Jasně že je to normální... Možná si nikdy v těch lokalitách nelítal a neměl kompexnost a densitu autogenu na extremly dense... Podívej se po internetu na videa lidí, kteří tyhle místa lítají s namaxovaným nastavením... Proto říkám že praha není město ale je to vesnice...
Asi si +- dokážeš spočítat jak daleko vidíš... při výše uvedeném nastavení je počet budov defaultně 4500 na 1km čtvereční, stejně tak pro vegetaci... teď si to zkus spočítat kolik km čtverečních vidíš... odhaduju několik desítke/stovku, dvě... bavíme se o cca půl-třičtvrtě milionu objektů autogenu na scéně... CPU to nezvládá. Na to by bylo dobré využít více vláken na více jádrech, v době kdy FSX vznikal byly dvoujádra docela luxus...
U P3D v2 je to lepší... tam ty výpočty pomáhá dělat GPU a celkově je o něco lepší engine, tam to naskočí hned, v rámci LOD RADIUSu... problém je že za ním nastává ostrý zlom.. problém je že není 64bit, vzdálenost pro autogen by mohla být vyšší pokud to CPU a GPU stíhá napočítávat. Příklad jak to vypadá v P3D následuje:
|
|