FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky... Jeden příspěvek | Celý strom
Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   10. 12. 2015 / 15:35
JirkaK
http://www.carenado.com/CarSite/Portal/index.php
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   10. 12. 2015 / 22:34
neletec
Žádná sláva teda, aspoň C208 vezmu a můžu si hrát na Susi Air

Jinak dvojmor s podporou GTN 750 v akci žádnej, škoda.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   10. 12. 2015 / 22:54
JirkaK
já chtěl CT206 pro XPlane, takže přesně na to jsem čekal, víc se mi za to dávat nechtělo.

Jinak do P3D si dělám zálusk na H850XP, ten ale asi jen tak ve slevě nebude. Je to víc simply než 737 a operuje z menších letišť. Ale to FMC stejně prej stojí za starou bačkoru, ale existuje pro to neoficiální integrace právě té GTN
47798 B / 750 x 389 / h25bPE1.jpg
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 16:56
Koprik
...z těch jeho pseudo byzjetů slušně lítá jen C550, ale jen po těch updatech, které šikulové udělali sami namísto vychcaného Carenada.Já používám variantu s ISG FMS od intergrated Simavionics, ale pro GTN 750 je tam taky.Hledej tady:
http://www.avsim.com/topic/460037-s550-with-isg-fms/
Toho HAWKERA údajně carenadio zprasil pěkně...)) Nicméně z byzjetů mám nejraději tuhle raketu:
http://www.lionheartcreations.com/LJ24B.html
Taky jsem jej doplnil o ISG FMS, panel.cfg klidně zájemcům pošlu přes SZ. Letadlo je to opravdu krásné, pěkně udělané, po update bez bugů,nenáročné na FPS a hlavně hravě stoupá až 6000 f/min do FL 450 a tam sviští M 0.87, jako v reálu.Jo a pro vzlet mu stačí 1000m, horší je to s doběhem, páč nemá jako v reálu reverz, jen obrovské speedbraky, takže musíte sedat přesně a ne rychleji než je třeba, abyste to ubrzdili. Ale bacha, nemá televise, je to mašina z 60 let.
https://www.youtube.com/watch?v=-58vsGCxXkI
https://www.youtube.com/watch?v=BdSO7TEndIA
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 17:39
JirkaK
Ten LJ24 na můj vkus vypadá naprosto tragicky po RA, A2A a PMDG je to neskutečně kvalitativní propad.

S550 se mi oproti Hawkeru nelíbí, o zpracování kokpitu nemluvě, teď nejde tolik o samotné zpracování, které není žádná hitparáda, ale layoutem a avionikou. U S550 je to takový ten splácáme dohromady kde co, Hawker je v tomhle daleko uhlazenější, není jeden čudlík tam a druhý zase támhle, mezitím display, budík.... Hawker je kompaktní minimalistický.

Lítat to bude na 99% na autopilota, tak jestli se to chvá trošku jinak už mě nezastaví. Jediné co jsem z videí lidí usoudil že právě ovládání autopilota není zcela intuitivní, ale to není až tak velký problém, když sednu k čemukoli co není KFC255, popřípadě KFC225 který se chová o kapičku jinak tak jsem sejně v loji a musím přečíst návod/zkouknout tutoriál. Třeba A2A Comanche... po dlouhém pokus omyl jsem musel sjet několik videí abych to pochopil, je to sice trivka, ale přijít na správnou kombinaci

Někdo si u hawkera stěžuje na výkon, ale z videí lidí, o kterých vím že si simulátor rozhodně neprasí "zaručenými tweaky" tak vidím že bez problémů sviští.. např: https://www.youtube.com/watch?v=tg5UTo1rh2o
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 17:42
mano
litat to bude na 99% na autopilotu... novinka lietadla sa kupuju aby lietali na autopilota ine nas zaujimat nemusi
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 18:00
JirkaK
A víš že tady neletíme v J3 Cubu ale v Bizjetu s pokročilými systémy?

Chápu že seš frajer a i když poletíš 15 hodinový let přes atlantik tak by tě ani nenapadlo dát řízení počítači, stejně tak ušetříš tisíce dolarů na palivu protože počítač nikdy nemůže lépe škálovat výkon motorů dle aktuálních letových podmínek.

Klidně si to řiď na ruku, když tě to baví.. Jety se ale na autopilota běžně lítají, zapne se těsně po odstartování a vypíná zase těsně před dosednutím.

Možná je to jen neznalostí, když to ten tvůj větroň nemá tak to automaticky neznamená že to neexistuje

Takže tady namísto rýpnutí si do něčího stylu létání ze sebe děláš hlupáka.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 18:06
mano
robis tu hlupaka ty, nepotrebujem mat lietadlo kde vypnem autopilota a idem pristavat na ruku aby to letelo ako kamen .. teda aj kamen leti niekedy krajsie

to ze tu pises cele A4 neznamena ze pises pravdu, su to len blaboty
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 18:33
JirkaK
Tak si měj letadla dle svých potřeb a používej je jak se ti zlíbí a nech ostatní ať mají svá letadla dle svých potřeb a lítají si s ním jak uznají za vhodné.

