| | | Tvorba a umísťování objektů do FSX 11. 2. 2016 / 21:57 | |
| | V sekci UTILITY se nachází návod na instalaci a práci s programem Rwy 12 Object placer od Jaroslava Hauzera z let 2006-7. Píše se rok 2016 spousta věcí se změnila, nebylo by možno něco takového vytvořit, aktualizovat pro FSX?
|
| |
|
| | | Tvorba a umísťování objektů do FSX 12. 2. 2016 / 16:49 | |
| | Snad.... |
| |
|
| | | Tvorba a umísťování objektů do FSX 12. 2. 2016 / 18:28 | |
| | Sežeň si program Whisplacer, nebo Instant scenery.Ten to umí. |
| |
|
| | | Tvorba a umísťování objektů do FSX 12. 2. 2016 / 18:33 | |
| | | |
|
| | | Tvorba a umísťování objektů do FSX 13. 2. 2016 / 00:13 | |
| | Lze použít tyhle 3D objekty pro vložení do FSX a jak? |
| |
|
| | | | Tvorba a umísťování objektů do FSX 13. 2. 2016 / 03:33 | |
| | Ano, ale je k tomu ještě potřeba další SW. ( viz VACC.CZ - PB to tam popisuje jak na to ) |
| |
|
| | | | Tvorba a umísťování objektů do FSX 13. 2. 2016 / 09:01 | |
| | Ahoj, ano je potřeba mít programy google sketch up a model converter X. Potom si otevřeš daný model v google sketch up a exportuješ ho jako .dae
Poté si otevřeš model converter X (musíš mít nastavene cesty k potřebným souborům, které jsou v SDK) pokud nemáš SDK tak je na instalačním CDčku fsx. A pak si otevřeš daný model s příponou .dae a exportuješ do FSX. Na Youtube je návod jak na to v češtině.
Hodně úspěchů Matěj. |
| |
|
| | | Tvorba a umísťování objektů do FSX 1. 3. 2016 / 12:32 | |
| | Pracovní postup jak vytvářet, získávat objekty pro FSX - česky a tak trochu polopatě.
Instalované programy:
SketchUp 2016 + ModelConverterX
Video návod: Youtube – Tutoriál FSX – Jak vytvořit scenérku
http://www.flightsim.com/vbfs/content.php?2163-How-ToExport-Your-Sketchup-Model-into-FSX
https://www.youtube.com/watch?v=BdcbHXCdwL8&feature=c4-overview&list=UUs0J6PXao3bLpW4Lwhb0Pzw
1/ Otevřeme SketchUp – klik Start – klik na postavu + delete (tím ji odstraníme).
Klik Open 3D Warehause (knihovna) – do příkazového řádku napíšeme co hledáme, můžeme použít češtinu (kostel) nebo anglicky – klik Search.
Vybereme vhodný objekt – klik ano a počkáme až se nám na plochu načte.
Klik File – klik Export – klik 3D Model, napíšeme název souboru (kostel), soubor uložit jako typ Collada File (DAE) a určíme kam jej uložíme (Dokumenty), klik Export. Po načtení souboru program ukončíme.
2/ Otevřeme ModelConverterX – klik Import. V Dokumentech najdeme soubor (kostel DAE) a klikneme na nej. Dostaneme název souboru (kostel COLLADA Fil. DAE) - klik otevřít a požadovaný kostel se načte na plochu.
Otevřeme Minimize drawcalls… klik na Minimize dravcalls (proběhne minimalizace souboru) a klik Close.
Otevřeme Wizards, klik Connvert and place object wizards… klik Inpout – klik kostel (DAE), otevřít. Po načtení, Output máme nastaveno na Dokuments.
Teď nastavíme pozici (souřadnice), otočení (heading) a velikost (Scale) nebo klikneme na Show map a vybereme místo umístění objektu, poté klik Convert.
Upozornění Convert Wizard, klikneme Pokračovat a program uzavřeme.
3/Otevřeme Dokumenty, vytvoříme novou složku a zvolíme její název např. kostel Praha
do něj přetáhneme scenery (BGL) a texture (dds). A máme hotovo, dál již pracujeme klasicky, vložíme do FSX a přidáme do knihovny.
|
| |
|
|