Problém je že jsem nabyl pocitu,že XPL je pomalejší než FSX, přitom ten je koncepčně psaný na zcela odlišný HW a současný neumí adekvátně využít. XPL je nový, průběžně vyvíjený, nestojí na limitech 32bitových aplikací, vzniká v době kdy jsou běžné vícejádrové procesory s hyperthreadingem, moderní DX11 karty... ale výsledek tomu neodpovídá. Železo to vyždíme i v defaultu a za stejných grafických nastavení to běží pomaleji - můj obligátní antialiasing, který potlačuje shimmering, Bez osminásobného vyhlazování si to neumím moc představit (P3D mě donutilo jít do 970tky a i ta je tak na hraně koukatelnosti)... FSX to zvládal na jediničku i v extrémních klimatických podmínkách na zamčených 30FPS a VSYNC na půlce refresh rate monitoru. V XPL jsem byl schopný vytlačit 25FPS bez mraků jako maximum, jak by se to tvářilo s kvalitnějšími grafickými podklady a komplexním letadlem netuším.
Možná ta nejvýše taktovaná i7 s grafikou za 6 tisíc není dostatečný stroj pro XPL, bohužel absurdity jako triple sli 980tky za 80 klacků se mi kupovat opravdu nechce (ale v bedně by to vypadalo hezky), to už si radějš udělám to PPL, které nevyjde o moc víc |
|