Ocituju ti z tutoriálu k B737 od PMDG:

Kapitola take off:

"Passing 400 feet (look at the radio altimeter readout at the bottom of the PFD) press CMD A on the right side of the MCP to engage the autopilot."


Kapitola final approach:
"Press CMD B on the MCP to arm the autoland mode – you should see both CMD A and CMD B lit up."

Kapitola landing po stažení reverse:
"Disengage the autopilot by pressing Z or your joystick AP disconnect key twice."


Evidentně jsou v tom PMDG padlí na hlavu když tě učí lítat a přistávat na autopilota, takové letadlo si přece nikdo nemůže kupovat.


Že to není šálek tvé kávy je tvůj problém se kterým se musíš vyrovnat sám.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 18:39
mano
precitaj si aj realne ostupy pre mna zamna, ale to ze odletovku ci priletovku lietaju na ruku .. tak potom su padli na hlavu aj piloti
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:02
beloch
tě maminka nepustila na simbír, tak tady trolluješ?
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:06
mano
nie nie nepustila
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:07
JirkaK
No nebo taky ne... záleží určitě na mnoha faktorech... kdyby to tak dělali vždy, tak přistáváme výhradně vizuálně a přístrojově pouze ve špatném počasí. Ale ona se ta funkce autoland používá klidně i při dobré viditelnosti.

Tak jak tak ty letadla většinu času letí v režimu autopilota. Jasně na hodinovém letu bude poměr ručně/ap jiný než při 15 hodinovém letu přes atlantik... Těch 99% času bylo samozřejmě nadsazených, nevím jestli je to exaktně 99 nebo 98.5 nepočítal jsem to. Koprik pointu jistě pochopil.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 10:13
Fabo™   
Ty jsi teda fakt kus vola.

Citujes z prvniho tutorialu, ktery je urcen pro prvotni seznameni se strojem, co nejjednodussi let vubec. Samozrejme ze tam je autoland. Podivej se treba do druheho tutorialu, tam autoland nenajdes, misto toho najdes popis rucniho priblizeni na drahu 08 Innsbruck okruhem z vychodniho lokalizeru...
Kdyz uz si beres do huby PMDG, vis treba o tom, ze venovali nemalo usili treba tomu, aby byl citelny v ovladani rozdil mezi verzi s winglety a bez wingletu? Tolik asi k tomu, jak je nedulezite cokoli mimo autopilotu pro PMDG...

Mimochodem funkce autoland se za dobreho pocasi pouziva tak maximalne k periodickemu prezkouseni funkce... a jestlipak treba vubec tusis proc, experte.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 11:11
JirkaK
Jasně že je to první tutoriál. I ve zmíněném druhém tutorialu je "At 400 feet, press CMD A to engage the autopilot", a že si uděláš vizuální přiblížení.. to nijak nepopírá to že od těch 400 stop výšky letíš na autopilot který vypneš před začátkem pravé na rwy 08... Tohle čtu ve svém tutoriálu já... A lidi co čtou mapy tvrdí to samé:

https://www.youtube.com/watch?v=qcaHl-E-0Kk&t=36m00s
https://www.youtube.com/watch?v=DpMUXn-akP8&t=18m05s


Jak už jsem tu napsal asi to není přesně vyjádřené 1% času, co je to letadlo ve vzdchu, ale pokud z 3,5h letu letím 5 minut bez zapnutého AP... no, dobře 97,5% času to letělo na AP... strašně se omlouvám že jsem napsal 99%, pointu že jety lítají většinu času podle počítače to nijak nemění. Netuším jak to, že PMDG s winglety a bez má jiný model a chová se jinak. Hawkera od Carenada o kterém jsem se bavil to nijak neovlivní.


A tihle asi zrovna dělali to periodické prověření funkce autoland?
https://www.youtube.com/watch?v=r4WKikGDLqk


A co různě sleduju diskuze a facebook, tak to není nic neobvyklého, nejlépe když někdo večer přijde punavený "po šichtě" nebo po "pár pivech" a sedne si k simu a v průběhu letu u toho klimbá, tak to vidí jako jistější
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 11:13
JirkaK
tady je to správné autoland video... https://www.youtube.com/watch?v=MdK1Q8gdgmo
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 11:41
Fabo™   
FFS, tak prvni das instruktazni video, a pak video kde je primo napsano, cituju: Although the airport was at VMC, an ILS CAT2 approach (Charlie 4) was requested for training purposes.

