S FSE létám už chvíli (i když dost sporadicky) a na začátku jsem si chtěl vydělat právě na svoje éro. Ale držel jsem víceméně ARAIG. Takže poctivé plánování tras, počasí, postupy, k tomu logicky scenerky (kde to šlo) atd. Hezky cold&dark ze stojánky.
Přišel jsem na to, že pokud nejsi magor (a neletec, co jen rýžuje virtuální peníze, které v jeho případě nemají s létáním vůbec nic společného) jako JK, tak je ideální varianta právě zelených jobů. Optimální éro C90 či 350ka (pro 90ku se snáz najde obsazení, ale plně zeleně obsazená 350ka vydělá slušné peníze).
Vzal jsem si leasing na svoje vybrané éro, a během chvilky splaceno. K dnešnímu dni mám nějakých 90 letů, 12 tisíc mil a strávil jsem při tom 75 hodin (bez akcelerace!!!). Z toho posledních cca. 20% už se svojí A36, kde si poletuju v NA, mezi Aljaškou a Skalistými horami (a ano, už nevydělávám tolik).
Teď přemýšlím, že zase budu občas lítat s těmi turbíky od Beechcraftu, abych si postupně našetřil na moje neojblíbenější - Pilatus PC12. Ta A36 je sice moc fajn, ale plně naložená je to celkem výzva vzhledem k nedostatečnému výkonu motoru.
... takže ano, jde to, a ani to nedře, a nemusíš se vzdávat simulace létání.
|
|