FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Realismus leteckých simulátorů na PC Jeden příspěvek | Celý strom
Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 15:33
js76
Nedá mi to nereagovat na příspěvek v jiném vláknu ( http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=496318&lan=0 ) a jelikož je tu nebezpečí, že diskuse bude dále košatět, zakládám na toto téma raději vlákno nové. Zatím jsme se nepohádali a nepouráželi tak proč to neprobrat

Opravdu lidé chtějí ultrarealistické simulátory? Před lety, ve zlatém věku leteckých simulátorů, snad každý rok vyšel nějaký nový produkt. Simulátory byly lepší a taky komplexnější. Přesto zašly na úbytě. Vlastně právě proto. Změnila se hráčská základna a noví příznivci virtuálního létání nenacházeli zálibu v tom, že se v novém simulátoru museli nejdřív naučit létat, aby dosáhli nějakých výsledků. To se týkalo především simulátorů vojenských, jejichž slávu tehdy ukončil Lock-on a Il-2 Sturmovik. Kolik lidí třeba ve Sturmoviku ručně ovládalo nastavení vrtule, směsi, chladiče, ručně přepínalo stupně kompresoru...? Kdo si dneska vzpomene na civilní Fly/Fly 2 s fotorealistickými kokpity a zejména nutností zápasit s reálnými postupy v kokpitu, bez nichž nešlo letadlo ani nastartovat! Jen hrstka lidí ocení takové vlastnosti, přitom jejich vývoj je velmi náročný a tedy zdlouhavý a drahý.

Podle Tvých příspěvků různě ve fóru soudím, že patříš mezi lidi, co berou simulátorové létání velmi vážně. To je v pořádku, každý k tomu nějak přistupujeme a je to každého věc. Mám ale dojem, že nedokážeš pochopit, že by někdo jiný mohl chtít něco jiného, než Ty (o čemž jsem psal ve svém předchozím příspěvku - http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=496316&lan=0 ). Pro každého není cílem domácí kokpit a nevidím sebemenší důvod, proč by měl být.
Nechápu vůbec poznámku o alibismu. Měl by se snad každý, kdo nevyužívá svůj simulátor naplno, svoje chování někomu ospravedlňovat? Proč?
Před časem jsem tu v jiném vlákně četl v něčím příspěvku, že ho nezajímá zpracování virtuálního kokpitu, protože létá výhradně z vnějšího pohledu na letadlo. Hodně mě to udivilo. Vždycky jsem si myslel, že každý fanda létání a letadel sní o tom, že bude letadlo řídit, tedy bude uvnitř. Právě simulátor toto člověku do jisté míry může splnit. Ale proč ne? Toho člověka nesoudím, ani se mu nesměju. Nevidím k tomu důvod.

Že někdo nedá peníze za komerční addon dopravního letadla nemusí nutně znamenat, že zrovna není k dispozici nic kvalitního. Někomu tahle kategorie letadle prostě nic neříká. Nebo není skalním fanouškem a ty peníze dát ani nechce. Nebo ty peníze jednoduše nemá, což se netýká jen addonů, ale i hardwaru a výdajů obecně. Čímž se obloukem vracím na začátek - pro většinu lidí není tento koníček tak důležitý, aby do něj investovali horentní sumy peněz. To ale nutně neznamená, že by si nemohli simulátor koupit.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 16:02
lulinak
uprimne jsem tu slohovou praci ani nedocetl, po polovine jsem stejne nepochopil co chtel autor rici.... nicmene dovolim si mit jako tradicne uplne jiny pohled.

Mirne se usmivam nad tim, ze nekdo kdo si opravdu chce rikat "fanda letani" sedi doma u kompu a virtualne poletuje a sleduje co mu ty menici se jednicky a nuly na monitoru delaji, a cim lepsi graficka karta a procik, tim samozrejme realnejsi pocit, no jak jinak...

Ano, v prvni fazi tohoto konicku to tak byva, ale tato faze trva kratce (u me zbytecne dlouho, asi do 22 let) a nasledne je virtualni hrani vyhodnoceno jako nudne a pro deti, a byva nahrazeno letanim realnym.
Moznosti jak se dostat do vzduchu je dnes mnoho a financne ani casove narocne zase tak nejsou, jen si vybrat.