S tebou je marna diskuze, ty fakt musis mit porad pravdu, i kdybys ji nemel.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 12:04
neletec
Trochu se v tom trochu ztrácím. Jirka naspal, že bude s nějakým letadlem lítat na 99% na autopilota. Na to to mano vytrhnul z kontextu, že letadla se kupují pouze aby lítala na autopilota -* z čehož jsem pochopil, že je špatné létat na autopilota V dalším příspěvku už mano píše, že se létá na autopilota pořád a nevypíná se nikdy. Pak se dozvím, že příletovka a odletovka se nikdy nelítá na ruku, že to může udělat jen hlupák. No a pak se nakonec dozvím od Faba, že teda autoland zase jako ne. Tak jak to teda je?
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 12:34
mano
kde pisem ze sa lieta na autopilota stale ?
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 12:43
leonell
V dobách, kdy sem ještě chodili dopravní piloti tak se to tady diskutovalo.
Co si z toho pamatuji, tak o tom rozhodne kapitán, většinou se u těchto letadel létá na autopilota na trase, výjimkou je (velmi) špatné počasí, kdy je to zakázáno. Jaké je to počasí záleží na konkrétním typu či další zpřísnění dle nařízení aerolinky.
Přiblížení si většina pilotů radši zalétne ručně, naopak u letadel kde je autoland je dle nařízení aerolinek posádka povinná jednou za čas to zalétnout automaticky + zdokumentovat, teď si nepamatuji jestli šla řeč o jednou měsíčně či tak nějak.
Pokud se týká o simulátor, tak z pohledu ARAIG bys měl umět létat ručně a až to budeš umět tak pak s AP dle ctěné libosti - prostě stejně jako v reálu.
Jinak ještě připomínám, že to, že letadlo umí AUTOLAND ještě neznamená, že se smí v dané situaci použít pro přistání na daném letišti.

Škoda, že už sem kluci nechodí
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 12:46
leonell
Cituji a slzu zatlačuji, A.J.Scandalla (mimochodem snad stále ještě TVS):
...
A co se autolandů týče, udělal jsem jich za poslední rok asi pět (naposledy dneska), a to při CAT III. Takže 99% přistání jsou opravdu v ruce. Pro zajímavost - před asi 15lety, když Swissair zavedl Fokkery 100 a vyřadil DC-9-30, měl komplet celou flotilu schopnou dělat autoland. A protože to tehdy bylo moderní, měli takovou "company policy", že všechna přistání, kde to jde, budou v autolandu (bezpečnost a blablabla). Velmi rychle od toho upustili, když zjistili, že měli letci brzy problém přistát po VOR nebo vizuálním přiblížení (podotýkám, že 95% jsou v ILS). Ale to mam z agnetury JPP, jedna paní povídala. Totéž ale platí i o ručním létání obecně.
...
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 13:13
JirkaK
Nicméně tady vůbec nebyla řeč o Boeingu, tady nebyla řeč o autolandu a ani vlastně o tom jak se autopilot používá. Řeč byla o Hawkeru a to že bude většinu času na autopilotu, fríkulín mano, ktery víš všechno a musí někoho vyškolit, okamžitě narukoval s posměškem že si přece nebude kupovat letadlo aby lítal na AP. Že on to neudělá je věc čistě jeho osobní preference.

Chlapec, zřejmě nechápe, že na mém počítači je svět, jehož pravidla určuji já, určuji je tak aby mi to vyhovovalo a bavilo, nikoli on nebo kdokoli jiný, a když řeknu že pokud bude v letadle autopilot tak ho musí pilot použít v co nejprezinějším režimu okamžitě jakmile to bude možné ... a dokonce i když tam není, třeba právě to Carenado/Alabeo nemá funkci AP zakázanou i když v kokpitu AP není, ale funguje a dá se ovládat přes multipanel, tak ho musí použít... stejně tak když řeknu, můžu lítat VFR v oblačnosti, můžu startovat i přistávat po větru, můžu ignorovat provoz jak na letišti tak ve vzduchu, můžu přestat poslouchat ATC, vstupovat do vzdušných prostorů bez povolení a kdekoli se mi zlíbí (to ale není ve světě zas tak nic neobvyklého)...

mano ze sebe bude dělat jen hlupáka dokud nepochopí že si můžu lítat jak se mi zlíbí.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 18:11
Koprik
...no ti kluci už sem nechodí protože prostě Jirka. Jak říkala babička, s hladovým se nenajíš a s člověkem neschopným diskuse se na ničem nikdy nedohodneš. Mě by to bylo šuma fuk, ať si letadla poměřuje podle šroubků, ale on se montuje vlastně kdykoli do jakékoliv diskuse, čímž:

1. Ti co něco vědí a mají co říct sem už dávno nechodí, protože jsou otrávení
2. "Mladí" simulátorčíci buď čučí vyjeveně na diskusi tady, případně berou jeho rádoby odborné rady podložené tisíci odkazy a detaily vážně, čímž dělají velikou chybu. Jenže to neví a nemůžou za to...
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 18:44
JirkaK
Fakt se nacpu do každé diskuze? Ale to máš špatné oči a vidíš jen co se ti hodí

V čem přesně dělá druhá skupina velkou chybu? Ty do ni zřejmě nepatříš a každý jednotlivec rozhoduje za sebe. Dle svého přesvědčení. To že ty se mnou nesouhlasíš neznamená že někdo jiný se mnou souhlasit nemůže, ba naopak on nemusí souhlasit s tebou.

