Předně bych nesrovnával s něčím jiným. Je třeba si uvědomit že nehraješ hru, ale používáš simulátor a zde se vše točí kolem plynulosti, čísla nejsou klíčová. FPS pod 25 stále může znamenat plynulou simulaci.
Není univerzální recept kde bys zadal do cfg MAX_PLYNULOST=TRUE
Přijít na to, který řádek přidat nebo odebrat může být alchymie. Dokonce to nemusí souviset s konfigurací FS. Taktéž se může lišit počítač od počítače, může se lišit vnímáním jednotlivých lidí co je ok a co není (třeba u fsx třeba někdo řeší minutový load jako problém, jiný si libuje jak je to rychlé, když čeká minuty hned dvě). Nevím nakolik "prosté" u FS2004 to je, ale u FSX pro "plynulost" typicky nestačí jeden řádek v konfiguraci.
Třeba u FSX jsem se snažil ladit kdejaké nastavení v konfiguraci a výsledek je takový že pár dní používám defaultně vytvořený cfg ve kterém je pouze změna ve wideaspektu (na true) a DX10 fixer si dodal dva řádky s nastavením anti aliasingu. Žádné další tweeky (pravda FSX:SE hodně problémových věcí opravil/změnil, takže do cfg fakt není třeba šáhnout), kdežto v nVidia inspectoru jsem provedl skoro 30 změn/ověření nastavení.
účelem těch nastavení však nebylo zvýšit FPS, ale kvalitu/plynulost, což v zásadě přineslo drop v řádech desítek FPS. Třeba ale právě to může být zrojem tvých problémů.
Nejdříve bych začal resetem všech grafických nastavení v nVidia kontrol panelu, když nepomůže, pak bych bych pro jistotu pokračoval odinstalací GPU driverů následované pročištěním registrů (cc cleaner např.) a pak novou instalací driverů GPU... |
|