A kazdy kdo se od hracky na monitoru dostal do realneho vzduchu asi potvrdi, ze jeho motivace se pred tu hru vratit je pak uz minimalni, protoze s pocity ve vzduchu se to proste neda nijak srovnat.
Co jsem tim chtel rici?

Komu komp a bezpecne pohodli sve zidlicky staci ok, nakupte addony za tisice, nastudujte si "cold and dark" start Cessny v predlouhem navodu, a vyrazte "letet" nad Aljasku.
Ti ostatni udelaji lepe kdyz se zastavi napr. v nejblizsim aeroklubu apod., protoze proc si na letani virtualne hrat, kdyz dostat se do opravdoveho vzduchu ktery si s vami pohazuje a nad kazdym ukonem musite opravdu premyslet neni nic tak nedostupneho, a teprve tam clovek ziska tu spravnou pokoru...
Zivot je moc kratky na to abychom ho stravili jen hranim si na neco, co je mozne realne prozit, ale mozna neni....?!?
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 16:19
JirkaK
V zásadě souhlasím, ale ta cena za létání je zatraceně velká...

Pokud vezmu že provozní náklady mého oblíbeného letadla (při 300h náletu ročně) jsou cca 11 tisíc korun/hodina a jeho pořízení vydá na luxusní vilu u Prahy či luxusní 300-400m byt v Praze... tak se můžem bavit jestli není lepší zůstat u toho počítače...

To je i jeden z důvodů proč jsem do PPL nešel... ultra light mi přijde malý ale se všmi náklady na život bych jej asi ještě utáhl, nicméně mě to táhne k větším letadlům... letadla jako C150 apod mi nepřijdou atraktivní.. pro větší bezpečnost také raději dvoumotorák... a s nějakou moderní avionikou... Stejně tak mi přijde lepší si koupit své vlastní letadlo a nehandrkovat se o něj s někým dalším, pokud sám nechci... ale ona i tá C182 s glass cockpitem vyjde na nějakého půl mililonu dolarů
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 17:20
js76
Samozřejmě je jedna věc, kdy sníš o letadle naprosto nedostupném (ať už jen LearJet nebo Boeing 747), tam jiná možnost než simulátor není.

Ve skutečnosti bys možná z glass kokpitu slevil, věř, že je velký rozdíl už jen mezi starou olétanou Cessnou 172, byť dobře zachovalou, ale se základním vybavením, a Piperem Archer sice s klasickými budíky, nicméně kompletní IFR avionikou v podobě dvou GPS, navíc s interiérem v krásné béžové kůži

Ale i to je drahé. Svého času jeden můj kamarád, úspěšný podnikatel, vážně o koupi letadla uvažoval. Jenže ať počítal jak chtěl, vycházelo mu to příliš drahé, přestože to chtěl využívat i pro firemní cesty do zahraničí. Létání je drahý koníček.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 22:26
pawlick
Není třeba kupovat takový sračky jako je C150 a výše. To stejně nemá s lítáním nic společného. Zkus plachtění, to je to pořádný lítání. A není vůbec drahý.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 23:07
JirkaK
Myslím že tady někdo před chvílí psal, že každý máme jiné chutě. Pokud tě baví plachtění, užívej si ho, Pokud někdo chce lítat v cessně, nech si ho to užít, pokud chce někdo lítat v turbopropu, tak ať si v něm zalítá, když chce.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 23:58
Pips   
To je evidentně zbytečný, mesijé. Oni létat nechtějí.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 07:22
pawlick
Asi jo, ale je to škoda. Tak když nechce na Kladno, tak může lítat u nás ve Zbraslavicích 😃 tam by je to bavilo určitě. A já bych měl koho preškolit na bábu s dedkem 😁
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 08:33
Pips   
No, už se těším na odpoledne. Odhodím batoh se soustruhem a služebním telefonem, vezmu batoh s věcma na letiště a jedu! Jo, ještě musim sehnat nějaký to lahvovaný zdravíčko, štěstíčko pro ty naše zítřejší oslavence, ale pak rovnou hurá! Budeš večer taky?
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   21. 6. 2015 / 19:19
Fabo™   
No, a nebo chteji litat nekam, ne jen kam termoska dovoli, a nekdy, ne jen kdyz termoska dovoli, a sejde se parta... zeano
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 16:46
js76
Dej mi kontakt na nějakého leteckého doktora, co mě uzná zdravotně způsobilým přes moji epilepsii a dám Ti za pravdu.

