který mimochodem zdaleka nevypadá tak dobře...
One technique is to place a lot of object textures into a single file to reduce the draw calls ... you can see where this is happening in some spots of NY, there is a group of buildings where the texture will flash black then reload ... the flashing to black is a long standing problem with "Zoom" level going back to FS98 I think ... but it help demonstrate the use of one DDS texture file being used for multiple objects. |
| |
|