| | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 5. 2010 / 21:42 | |
| | Rád bych upozornil místní simptáctvo, že Projekt TUPOLEV zveřejnil novou verzi (resp. patch) komplexního freeware add-onu TU-154M v2.03, kterou je možno stáhnout na http://files.protu-154.net/PT-154M/PT_Tu-154m_2.03_Patch.exe
Česká verze bude pochopitelně následovat, vzhledem k zaneprázdnění nekterých členů týmu vyjde za 2-3 týdny.
Takže jako malá ochutnávka výňatek z českého readme, kde jsou uvedeny novinky. Jak si přečtete, jsou v Projektu TUPOLEV opravdu velcí puntičkáři, což je dáno i tím, že jejich TU-154M je užívána i k výcviku posádek - proto takový důraz na simulaci elektických sítí apod.
Změny ve verzi 1.2 (odpovídající verzi 2.03 původní ruské instalace)
1.Realizována palivová automatika motorů
2.Realizován ventilace kol podvozku, včetně zohlednění ohřevu brzdových disků v závislosti na podmínkách brzdění (včetně efektu přehřátí brzd)
3.Realizován protipožární systém
4.Realizovány hodiny ITV
5.Realizováno ovládání systému regulace tlaku SRD
6.Při nahrání letadla je automaticky na SRD nastaveno QFE letiště odletu
7.Doplněna možnost nastavení měnění nastavení SRD po desítkách mm pravým tlačítkem myší
8.Realizována kontrola systému sblížení se zemí SSOS.
9.Doplněno několik «falešných» vypínačů na horní část panelu inženýra
10.Realizován vypínač ohřevu dveří.
11.Ozvučení a animace vypínačů panelu
12.Doplněn vertikálně orientovaný přepínač DME
13.Opravena nulová pozice ukazatele hydr. kapaliny
14.Doplněna kontrolka BKK test.
15.Upraveno pořadí poloh přepínače voltmetru sítě 110 V
16.Předělán odpovídač СО-72М.
17.Doplněn systém kontroly ukazatelů vibrace motorů
18.Odstraněna částečná průhlednost ovladačů voltmetru.
19.Opraveny klikspoty ovladače podvozku
20.Doplněno tablo signalizace podvozku pal.inženýra
21.Realizován systém zásobování vodou
22. Oživen systém měření teploty zadního úseku
23. Oživen systém kontroly ohřevu systému vypouštění
24.Opraveno označení fází přepínače voltmetru sítě 36V
25.Animován pohyb ručiček přístrojů panelu PI
26.Tlak oleje nyní odpovída skutečnosti.
27.Doplněny tlačítka kontroly radiovýškoměru
28.Opravena logika práce tabla «závada motoru»
29.Opravena stupnice radiovýškoměru (z 30 nа 25).
30.Opraven pohyb ručiček ARK při nulovém signálu.
31.Doplněno blokování spouštění motoru č. 3 při otevřeném zadním zavazadlovém prostoru
32.Doplněno blokování spouštění motorů, nejsou li zapnuty všechny pumpy spotřební nádrže
33.Kontrola teploty výstupních plynů motorů pracuje pouze při zapnutém systému a napájení 27V.
34.Odstraněna chyba při možnosti spuštění motorů bez dodávky paliva.
35.Realizována přechodná práce motoru ze zbytků paliva v rozvodech (20 vteřin)
36.Ukazatel vnější teplotu funkční pouze při zapnutém napájení ze sítě 27V.
37.Záložní palivová pumpa pracuje pouze za letu
38.Přepínače regulace teploty systému PKM se nyní pohybují společně
39.Ručičky přístrojů kontroly VSU, SKV a teploty oleje motorů při vypnutí napájení spadnou na levý okraj stupnice
40.Odstraněna chyba při poslechu radiomajáků
41.Ozvučen pult SPU.
42.Realizovány režimy ANT a RAM systému ARK-15
43.Zprovozněn přepínač SPU na overheadu pilotů
|
| |
|
| | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 5. 2010 / 21:56 | |
| | No pane jo...to abych byl jako chobotnice.... počítáte také s úpravou manuálu díky " novým " systémům? |
| |
|
| | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 5. 2010 / 22:06 | |
| | No poslední dobou mi elektrické sítě dělají v online lítání dost paseku, tak jsem zvědavý .... |
| |
|
| | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 5. 2010 / 22:14 | |
| | Tak nějak mi tam chybí položka..:
Kompatibilní s FSX..:/ |
| |
|
| | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 5. 2010 / 22:21 | |
| | To bys musel ten počítač pohánět jadernou elektrárnou, abys dosáhl aspoň FPS 15. |
| |
|
| | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 5. 2010 / 22:42 | |
| | | |
|
| | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 08:35 | |
| | ...a tohle všechno má ovládat jeden člověk?
Ještě jsem nezvládl ani tu první verzi...
