| | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 29. 8. 2015 / 09:58 | |
| | Zdravím,
je možné vytvořit .fx, který se bude natáčet podle osy joysticku? Koukám na netu a našel jsem kdeco, ale ne to, jestli je to proveditelné a jak.
Jde mi o pojížděcí světlo na příďáku, které bych chtěl přidat k modelu a natáčet ho.
Pak ještě - jde ovlivnit ten "kužel", kterým to svítí na zem? Zajímá mně především jeho intenzita, popř. jestli to jde nějak "rozmáznou" v mlze (všichni, co lítají na FS9 a jiných znají tu hnusnou bílou placku, co prakticky překryje všechno, jak je mlha). Jak to funguje u DX10? Koukal jsem, že např. aerosofťácká A320 má ty světla moc pěkně nebo Lotus L39 (např. http://i141.photobucket.com/albums/r43/ryanbatc/Untitled-8.jpg ) - tam mi to nepříjde jako placka překrývající noc, ale jako skutečné osvětlení - je to jen trik?
Dík
Letu zdar |
| |
|
| | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 29. 8. 2015 / 10:24 | |
| | Cest,
1. nataceni, pokud ja vim neudelas jenom tak pres .fx, dela se to primo v gmax/3dsmax tak ze mas klasickej polygon s materialem Light_landing (tusim) a ten polygon je nalinkovany primo na prislusnou cast podvozku, takze ty nenatacis svetlem, ale celym podvozkem.
2. co se tyce Lotusovych svetel, ono se to nedela pres .fx ale opet pres 3D, neco najdes tady:
http://fsdeveloper.com/forum/threads/3d-landing-lights.20769/#post-137587
Snad jsem Ti trocha pomohl.
Peter |
| |
|
| | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 29. 8. 2015 / 11:29 | |
| | Navíc dělat efekty pro FS9 a zároveň pak pro P3D mi přijde jako plýtvání potenciálem, pokud pod P3D byla myšlena v2. Míchat věci z DX9 do enginu, který plně využívá DX11 kde se světelné efekty dají řešit daleko lépe a plně režií GPU bez zásahu procesoru |
| |
|
| | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 29. 8. 2015 / 12:12 | |
| | Zacina to vypadat, ze autoři cehokoli by nejdřív měli JirkuK žádat o schválení, že to opravdu mohou dělat.... |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 29. 8. 2015 / 12:26 | |
| | ať si dělají co uznají za vhodné, pouze sem vyjádřil fakt že dělat něco jednotně pro FS9 a P3Dv2 mi přijde jako hloupost. |
| |
|
| | | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 29. 8. 2015 / 12:59 | |
| | Nevím o tom, že bych něco takového napsal... Pokud nemáš věcné info, tak se prosím nevyjadřuj. Tvých mouder je tady až až, si myslím... |
| |
|
| | | | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 29. 8. 2015 / 15:37 | |
| | nenapsals, ale nenapsals ani opak |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 29. 8. 2015 / 17:59 | |
| | Ty prasaku! Ze se nestydis, koukat na detske porno!
(takys opak nenapsal) |
| |
|
| | | | | | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 29. 8. 2015 / 18:36 | |
| | na rozdíl od tebe jsem psal k tématu a na rozdíl od něj ti neříkám co sem máš a nemáš psát.
A abych byl moudrý, dávej pozor, co o někom budeš tvrdit aniž bys měl pro to důkazy, za určitých okolností to může být i trestný čin. |
| |
|
| | | | | | | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 30. 8. 2015 / 09:35 | |
| | Chodím sem už asi patnáct let.... ale vůl jako ty... už tady fakt dlouho nebyl
díky... pobavilo takhle po ránu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 30. 8. 2015 / 10:34 | |
| | není zač |
| |
|
| | | | | | | | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 30. 8. 2015 / 11:54 | |
| | Jeden z mála momentů, kdy s Tragédem bezvýhradně souhlasím! Asi stárnu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 1. 9. 2015 / 13:17 | |
| | Nikoli. Ale jako je Jirka Masník "Otec Zakladatel", tak JirkaK je "Otec Sjednotitel". Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 1. 9. 2015 / 14:00 | |
| | Fuj, že se nestydíš, takhle nažranej v půli dne! |
| |
|
| | | | | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 1. 9. 2015 / 11:09 | |
| | To teda čumím, koukám, že většího experta jsme tu asi ještě neměli... |
| |
|
| | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 29. 8. 2015 / 12:22 | |
| | S tím podvozkem jsem si to myslel, jen jsem doufal, že to bude možné přidat k modelu, od kterého nemám zdrojáky...
ad 2. díky, zajímavá diskuze, jdu študovat
Díky za pomoc |
| |
|
| | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 2. 9. 2015 / 09:57 | |
| | Zdar.
Jak Ti už psal Peter, Stejnou metodou jsem kdysi vytvořil světlomet na příďáku u modelu Je-2A.
http://dcn44dt-okb-eee.webnode.cz/news/mig-e-2a-izdelie-63/
Tehdy jestli si vzpomínám, už mi to dokázalo i osvítit i vozejk inžiníra lítání, který jsem taky vytvořil v Gmaxu, ale ostatní věci, jako hangáry, úly, a podobně, už nee.
Juju, musíš holt si vytvořit svůj model, a na něj tuhle věc si naaplikovat.
EEE |
| |
|
| | | | | | FS9/FSX/P3D Effects - světla 2. 9. 2015 / 10:00 | |
| | Díky za info. Dělat celý model kvůli světlu je trošku hardcore Každopádně něco vymyslím, dík |
| |
|
|