Já jsem takový kazatel, takže mě to i baví
Ale trošku vážně, když sem sem dával to video ohledně FSX:SE "tweeku", dělal jsem to samé pro P3D. Myslím teď stejné místo, letadlo a +- stejná trasa... Letadlo v P3D letělo asi o 10kn méně (clear weather, takže vítr v tom roli nehrál) a podstatně déle zatáčelo, zatáčka byla stejná a prováděná autopilotem. Tady se přiznám že to letadlo čítuju - nemá autopilota ale jako snad všechny Alabeo letadla mají v konfiguraci AP přítomný, takže i když není ve VC, dá se ovládat buď klávesnicí nebo v mém případě MultiPanelem a letadlo se jím řídí. Nechal jsem porovnávat instalované soubory a jsou identické, takže pro P3D to nemá nic odlišného od FSX.
Když připočtu P-faktor a Torque efekt který jsem ve FSX při maximálním nastavení reality výrazně nepociťoval (dokonce ani v tom XPL s default cessnou mi efekt nepřišel tak výrazný) tak se dá zcela jasně říct, že letadla v P3D lítají jinak než ve FSX. Záměrně neříkám že lépe, neb tohle nedokážu posoudit. |
|