Rozumný člověk umí informace filtrovat a dokáže najít to co potřebuje pokud chce.

Zeptám se na "odborné rady" které tady dávám?


O žádných nevím, do pozice odborníka se nestavím, sice je hezké že mě za něj považuješ, ale je to jen entuziazmus. Baví mě lítání, nikoli simulace práce pilota, kdybych měl potřebu hrát si na pilota tak bude snazší se jím stát, ale kancelářskou práci už mám, takže by to nebyla velká změna, naopak, kancelář by byla podstatně stísněnější.

Že to tím pádem lítám jako arkádu? Ano, přesně tak to lítám a užívám si to, navíc mi dává možnost změnit přístup a zalítat si "tak jak se má", když mám náladu.


Jelikož je počítač prostředkem pro mou zábavu, věnuji se i jemu a sleduji HW a co je pro simulátor potřeba aby běžel a při tom i vypadal dobře. Nemůžu za to že pokud chci aby běžel dobře a dobře vypadal, že musím šáhnout po nejdražším HW.

Argumenty že před X lety takový HW nebyl a lítalo se... Ano to je prostý fakt, ale co si z toho mám vzít? Dnes máme HW silnější a umožňuje nám více, nejsem takový masochista abych si nedopřál nového, moderního HW. Někdo si vystačí s tím že mu to nějak běží a nevadí že to nevypadá dobře, osobně bych tak lítat nemohl. A stejně smýšlejících lidí je hodně.


Když napíšu, že na dobrý chod simulátoru je třeba co nejvíce taktovaná i7 a GTX980Ti tak jsem za vola protože tu všichni přece lítají na šrotu a funguje to... Na jiných forech dostanu odpověď ve smyslu "bude stačit čtyřjádrová nebo budu muset kupovat E procesor? a nebude lepší ty karty pro jistotu dát rovnou dvě?" Jiný kraj, jiný mrav


Když se to někomu nelíbí, může napsat něco ve smyslu "Nesouhlasím s tím jak to děláš, ale je to tvá věc"... namísto toho lidi reagují "Děláš to jak debil, protože pokud to neděláš správně tak nemáš co sem psát protože cokoli napíšeš logicky musí být špatně", jenže to by někteří diskutéři nesměli být tak příliš zahledění do sebe

 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 18:58
Aldaran
Do kamene tesat. Ještě bych doplnil, že díky díky vstupu JirkyK který nás zde "obohacuje" (sakra... proč mne napadlo zrovna toto slovo?...) vymizí vývojové schema, které mnohokrát bylo realitou:

zájem o letadla > flightsim.cz > poznávání rozdílů mezi hrou a relálným světem > Pilotní zkoušky

a bude nahrazeno

zájem o letadla > flightsim.cz > overclocking, PC tunning, konzument ALZA, CZC

Jediné pozitivní je, že v obou případech se dotyčný zdokonalí v Angličtině. V první je to kvůli průkazu při zkouškách, v druhém pak kvůli Jirkovým radám se neustále obracet na vývojáře a prudit kde se dá.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 19:09
JirkaK
Když si koupíš třeba televizi a ta se rozbije tak jdeš nejdříve na diskuze a řešíš to tam nebo jdeš a dáš ji do servisu?

V ceně televize platím záruku... v ceně sw platím podporu, proč tedy nejít s televizí do servisu a se sw se obrátit na uživatelskou podporu.

Že lidi za své peníze poskytované služby nepoužívají je jejich blbost... Leda by ten SW kradli, pak logicky žádný nárok nemají...

To k tomu odkazování na vývojáře....
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 19:20
Koprik
...protože lidi jsou nepoučitelný...Lertadla dělá Carenado vizuálně krásná, ale to je vše. Bohužel lidstvo degeneruje a spousta zákazníků to stejně nepozná, protože letadlo spouští pomocí Ctrl+E, návody nečte.A ti co se nechají nachytat a mají to opravdu koupený to pak namísto Carenada opravují sami. Jak jsem psal, C550 z krabice je nepoužitelná, opravená komunitou je téměř skvělá.Jediné co nešlo úplně opravit je autopilot (funkce speed) , protože Carenado nadšencům samoyřejmě k ničemu nedá přístup. Kdyby chtěl, sám se s nimi slušně dohodl a jejich úpravy zahrnul do free patche.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 19:25
JirkaK
Jen k tomu návodu... zrovna u Carenada jaksi není moc co číst. Checklisty, performance charty, ale jak s tím letadlem lítat nikde... Snad každá recenze na to naráží.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 19:26
Fabo™   
Kdyz se mi rozbije televize, podivam se treba na net, zjistim ze stlacenim toho a toho tlacitka se dostanu do servisniho menu, a tam udelam treba "Reset Adaptation Cache" nebo "Update Firmware" a nemusim cekat mesic, nez skrz tri prostredniky doleze do autorizovaneho servisu, kde se zasekne ve fronte, aby mi ji vratili s vysledkem "Chyba se neprojevila"....
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 20:09
JirkaK
Psal jsem když se telka rozbije, třeba nejde vůbec zapnout nebo co mi třeba udělala starší televize, že začala blikat podsvětlující lampa... tak otevřeš google, zjistíš jaká lampa je tam použitá, pak ji objednáš z číny a až dorazí tak ji vyměníš místo toho abys ji odnesl do servisu. Řešení to je ale ne každý je ochotný to dělat, ne každý tomu rozumí a navíc když má záruku. Ani časově to není rychlejší než ten servis.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 19:38
leonell
Tak pro zajímavost tři zkušenosti z komunikace s vývojáři:
Na třetím místě se umísťuje vývojář, který na otázku, proč APU nežere palivo odpověděl, že to simulátor neumí a obratem doplnil, že by pak palivo chybělo za letu.
Stříbro bych pak udělil jinému vývojáři. Má nesmělá otázka byla, proč jeho Piper má na ventilu paliva polohu AUTO, navíc v defaultní poloze, když to letadlo má pro přepínání nádrží jen polohy off/levá/pravá. Přišla úžasná odpověď, že to původně tak měl, ale uživatelům pak dojde palivo v půli cesty a kdo jim má furt vysvětlovat čím to je.
A zlatou medaili pak dostává stejný autor, když na otázku proč není v kokpitu ovladač vztlakových klapek a ukazatel jejich polohy odpověděl, že před simulátorem přece sedím sám, kdežto tyto ovládací prvky obsluhuje v praxi druhý pilot takže někdo úplně jiný.

