Ten nástroj naopak vypíná opravy elevací letišť, které vektory zavedly (přejmenováním patříčného bgl na bgl.inactive)
Tzn FreeMeshX bez vektorů je na tom stejně jako FreeMeshX s vektory a vypnutou opravou elevace provedenou pomocí FTXVector configuration toolu. První verze Vectorů dokonce měla možnost ty opravné BGL vůbec neinstalovat.
Použití FreeMeshX může přinést problémy s výškou, stejně jako kterékoli jiné mesh addony. Scenérky s nimi nemusí počítat, nebo mohou obsahovat i vlastní mesh, který ale díky nevhodnému nastavení nebude použitý nebo v případě, kdy budou různé kvality, tak v závislosti na nastavení LOD radiusu může docházet k "popping mesh" - https://www.youtube.com/watch?v=PwvgymOthWs patrné je to nejvíce v 1.21 a 1:42, krajina žije... v tomto případě šlo o konflikt default mesh, FreeMeshX a mesh z regionu. |
|