A stran té správné pokory..., kvůli tomu není vůbec potřeba štrachat se někam do oblak.


 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 16:54
JirkaK
Průser je že té epilepsii nemusí sedět ani ten počítačový monitor, tedy.. záleží, každý to má spouštědlo někde jinde.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 17:36
js76
Fotosenzitivní naštěstí nejsem a diagnóza přišla asi rok před koupí mého prvního počítače. I tuto možnost jsme s mým neurologem probírali a citlivost při práci s počítačem zkoušeli. Víc jak třináct let mám řidičák. Předtím jsem ovšem musel pět let čekat a během té doby jsem přišel o velmi výhodnou nabídku zaměstnání právě kvůli absenci řidičáku a na dva roky jsem musel vzít jinou práci za minimální mzdu.

Požadavky na létání jsou stále striktní - minimálně deset let bez záchvatu a bez léků. A já léky potřebuju, takže šmytec.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 23:09
kmarciniszyn
nerad to říkám, ale tohle je názor jak noha..nicméně OK, nemám s tím problém...každopádně kolegové níže to myslim vcelku dobře vysvětlili...ale jen tak zcela obecně...přijít na forum o sim létání s tím, že je to vlastně zábava pro děti a že tys z toho naštěstí ve 22 vyrostl...no...očividně jsou věci ze kterých ještě ne

ale nic ve zlém, ten rozdíl mezi simem a realem je takový, že ten tvůj příspěvek snad nakonec z jakéhosi úhlu i chápu...každopádně, jak už tu bylo psáno...znám pár těch co patří k výborným a zkušeným plachtařům a na zimu sedají ke Condorovi...i pár co za sebou mají třeba 737 a určitě nepovažují někoho kdo je doma za PC a utrácí tisíce za addony za blázna...
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 00:05
Pips   
Ale jo, v zimě jsou ty letecký onanizéry dobrý. Když se nedá pořádně lítat a svrběj ruce, tak holt aspoň simulovaně. Ale v sezóně, kdybych si měl vybrat prosedět víkend u počítače, nebo ho strávit s kamarády na letišti a létat a sbírat zkušenosti, které pak třeba uplatním v zimě v simu, pokud to půjde, tak rozhodně víkend u toho elektrickýho krámu nevyhraje Je mi jedno, jestli někdo před tím rád tráví víkendy. Jsem jen rád, že mě to neláká.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 09:40
MzM   
Každý jsme jiný.
Mě to virtuální lítání taky strašně bavilo. A nechápal jsem jak je možné, že někdo píše, že mu nějaký joy leží ve skříni. No, a už mi taky joy zahálí... U mě to probíhalo tak, že jsem chtěl lítat se vším, co se dalo. Jo a na FS9, pak Xplane 9. Obojí jsem pak střídal. Oblíbil jsem si L410 (FS9) a MD 500 (Xplane). Nakonec se dost orientoval na vrtulníky. Do FS9 je prima třeba Bell 412, ale moc jak vrtulník se nechová. V Xplane je to kapku lepší. Zkusil jsem na vrtulníky FSX ... a rychle jsem od toho upustil. Celkem jsem se taky bavil u TU-154 (FS9). Zkusil jsem i online, ale to mě vůbec nechytlo.

Vždycky mi šlo o to, že se stroj ovládá. Jestli dole byla krajina 1px/10m mi bylo celkem fuk. Když se vrtulník/letadlo choval/o, aspoň trochu, jak by mělo hrozně mě to bavillo. Taky jsem si tvořil rozličná ovládadla. To mě bavilo z celého simulátoru snad nejvíc.

V neposlední řadě jsem přečetl spoustu informací, které mi zůstanou v hlavě i když simy smažu. Všechny ty teorie letu, proudění vzduchu, co dělá ve vzduchu vrtulník, že když mu selže motor nepadá jak brambora, co jsou rozličné přístroje, že existuje víc jak kompas (třeba některé přístroje v TU-154 jsou lahůdkové), trochu meteo, hodně elektriky, jak funguje USB, u níže zmíněného RC pak věci typu šíření elmg vln (že třeba míření anténou na model je to nejhorší, co můžete udělat), jak pracují serva, jak funguje bezkartáčový motor, jak vyvážit vrtuli, jak funguje hiller-bell stabilizace, proč zalepovat šroubky, dokonce jsem se chvíli zabýval samovyvažovacími mechanizmy, jak funguje LiPol článek, atd atd atd. Tohle je podle mě nakonec to hlavní. Neumřít hloupý.