Tím chci naznačit, že pokud chceš s tím letadlem létat jako s reálným letadlem, tak dotaz na vývojáře nemusí vést (a málokdy povede) k cíli
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 20:25
JirkaK
A můžeme znát jména těch vývojářů? Jeslti se bavíme o nějaké velké značce nebo o nějakém Pepíkovi z Horní Dolní...


Když někoho odkazuju na vývojáře tak tehdy, když něco nefunguje jak má, čímž myslím například že ti spadne sim když nahraješ letadlo, že máš neklikatelné věci, které mají být klikatelné, že nejde otevřít třeba 2D panel, správně nefunguje integrace na jiný addon apod...

U tebou popsaných příkladů to sice nefunguje jak v reálném letadle ale funguje to tak, jak to vývojář zamýšlel... takže je otázka, proč sis takové letadlo koupil, tyhle věci si mohl vědět před nákupem.

Někteří skutečně dělají v letadlech nějaké obezličky. Třeba Piper Pacer od Lionheartu... tuším že power switch dali v tom letadle na panel k ostatním switchům i když to ve skutečnosti je někde pod sedačkou - tam se jednoduše většina uživatelů v simulátoru nepodívá a neklikne = ulehčili život i když ví že to tak ve skutečném letadle není.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   13. 12. 2015 / 04:49
leonell
FLYJSIM (DHC8Q400, raný model) a Jason Chandler (Piper a to druhý byl nějaký business jet )
Oboje zkušenost už pár let stará, z XPLANE.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   13. 12. 2015 / 10:27
JirkaK
Takže ti o kterých jsem slyšel dnes poprvé
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 18:48
Aldaran
Akorát jsi velebnosti zapomněl takovou drobnost. První krok je umět ovládat letoun v ruce (a to za jakéhokoli přípustného počasí v jakékoli byť poruchové konfiguraci) a až teprve po zvládnutí této dovednosti si můžeš sáhnout na autopilota.

Nicméně chápu, že pro člověka hodnotícího kvalitu simulátorů pode kvality textur šroubů je to pouze detail naprosto pod rozlišovací schopností.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 18:59
JirkaK
"První krok je umět ovládat letoun v ruce (a to za jakéhokoli přípustného počasí v jakékoli byť poruchové konfiguraci) a až teprve po zvládnutí této dovednosti si můžeš sáhnout na autopilota."


Fakt? A já ti řeknu že to fakt není nutné. Dá mi někdo pokutu? Sebere mi někdo licenci? Ne... Neskutečná výhoda lítání na počítači, můžeš mít jakékoli postupy naprosto v paži


V každém případě tady šlo manovi o to si rýpnout do toho podivína a udělat z něj trotla, ale holt pokud je jeho věk takový jaký vidím tady v profilu, tak chápu že ještě nedospěl aby dokázal připustit že někdo může dělat stejnou věc zcela jinak než on
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:04
Koprik
...ten Lear je z roku 1960, podle toho vypadá, nicméně pokud by jej neodstavily hlukové předpisy, lítal by dál a výkonově všem dnešním byzjetům natrhl zadek,už třeba proto, že na jeden motor hladce dokažeš letadlo rozlámat protože overspeed a stoupá fakt jak píšu. Navíc neznám jiný addon civilního letadla, který slušně simuluje turbojet engine.
https://en.wikipedia.org/wiki/Turbojet
Externí model i VC jsou nádherné, tragický rozhodně není, ale každý má rád něco jiného. Každý ten byzjet je jiný, protože vznikl v jiné době, za jiným účelem a pro jiné zákazníky a za jiné peníze. Pak je jednoduché pochopit, proč C550 vypadá uvnitř jak vypadá a proč je Phenom takový, jaký je.Takže Nicméně z toho co píšeš tak vídím, že diskuse s tebou je v podstatě vyloučená a vlastně nechápu, co tě na simulátoru baví. No ale brat ti to nebudu.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:21
JirkaK
myslel jsem zpracování v simulátoru ne vzhled letadla jako takového.

