Letím IFR odkudsi do LKMT, trať (co dostaneš třeba z RouteFinderu) končí nad HLV a je stejná bez ohledu na počasí (ignoruji-li ekonomiku letu, vhodné počasí atd).
Dle ATIS zjistím která dráha je v užívání, řekněme, že je to 22.
Od řídícího dostanu příslušnou příletovou proceduru STAR (Standard Arrival), v offline si ji řeknu sám podle počasí (resp dráhy v užívání). Tady v tom případě (pro 22) je tedy platný STAR s kódem HLV2T a končí na bodu EKMIT (IAF - Initial Approach Fix), zde musí letadlo v reálu začít holdovat v přiřazené výšce, pokud nemá další instrukce. A právě odsud jsou definována přiblížení Approaches, pro náš případ by to nejspíš bylo IAC ILS RWY 22, čili pokračovat 3nm kurzem 042, doleva 6nm na 312, doleva točit na zachycení ILS.
V reálném GNS si prostě podle toho, co ti řekne řídící, zadáš dráhu a ono ti to dá na vybere příletovou mezi HLV a danou dráhou respektive IAF. A pak, až si odkroužíš, tak zase vybereš příslušné přiblížení.
Jinými slovy - XPLANE ti končí na HLV a pokračuje na EKMIT. Dá se to obejít jednoduše, že si připravíš samostatné FMS soubory pro příletové a jak se blížíš na HLV tak si ho načteš.
To samé SID.
Viz mapy letiště Ostrava na rlp.cz
|
|