Nemyslím si, že to tak úplně platí. Za ta léta co vyšla FSX je výkon hardware někde úplně někde jinde něž tehdy a nový hardware určitě lze využít lépe než se děje teď. Viz například nyní, kdy i přes podporu vícejader záleží pouze na výkonu prvního jádra a ty další jsou využitá spíše jen okrajově. Ostatně to vidíme v ostatních žánrech her, tam to jde stále dopředu. Nevím jestli je problematika enginu pro flight sim hry ta složitá (pro herní vývojáře), ale určitě by byla lepší zpráva kdyby to vzal někdo sakum prdum od začátku než další reinkarnace FSX. Prepar 3D v tomto nejspíše dosáhnul maxima a popravdě nevidím v nových produktech od DG moc přínos - ale snad se budu mýlit. Zatím ale prostě ty videa nepůsobí moc přesvědčivě a to ani nevíme specifikaci té mašiny na které to běží.
Vzhledem k asi ne moc masové popularitě tohoto žánru, dokážu pochopit výrobce, že prvně vydá levnou odlehčenou školu, kde si to za pár šupů může vyzkoušet každý zájemce a tím se chytnou další potencionální nadšenci-hráči, kterým to stačit nebude. Ale prostě stavět to na této technologii mi nejde na rozum.
Vždyť s FSX:SE podle mě udělali díru do světa minimálně tím, že navázali výborné kontakty s developery addonů a díky této synergii se mohou věnovat pouze vývoji (skoro)dokonalého enginu a na modely letadel a krajiny mít dodavatele se zkušenostmi ověřenými dosavadní činností.
Teď jsem si vzpomněl na PhysX, před lety se na to prodávali extra karty, pak to koupila nvidia. Není třeba tohle ideální technologie pro letecký engine?
|
|