Je to otázka vkusu, bohužel pro mě je to zpracování fakt špatné, jak píšu jinde, koukni jak vypadá A2A, jak vypadá RealAir a pak se koukni jak vypadá tenhle konkrétní Lionheart. Takhle vypadají defaultní letadla (nemyslím ty ve FSX ale ty v P3D)

I staré letadlo se dá udělat dobře nebo špatně, stejně tak nové letadlo se dá udělat dobře nebo špatně. Koukni na to vlákno s Royal Turbine Dukem. Stejné letadlo, stejná avionika a rozdíl v detailu obrovský

Za tohle prostě nejsem ochotný z peněženky vytáhnout devět stovek, za podobnou cenu mám podstatně lepší (nové věci od Carenado/Alabeo) nebo o dvě třídy lepší (A2A, RA, Majestic...) a proč bych kupoval kvalitativně horší produkt za stejnou cenu. Na podobném detailu zpracování bych byl ochoten zaplatit tak dvě stovky. Nicméně jelikož to takovou cenovku nemá a jsou na trhu lépe zpracovaná letadla, tak nemá smysl kupovat něco co se mi nelíbí jen proto že je to 4-5x levnější.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:55
Koprik
...řekni mi konkrétně co je na tom Learu 24B zpracované špatně? Máš ho v kompu, letěl jsi s ním, viděl ho zevnitř a zvenčí.Má Turbine Duke taky a vizuálně mezi nimi rozdíl není a věkově jsou to letadla ze stejně doby, GTN 750 si do Learu můžeš strčit taky.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 21:54
JirkaK
Nejdřív, já napsal že je něco udělané špatně? Píšu že to vypadá špatně a to že to vypadá špatně neznamená že tobě se to nemůže líbit.

Ale k tomu co se mi na tom nelíbí...

Například tohle: http://www.lionheartcreations.com/images/10382059_797184916959439_3438584723770277381_o.jpg mi přijde strohé bez nějakého preciznějšího detailu.

Tohle ...
http://www.lionheartcreations.com/images/2014-8-3_22-42-32-241.jpg

textura na krytu mechaniky pák je nemasná neslaná, páky mají divnou barvu kovu... páka pak visí v černé díře, prostě zcela nerealisticky končí z ničeho nic, když tak, tak bych čekal že bude v temnotě mizet postupně.. ne, prostě uřízlá levitující. Malé přepínače jsou provedené pěkně, ale vedle toho zase nerealistická páka klapek... ty čísla 0091 se ztrácejí v čemsi černém co netuším co je a určitě to tak nebude ve skutečnosti vypadat...

http://www.lionheartcreations.com/images/2014-8-3_22-42-30-151.jpg

tlačítka autopilota vypadají nerealisticky oproti některým jiným, display weatherradaru zase tvoří jednolitou plochu i s okrajem, předpokládám že to je nějaký "plech/plast" a bude vyvýšený nad displayem, který v něm bude zanořený, z bočního pohledu to zanořené je ale provedení je dost jednoduché, tady tomu ale chybí hloubka. Barva těch pák vypadá zvláštně, barevně mi to tam vůbec nesedí, joke bych čekal že nebude jen černý flek bez nějakého kontextu v prostoru...

Vypadá to jako by spoustu věcí někdo po večerech doma něco ve volném čase vymodeloval a poskladal z toho letadlo... přesně tenhle feel mám z X-Planích letadel, působí ploše. To že to má 3D zpracování neznamená že to bude fajn, záleží jak si autor pohraje s texturou do které ten model obleče.


Tohle jsou věci které prostě v kokpitu vidět nechci, zvlášť když za stejnou cenu najdu něco co je funkčně podobné ale nevypadá to jako nějaká splácanina na koleni. Jsou to detaily které odlišují dobré od výborného...

Ad funkčnost... jasně GTN750 dostanu do každého letadla jako popup, ale bude plně integrované do virtuálního kokpitu a bude to vypadat jako v tom Hawkeru/Dukovi/A2A letadlech jako by to tam bylo odjakživa nebo to bude vypadat tak jak to FMC v S550 - http://www11.pic-upload.de/img/25873652/2015-1-17_16-26-54-465.jpg dyť to vypadá strašně rušivě, navíc 2D v 3D zbytku kokpitu...

A jak to lítá? Hawker nějak lítat bude, kdyby to nelítalo, tak to neprodají a budou na to všude jen špatné reakce, přitom si to lidi pochvalují.

To že to nejde v simulaci systémů do hloubky očekávám, na nějaké vážnější lítání mi stačí PMDG a A2A, většinou chci ale hopnout do letadla, pošoupnout pákou a letět a ne procházet deseti stránkama předletových procedur.