Reálné lítání je min 25000 na plachtařský výcvik. Hmm. Snad někdy, možná, ale pokud je budu mít k dispozici raději vezmu rodinu na Corfu. (to samozřejmně stačit nebude)

Ale lítat jsem chtěl. Co by se tak dalo.... no a zatím je to RC. O realitě se nedá diskutovat, pravda proti velkým strojům mají ty malé stoje některé výhody (nejen cena). Třeba se nezabijete (ale havárie hrozí ), většinou mají extrémní přebytek výkonu, ale zase pilotáž je složitější jak v reále, i když třeba u vrtulníků pomáhají udělátka typu gyroskop...

Ale člověk nesedí před monitorem, je venku, dokonce přijde mezi lidi...
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 10:30
lulinak
zacinat plachtarinou je urcite rozumne, ale zalezi co clovek od litani ocekava, zdy byt neustalym "otrokem" pocasi a ostatnich clenu aeroklubu (mysleno v dobrem), tj. ze k nejakemu rozumnemu preletu se dostane tak parkrat za rok, kdyz A) je pocasi B) nemusi byt v praci ci jinde C) je v aeroklubu dostatek lidi pro start D) zbyde na nej nejake letadlo.

Pak ano, a vetsine to asi bude i stacit. Ja jsem po nejake dobe a s prichodem rodiny zjistil, ze tech omezeni je velmi mnoho a jinak krasny konicek se stava mirne nepraktickym, bo splnit vsechny parametry najednou se dari zpravidla v dobe, kdy na letisiti byt zrovna nemuzu apod...
A hledal jsem jinde, tj. poletani kde je clovek plne svym panem a letova hodina stoji stovku.
Tuto moznost nabizi napr. motorovy paragliding a uplne to staci, ano ma to take par kompromisu (letani jen v klidnem pocasi rano ci vecer, rychlost letu ca 50km/h se speedem) ale vse ostatni jsou uz jen same plusy, a benefit vzit si sve "letadlo" s sebou na dovolenou se take pocita.

Nikomu nic nevnucuju, a pokud se mym rejpanim podari jednoho "virtualniho LCD letce" posunout do vzduchu az uz ve vetroni, ULL ci zaveseneho pod padakem, cil byl splnen, moc hezcich konicku asi neni...
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 16:11
JirkaK
Teď jsem viděl nějaké video z FlightSimConu 2015, byla tam nějaká konference... člověk z Aerosoftu konstatoval že v současné chvíli mají 20, možná něco přes 20% zákazníků kteří stále používají FS9.

realismus nerealismus, vizuální podoba.. to je jedno... Jsou zvyklí a nemůžeš jim to vzít...

Hardcore simerů je málo (pojďme počítat kolik lidí je online na VATSIMu/Ivao v součtu a pak se podívejme na nějaké komerční, masové MMO kde to budou možná i miliony online lidí), daleko více je casuálů, kteří si prostě chtějí zalítat, chtějí aby to vypadalo a na realitě zas tolik nesejde... často se jedná o generaci středního věku nebo i lidí kolem seniorského věku, kteří si nepotřebují nic dokazovat a klíčový je pro ně zážitek a jednoduchost, taktéž jsou ochotni si nějaký ten pěkný doplněk koupit.. lítat virtuálně stojí zlomek toho co lítat v reálu...
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 04:15
Instructor
... napriek tomu, že už je rok 2015 - užívateľsky najpríjemnejší je stále simulátor FS2004. Výborne sa hodí napríklad na simuláciu základného prístrojového lietania s lietadlami typu L-200 Morava alebo Piper PA-34T Seneca ...

V simulátore FSX možno takmer dokonale simulovať v zobrazení typu 2D lietadlá typu L-200 Morava, Piper Seneca PA-34T alebo Beechcraft Be-60 Duke.

Na priloženom obrázku vidíme, že lietadlo presne sleduje príletovú mapku. V zobrazení typu 2D prístroje sú dokonale čitateľné, audio signály MRK/markrov pracujú presne, výstražné alarmy pracujú tiež.

