Zdravim,
O vikendu jsem se stavil u kolegy co doma provozuje X-Plane 10 ted tam mel 10.35r1 64bit na Win 7 64bit(mel to obcas i na Linuxu x64, ale rekl - istalace je slozitejsi a zisk vykonu mezi 5-10% je k nepoznani pouhym okem), dalsi duvod proc koupil X-10 je ze stavi doma sportovni letadla a v simu si overuje jejich budouci letove charakteristiky + si zvyka na pilotaz skutecneho stoje vcetne kondicnich hodin za spatneho pocasi - muze pouze VFR z Arlingtonu.Kvalita scenerii - Mesh 2 fakt hruza, mesh 3 trochu lepsi, ale k nicemu, photo scenerie jde, ale v P3dv2 to vse vypada realisticteji. Jeste jsem obdrzel prakticky poznatek, ktery jsem nikde oficielne nenasel, ze HW je pro X-10 je min. na urovni P3Dv2 tj. nejlepe Intel 4x jadro I5 s video kartou DX11 min. Nvidia 460GTX 1GB , RAM tam mel 8GB - jinak dochazi k problemum s refreshem obrazovky a cely sim potom nejak nestiha pri Full HD (jde na podzim na 2HD az bude 6 gen.od Intelu na prodej tam bude konecne mit kokpit blize realite - ted je plocha omezena pokud nemas trihlavou video kartu napr.). Musim rici, ze default ATC je jen o maly stupinek lepsi z meho pohledu nez u FSX ( ma to radiovy sum a par presnejsich informaci k letu ) u IFR (da se s tim zit, aleco ja musim litat bezne je treba profesionalni addon ci si neco napsat sam u FSX je vyhoda lepsi podpory a take addonu k PMDG 737/777, v praci je to reseno zivou komunikaci mezi Instruktorem/Safety and Flight kolegy a samotnym prezkusovanym (je treba si zvyknout komunikovat fyzicky a nespolehat na automat k cemu navadi jak FSX tak i X-10). Pro X-10 kolega zatim nic podobneho nenasel, ale muze to prijit s portaci PMDG do X-10 v budoucnu.K ATC doporucuji jit na brigadu v mistnim aeroklubu kde jsme vsichni zacitali a zjistit jak se v realite komunikuje na lokalni urovni a pripadne pri exkurzi vetsiho letiste na vezi ci RPL (uplne nejlepsi zkusenost) - maji obcas naborove akce. Ale musim te upozornit ze sablonova komunikace co je v obou simech neni realna a pri nestandartnich situacich - tam to vetsinou konci hrubou improvizaci ( to me v simu fakt chybi)a casto neporozumenim kdyz jsi treba ve Francii a jinak litas v USA pod pravidly FAA striktne dodrzovanymi. Takze doporucuji testovat na webu co k tomuto tematu najdes a pozdeji dle zkusenosti z praxe programovat neco sam jak si to tu delame u vseho skoro, protoze vetsina payware za moc nestoji v porovnani se simulatory treba tady v Tukwille.Doporucuji ti jeste zvyknout si letat s HUD, protoze ted ji mame na vsech strojich a v budoucnu to bude standard snad vsude az zmizi starsi stroje z aerolinek i armady.Plus a to jsem jeste nevidel u zadneho simu krome profi tridy - Allied Signal dodava system, ktery ti promita obraz na okno kde vidiz skrz mlhu a tmu jako ve dne - fak dobry pri pojizdeni ci pristanich s totalnim IFR stavem - to je k dispozici asi 10 let zpatky, ale moc se to bezne neobjednava. |
|