 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 18:59
Koprik
...každému co jeho jest....jen stručný komentář...máme zcela jiné priority
1) Ad Lear
To letadlo je i v reálu hladké a vylěštěné jako každý byzjet, protože aerodynamika se očůrat nedá a vlaječky za okno si dávají tiráci a traktopristi. Ne každý počítá šroubky v kokpitu a ten kritizovaný "radar" je jen blank textura, která jde přepnout a očekává se, že si tam kdo chce buď dá RXP 530, RXP Weather radar a já tam mám ISG FMS.

2) Ad C550:
ta ISG FMS je tam dodělaná dobrovolníky, protože to co tam dal Carenado je atrapa a ještě zprasená.

3) Ad Hawker 850XP:
Hodně štěstí, viz. diskuse:
http://www.avsim.com/forum/735-h850xp-fsx/

Vše zachraňuje Bert Pieke a jeho modifikace pro vestavbu GTN750.Tovární PriLine 21 shledána komunitou jako neopoužitelná. Tvoje dedukce viz. níže je zcela mylná...viz. odkaz výše.
Hawker nějak lítat bude, kdyby to nelítalo, tak to neprodají a budou na to všude jen špatné reakce, přitom si to lidi pochvalují...

Oni hlavně doufají, že to Carenado opraví (což se nestane), protože Carenado a utratili za to 50babek, takže se navzájem utěšují....
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 19:23
JirkaK
1:... koukni na obrázek... na weather radaru krásně vidím zapuštění obrazovky...

S RXP530 se můžeš jít v P3D klouzat... Běží to jen ve FSX boxované... na steamu natož v P3D to neběží... Navíc, kdybys měl nějaké lépe zpracované letadlo, tak víš že náhradu za jinou avioniku neděláš ty ale že to implementuje ten vývojář že jednoduše přepneš konfiguraci a co jsem viděl, tak nikde ve vlastnostech není že by tam byla možnost GNS530 nebo dokonce GTN750...

Ale fakt je to jedno takhle vypadající letadlo za 35 dolarů nekoupím.

2: no a jak to mění to že to vypadá hrozně? To se mám na to dívat a lítat s tím? Někdo vyžaduje funkci a neřeší vzhled, to není můj případ, takže takovou věc... ne, děkuji

3: https://www.youtube.com/watch?v=iHNGUUClGfQ&list=PLd5xLhYjSFLGs3SHc7NugVyWAVMY1dRNr&index=1 tahle série videí jasně ukazuje že vše běží ... a že to běží i s tou GTN je zas tady: https://www.youtube.com/watch?v=tg5UTo1rh2o

Ale ani hawker není vizuálně bez chyby, hlavně overhead panel mi přijde slabý, proto taky to letadlo nechci kupovat za 50 dolarů... s cenou kolem 30 bych se smířil.
54290 B / 640 x 480 / learjet_24f_cockpit.jpg
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 18:27
neletec
Když to tak čtu... Stojí vůbec nějakej byzjet od Carenada za koupi?
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 18:50
JirkaK
Asi záleží co chceš...

Implementace FMC od Carenada není buhví jak dokonalá, zase výhodou je nižší learning curve. To že Carenado letadla vypadají hůře než špičkové A2A, RealAir... jak se to vezme, kvalita je vysoká, ale není to "master piece"

Mě se třeba hodně líbí Phenom, ale implementace glass cockpitu mi jendak pragmaticky nesedí (špatně se mi z něj odečítá), tak hlavně mi to k tomu letadlu už nesedí, když to samé mám v ultralightu. Od Bizjetu už očekávám nějaký ten advance systém.

Po bizjetu koukám jako alternativě k NGX. Mám dost GA letišť které bych chtěl ještě rozšířít (ORBX) ale neumí handlovat NGX a chci lítat delší trasy na které už jsou turbopropy pomalé. Až na výjimky letiště co mám/chci bez problémů zvládnou odbavit letadla velikosti toho Hawkera/Phenomu/LJ45 apod..
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:16
Koprik
..přečti si pro boha, pro koho je Phenom 300 určený, plácáš tady kraviny.Seděl jsi někdy nebo letěl v opravdovém byzjetu? Phenom 300 je zvětšená varianta verze 100, je to levný byzjet, udělán co nejjednodušeji a blbuvzdorně jak to jen jde, protože je certifikován pro single pilot operation. Nicméně má jednoduchou údržbu, nízké provopzní náklady a výborné výkonové parametry. Mimochodem nemá ani reverzy.
Carenado je mašina na peníze a lákadlo na hejly, jejich letadla o co líp vypadají, o to hůř lítají a simulace systémů nestojí za nic. S opravami a bugy svých letadel se nezdržují, to za ně dělá FS komunita zadarmo a mezitím vyvíjejí další, stejně zprasené. Seděl jsi někdy nebo letěl v opravdovém byzjetu? Zkus se poptat kolem sebe a jdi se někdy podívat na letadlo, ať někdy vidíš, jak to vypadá...
https://en.wikipedia.org/wiki/Embraer_Phenom_300
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:33
JirkaK
A co já mám společného s tím kolik Phenom stojí a komu je určený? Bavil jsem se snad o něčem takovém?

