Ztrata tahu vyrovnavaciho rotoru resitelna je, ale zalezi na vstupnich podminkach, zejmena pak na dopredne rychlosti, kdy fungujou pevne casti stabilizatoru a taky povaze te poruchy. A taky se to asi bude lisit typ od typu.
Urcite se resi lip zaseknuti vyrovnavaciho rotoru v jedne poloze (zaseklej pedal https://www.youtube.com/watch?v=DtpG8oIvbZQ ), nez jeho uplna ztrata. Ovsem takhle bez rychlosti, patrne uplna ztrata a v maly vejsce, to musi bejt dost v haji.
S tim VRS si nejsem jistej. Na VRS musis mit vykon a je otazka, jesli ho to dokaze bez vyrovnavaciho rotoru vyvinout nebo jestli tim, jak se ten vrtulnk roztaci, protoze odpor rotoru je vetsi nez odpor trupu, nedochazi nakonec ke snizovani otacek rotoru a tudiz jeho schopnosti vubec produkovat dostatecny vztlak. Ale takovej vedec ani znalec Mi-28 nejsem, abych tohle dokazal posoudit. |
|