Nikde jsem neviděl vyloženě limit. Spíš je to o "demonstrated", tedy předvedené přistání s bočákem. Uvádí se doporučení, ale ne limit. IMHO snažit se sednout i s 33kt bočákem je celkem o hubu... Co se týče protivětru, dokud je stabilní a v ose dráhy, tak je to víceméně jedno i Cessně (teda pokud to není víc jak 70kt, abys na tu dráhu nemusel couvat). Průser je pak, jak se z té dráhy dostat pryč, protože jak se k tomu větru natočíš, tak to začne být to pravé rodeo... U té 737my je pojiždění povoleno do 65kt, což je, bych řek, limit, s jakým můžeš s tím letadlem ještě přistát (aby ses po přistání moh vůbec z té dráhy dostat pryč). Nemyslím si ale, že by se o to někdo chtěl pokoušet
Úplně jiné kafe je vítr v nárazech. Někde jsem se dočet, že to může být až 50kt, ale moc se mi tomu nechce věřit... neví někdo, jak to je? |
|