Říkám že vypadá hezky, ale od Bizjetu v simulátoru očekávám víc než Glasscockpit který můžu mít i v ultralightu. Proto si Phenom nekoupím a upřednostním Hawkera s FMC a možností ho degradovat GTN750, kterou miluju.

A to jaká je čí obchodní politika, to je mi také ukradené. Buď něco chci a koupím si to nebo nekoupím, když to nechci. když to chci tak pak nebrečím nad tím že to vlastně funguje jinak.

O Hawkeru vím, že běží jak s FMC tak s GTN zcela bez problémů, vím že to běží lidem, kteří jsou v komunitě uznávanými odborníky. Příkladem je to Rob, jehož video jsem tu dával. Jelikož úzce spolupracuje s LM a podílí se na betatestech, a to nejen tecstech P3D ale i mnoha addonů, tak fakt nemám důvod o tom pochybovat.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:57
Koprik
..i mezi glass cockpit jsou rozdíly a pochybuju, že do tralalajtui někdo strká Flight Management System...Ale má cenu to tobě říkat???
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 21:15
JirkaK
určo si tu vybereš: https://www.google.cz/search?q=ultralight+glass+cockpit&espv=2&biw=2432&bih=995&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj0k4eiz9TJAhVFuhQKHX3rBgcQsAQIIw#tbm=isch&q=ultralight+aircraft+with+glass+cockpit
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 23:27
mano
do ziadneho tralalajta sa nedava FMS a to co si dal odkaz su dospele era ci ako to nazvat
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 00:27
JirkaK
Flight Design dělá ultralighty a světe div se mají glass cockpity... další si jistě pro rozšíření obzorů najdeš sám

40312 B / 750 x 502 / flightdesign.jpg
52775 B / 582 x 550 / Fish_eye_gold.jpg
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 00:36
mano
kto hovori o flight design ? zas odpovedas niecim uplne inym ..
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 00:44
JirkaK
PSal jsem že od bizjetu v simulátoru čekám něco víc než glasscocpit ala Phenom a že takovou avioniku můžu mít už v ultralightu pokud budu chtít.

Koprik přišel s tím že si to do takových letadel nikdo nedá a já dal odkaz na google kde si jistě najdeš ultralightů s glasscockpitem dost... ty pak přijdeš s tím že to nejsou ultralighty ale dospělá letadla... já ti dávám první příklad: letadla od Flight Design jsou ultralighty a mají glasscockpity.


Takže fakt netuším o čem se chceš bavit ty.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 00:49
mano
citaj si to dokola dokola dokola a zistis ze on ti pisal o FMS(Flight Management System), to co si ty dal za obrazky su len dva displaye kde na jednom su pristroje motora a na druhom sa zobrazuje horizont s mapou..

ale ano ty mas pravdu uz viac na tvoje blaboty neodpovedam nema to aj tak cenu lebo ty si budes blabotit svoje
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 01:24
JirkaK
Nj, jeden o voze, druhý o koze.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 19:08
Koprik
Jsi schopen pochopit, že máme letadla s klasickým kopitem a "steam gauges", semi glass kokpity a full glass kokpity, nicméně pořád jde pouze o formu čtení nezbytných letových údajů pro potřebu letu. Jsou teda i letadla, jako je ŠK 38 "Glajtr", kteréžto používají jen prdelní čidlo a budíky žádné, ale nechci tě vyděsit!

Ale vyspělejší letadla můžou mít i FMS, který ulehčuje pilotovi život.Nicméně žádný tralalajt FMS prostě nemá.....ale reál Phenom 100 i 300 ANO!
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   12. 12. 2015 / 20:05
JirkaK
Ano Phenom má FMS a nepřu se o to k čemu tam je. Ale když nechci letadlo s kokpitem který je vypadá stejně jako kokpity ultralightů s G1000, tak si ho jednoduše nepořídím. Co je na tom k nepochopení I když u toho Phenomu1000 za 28 doláčů.. ale říkám si proč mít více letadel které plní stejný účel.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:19
Koprik
..jo, podepisuju tu C550 po tom update zdarma, který mám v odkazu.Můžeš s ní lítat a trénovat pěkně na ruku, přiostává relativně pomalu, autopilot po update taky funguje, jsou na ní hezké repainty, stačí ji malé letiště.Můžeš s ní lítat z LZZI kam chceš.
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   13. 12. 2015 / 01:59
neletec
Jsi mi s tou nekvalitou Carenada nasadil brouka do hlavy a tak jsem hledal co je na trhu k mání. A narazil jsem na Learjet 35A od Flysimware. Asi láska na první pohled
 

Carenado 30-80% slevy, FSX/P3D i X-Plane kousky...   11. 12. 2015 / 19:06
Ladas72
Na stránkách Aerosoftu jsou do pondělí také nějaké slevy.
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