FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Xplane - HW požadavky Jeden příspěvek | Celý strom
Xplane - HW požadavky   1. 1. 2015 / 18:04
leonell
To jsi citoval mně
Pravdou je, že FSX SP2 přinesl částečnou podporu více procesorů aspoň v tom, že druhé a další jádro načítá textury.
Nicméně, pokud se podívám na onen test:
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/radek/2014/pentium_g3258/charts/fsx_1920n.png
...tak pro FSX vidím, že...
2x 3200MHz na nepřetočeném G3258 dá výkon 30,
kdežto
4x 3200MHz na i5 4460 dá výkon skoro stejný 30.3.
Zvedá se to pouze s kmitočtem, nikoliv počtem jader.

Takže buď tam ten SP2 neměli (což pochybuji), nebo ty textury nebudou kritické a s tou optimalizací více jader/procesorů to nebude u FSX tak žhavé.

XPLANE verze 10, je od základu je postaven na vícevláknovém zpracování, ovšem tam KDE TO JDE.

Pro detaily o tom, jak pracuje u XPLANE podpora více procesorů, viz
http://forums.x-plane.org/?showtopic=55346

Když to zjednoduším, tak vykreslování grafiky, respektive ovladač grafiky, je typicky jednovláknový, takže u moderních počítačů často bývá výkon grafiky tím úzkým hrdlem a důvodem, proč nabušené procesory jsou nevytížené. Načítání scenérií běží na více vláken, takže si klidně vezmou volná jádra/procesory a přechod mezi složitými scenériemi je pak plynulý (ale tam záleží zase na discích).
Naopak výpočet letového modelu (tvého letadla či každého dalšího AI letadla) může běžet v samostatném vlákně, ovšem to hodí tak 10% zátěže v porovnání s grafickým ztvárněním výsledku.

Proto si já osobně myslím, že pro provoz XPLANE je lépe více jader, pro provoz FSX vysoký výkon byť malého počtu jader.
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