že to hodně záleží na tom co tobě vyhovuje.
Osobně dnes pro FSX používám pouze 16x Anisotropic Filtering, vynucený Vsync a maximální možný antialiasing (8xMSAA+8xSGSSAA a ekvivalentně tomu nastavený DX10 Fixer na 32xAA).
K nastavení používán nVidia Inspector, protože standardní ovladače neumí nastavit SGSSAA (tenhle režim antialiasingu je původně bug v nVidia driverech ale na žádost lidí to tam nechali, ale oficiálně není podporován, proto potřebuješ externí utilitu, která ho umí nastavit)
AA je hlavně o výkonu grafiky, pokud výkon máš (GTX970 nejméně) můžeš jít poměrně vysoko. SGSSAA je navíc pouze záležitost nVidia karet u AMD to nenanjdeš.
VSync... Bez VSyncu je běžné že se ti při pohybu rozthá obraz, VSync to řeší. Ale nebudeš mít více FPS než refresh rate monitoru, což ve FSX stejně téměř nehrozí. Pokud nedosáhneš refresh rate monitoru, VSync ti reálně FPS sníží protože čeká právě na to kdy monitor vykresluje obraz, někomu snížení FPS nemusí vyhovovat... osobně preferuji neroztrhaný obraz. Typicky se nastavuje třeba na polovinu refresh rate, pro vyšší refresh rate monitorů (třeba 144Hz) pak třeba i 1/4 refresh rate - výsledek je FPS rovné onomu podílu frekvence monitoru, pro 60Hz monitor při polovině refresh rate získáš 30FPS max.
Pokud máš novější nVidii a GSync monitor, tak je dobré zapnout toto a nemusíš řešit VSync, v případě novějších AMD karet pak nemusíš řešit VSync pokud máš monitor s podporou FreeSync.
Tyhle nastavení ale nijak nesouvisí s FSX, tohle je věc, kterou můžeš udělat pro libovolnou aplikaci/hru, akorát ty běžně tyhle nastavení mívají přímo v setupu. I třeba mnou dříve zmíněný P3D má možnost zapnout VSync, AA a AF přímo z nastavení a jediné co zapínám externě je ten SGSSAA
|
|