74690 B / 750 x 530 / PA-34T, Finále-31.jpg
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 06:07
Instructor
V prostredí FSX možno dosiahnúť vďaka jemnejšej zrnitosti dokonalejšie zobrazenie prístrojov. Zobrazenie typu 2D vyniká presnosťou zobrazenia. Vložený obrázok dokumentuje toto tvrdenie. Pilot sa pripravuje na vzlet z letiska LHBC/Békéscsaba.
63330 B / 750 x 530 / B-60.jpg
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 07:57
Instructor
Na ďalšom vloženom obrázku vidíme lietadlo typu Beechcraft B60 Duke nad letiskom LHBC/Békéscsaba. Tvorcovia addonu sa veľmi dobre zhostili svojej úlohy. Riešili aj "drobné maličkosti". Pri pozornejšom pohľade na kabínu lietadla vidíme, že pilot má otočenú svoju hlavu a jeho pohľad smeruje "do zatáčky".

54683 B / 750 x 530 / Beechcraft B60 Duke.jpg
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 20:19
brancoj
Budem sa opakovat ale musim reagovat. Ceska televizia II. program teraz uvadza dokumenty KMENE o rozmanitych skupinach ludi. Pankaci, sprejeri, cyklisti a pod. Myslim si, ze aj ked sme my simulatoristi asi podobnym KMENOM a zasluzili by sme si samostatnu relaciu, delime sa na viac ako dva podkmene. Domnievam sa, ze je medzi nami celkom vela ludi, ktori by za istych okolnosti mohli lietat realne, no jednoducho ich bavi testovat moznosti simulatorov, svojho hardware a napokon aj osobneho intelektu. Potom su tu napr. krizujuce sa konicky – moj pripad. Historia a lietanie. Bombardovanie Kodanskej budovy GESTAPA Mosquitmi za II. svetovej vojny uz nejde ani s mimoriadnymi nakladmi konfortne zrekonstruovat. Mne v nedelu vecer tych par hodin nad historickymi materialmi, mapami a pred obrazovkami staci na vygumovanie vsetkych stresov po pracovnom tyzdni. Naschval hovorim v nedelu vecer, lebo skor ako by som odisiel na pol aktivnej casti dna: slniecko, par oblacikov, dve hodiny poobede, travicka na letisku sa zelenie a ja beriem 300,- EUR aby som si s kamaratmi zaplatil svoj podiel na lete Cessnou 172 medzi „Kockovicami a Psarkami“ a potom si este sadol na pivo a chlapske zhodnotenie zazitku – radsej sa budem venovat svojim deckam, ktore ma potrebuju. Navyse mam doma este celkom peknu zensku. Nuz priority! Patrim vsak aj do dalsieho podkmenu. Nemam cas vzdy ked ma cas pocasie, program leteckej skoly alebo rozlicni kamarati, ktori maju vlastne lietadla. Som jednoducho zaneprazdneny clovek, navyse celkom zodpovedny k praci a na mne zavislym ludom (mam preto aj dost penazi na realne lietanie). Zivot nepovazujem za jedno velke uzivanie a dokazovanie si vynimocnosti. Su hodnoty MNE, NAM ale aj SVETU. Ak poskytujem hodnoty svojim komunitam a svetu, tak si uz len sadam vecer k PC vybavim maily, dorobim resty zo dna a pokojne si chvilu zalietam. Mozno aj medzi virtualnymi „Kockovicami a Psarkami“. Keby bolo treba, opravim decku ulohu, alebo mojej „starej“ otvorim kompot. Nechybam doma a vsetci sme spokojni. Podkmenami vsak nekoncim. Mam uz blizsie k 60-tke ako ku 50-tke. Som po lahsom infarkte ale zial uz dvojnasobne zaradeny do dispenzarnej starostlivosti polikliniky. Spravim sice v kuse 50 klikov a 100 brusakov, no ziadneho lekara na svete to nepresvedci aby ma pustil pilotovat (neklamem a neuplacam). Pravdupovediac, ak hovorime o hodnotach svetu, tak pad s lietadlom na detsku skolku v case pripadneho druheho infarktu nie je moj vysnivany koniec kariery.
Preto vas prosim zaradte sa do niektoreho z podkmenov, tolerujte dalsie a necudujte sa nikomu, ze lieta simulator realisticky, len ako arkadu, alebo ako cestu k lietaniu na Boeingu 737 v kapitanskom kresle. Mozno ze sa najdete vo viacerych podkmenoch a poznam aj kapitana Boeingu 50-tnika s uctihodnym naletom hodin, ktory si obcas rad zalieta FS9. Niekto si rad zasusta, niekto pozera porno. Sme proste diferencovani a to je krasa tohto sveta. Brancoj
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 21:13
Speedfoot   
Tleskám. Máš úplnou pravdu. Jsem stejného názoru. Taky mám v životě jiné priority. Beru to jako možnost nahlédnout do světa, který by mi byl v reálném životě zavřený, jednak z časových a taky i z finančních důvodů. Dovedu si představit, co by mi na to řekla manželka, kdybych chtěl za lítání utratit naspořené peníze. Nejsme žádná rodina v nouzi, ale pro představu jsme během dvaceti let manželství nebyli na zahraniční dovolené. Jiná věc by byla, kdyby se v 89. nezměnil režim. Tenkrát jsem chodil do Mosteckého aeroklubu a platil jsem všehovšudy 60 Kčs za roční svazarmovskou známku a 200 Kčs za bezmotorový výcvik, taky na rok. Nechci rozdmýchávat debatu na téma dnešního politického zřízení a finančních možností našich občanů, ale ne každý si může dovolit to, co jinému připadá jako vcelku cenově dostupné. Myslím, že uživatelů levnějších PC a starších simulátorů co používají především jen freewarové addony, je pořád dost. Soudím tak podle počtu stažení mojí scenérie LKMO do FS9. Tady je to zatím 151 stažení a na stránkách Kendyho 99. To mluví o tom jak hodně je ještě FS9 v kurzu. Taky patřím spíš k těm, co jsou vděční za hezké vylepšení zadarmo a neholduji placeným addonům. Létám převážně na výlety a kochám se naší i zahraniční krajinou. Ale taky rozumím těm, co jdou cestou plného ovládání letadla se vším všudy. Jestli je víc těch, nebo těch uživatelů ať posoudí oddělení marketingu firem, co simulátory vytvářejí. Já se tím zabývat nebudu. Simulátor je v první řadě pro zábavu, a pokud reální piloti Boeingů mají po šichtě ještě náladu doma sednout k simulátoru a procházet všechny procedury znovu a zadarmo, o tom pochybuji. Je to, jako by si kopáč opatřil simulátor lopaty.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 00:19
Flyingfox   
We fly for fun!
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 08:36
Lejzy
Pripomnel jsi mi, jak se ted ptali ctenari online novin ridice nakladaku, jestli hraje Euro Truck Simulator. Odpeved nebyla prekvapiva, taky by to byl simulator lopaty.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 10:33
Milan555
Taky mě překvapilo, že u kapitána ztraceného malajského letadla našli doma simulátor.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   18. 6. 2015 / 21:44
JirkaK
1+
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 09:26
Unyax
Nerozumím akorát leteckému termínu "zasusta". To musí být něco z Boeingu, protože v Cessně nic takového na 100% není..
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 09:41
MzM   
To je slangový výraz toho, když se éro schovává do hangáru, pokd se nemýlím.
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 09:45
Pips   
když se éro uklízí do hangáru, tak se často stane, že se s ním do něčeho najebe, nebo naprcá. Takže to asi nebude ono
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 11:23
brancoj
Ano pani. Je to presne ako ero do hangaru ale relativne rychlo za sebou dovnutra/von, dovnutra/von, dovnutra/von a obcas je z toho vacsi pozitok ako riadit letistny tahac …i ked simulator letistneho tahaca, alebo traktoru by tiez nebol od veci ) Inak dakujem vsetkym, ktori moj prispevok pozitivne okomentovali. Sme jednoducho KMEN a to je dobre. Brancoj
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 13:20
Unyax
Jestli tomu dobře rozumím, mít hangár na každém letišti může značně zvýšit atraktivitu parkování..
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 13:41
brancoj
Ked si zakladna nenarokuje pravidelne navraty ku kontrole a udrzbe. Myslim si, ze tak 350 hodin do kontroly motoru by mohlo v standardnej prevadzke zakladni stacit, ked sa dokaze spolahnut na drobne revizie a pripadne opravy v destinaciach, kde lietadlo travi noc. Je to samozrejme pripad od pripadu. Brancoj
 

Realismus leteckých simulátorů na PC   19. 6. 2015 / 14:53
MzM   
Tady musím vytáhnout jeden starý příspěvek: http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=275847
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