Ale už se učím.
|
| |
|
| | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 08:41 | |
| | To je asi už na dvojici simptáků, aspoň... (v reálu je jich na to pět, ne? ) |
| |
|
| | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 09:06 | |
| | Myslím, že jo. Škoda, že pro tohle není share cockpit... |
| |
|
| | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 11:31 | |
| | | |
|
| | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 11:40 | |
| | | |
|
| | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 13:07 | |
| | Děkuji, vyzkouším, už jdu na to. |
| |
|
| | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 13:42 | |
| | Cau, no ja mam manual asi tak na 60 stranek TU-154M (czech) a 36 stranek na TU-154 B2( ČSA), takze distak sem napis a ja to hodim nekam nanet a dam semka odkaz.
Cus
|
| |
|
| | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 13:52 | |
| | | |
|
| | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 15:26 | |
| | License agreement
PT Tupolev-154M (further as "package") is not freeware. It has a commercial retail value of US$100.00. You have been waived this fee if you have downloaded this package from either www.fs-proteam.com or www.protu-154.com. If you have downloaded this package or have seen this package or any of it’s parts available from any site other than these two mentioned, please contact us immediately. Webmasters hosting this package without permission will be liable for each copy downloaded at a retail cost of US$100.00.
Not to be sold in any way or means as part of a pay product or to be part of any other product, package or available at any other website without written permission from ProTeam.
Takze pre buducnost nez to budes sirit si precitaj licencne zmluvy. V pripade ze download nejde tak sa treba obratit na tvorcov ktory su uvedeny v manuale a neporusovat licencne podmienky. Linky ktore si tu uviedol som zmazal. |
| |
|
| | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 15:44 | |
| | Jen doplním, že link na stažení, ktery je i tady na péráku nefunguje jen dočasně, v souvislosti s reorganizací stránek PT. Jakmile bude oficiální download k dispozici, dám vědět - zveřejňování soukromých linků není možné, autoři z PT jsou na to poměrně citliví a není se co divit.
Díky za pochopení. |
| |
|
| | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 16:34 | |
| | Omlouvamse, jen se chci zeptat, prece tady na teto strance je taky ke stazeni a ja ho dal na edisk a odkaz na nej sem dal pouze sem a nikam jinam, tak to je stejne ne? |
| |
|
| | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 16:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 19:59 | |
| | Právě, že to je jiné. Ke stažení není tady, je to jen odkaz na stažení přímo z webu ruských autorů, kteří trvají na tom, aby se stahovalo jen od nich. |
| |
|
| | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 20:22 | |
| | Ja myslim, ze toje OK, posle-li za kazde stazeni do Ruska 100 dolaru... |
| |
|
| | | | | | | | | Link na stažení CS verze PT TU-154M 5. 5. 2010 / 21:24 | |
| | Přátelé,
prozatímní oficiální link na stažení CS verze je zde:
http://5gb.net/vyn6jqg2bmqe
Během pár dní by mělo fungovat i přesměrování stahování zde na péráku.
Komanda Tupolev Čechoslovakia děkuje za pochopení. |
| |
|
| | | | | | | | | | Link na stažení CS verze PT TU-154M 5. 5. 2010 / 21:27 | |
| | To byla rychlost. Soudruzi, všem vám patří Řád Vítězného února (jednotlivě). |
| |
|
| | | | | | | | | | Link na stažení CS verze PT TU-154M 6. 5. 2010 / 13:30 | |
| | Díky za tvoji trpělivost a za odkaz na verzi 1.1 V textu manuálu verze 1.1 jsou odkazy na manuál pro Tu 154 S2.
Může být nainstalováno ve FS 2004 TU 154 S2 i TU 154 M v 1.1 a následně i TU-154M v2.03?
Pochopil jsem dobře, že TU-154M v2.03 jde stáhnout již nyní z odkazu, který jsi uvedl v úplně prvním příspěvku tohoto tématu a že se objeví do 2 - 3 týdnů od tebe český manuál právě pro TU-154M v2.03? |
| |
|
| | | | | | | | | | Link na stažení CS verze PT TU-154M 6. 5. 2010 / 15:21 | |
| | V předchozím příspěvku jsem místo B2 psal nesprávně S2.
V manuálu k TU 154 M je napsáno, že se spustí Load Manager z plochy nebo nabídky Start.
Nenašel jsem _ Poradíte? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Link na stažení CS verze PT TU-154M 6. 5. 2010 / 16:54 | |
| | LM pro Tu-154 je ve složce přímo v FSce, cestu můžeš vidět na obrázku, potom stačí dát odeslat na Plochu a budeš tam mít zástupce. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Link na stažení CS verze PT TU-154M 7. 5. 2010 / 12:33 | |
| | Když spustím LMTu154.exe, tak se to neotevře. I ten soubor CONFIG.CFG má jinou ikonu, než u tebe. Co s tím? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Link na stažení CS verze PT TU-154M 7. 5. 2010 / 12:35 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Link na stažení CS verze PT TU-154M 7. 5. 2010 / 12:38 | |
| | | |
|
| | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 21:48 | |
| | Moc pěkný seznam vylepšení, už se moc těším na českou verzi, s tím se budou dělat pokusy na nouzové postupy jedna radost, ale začínám uvažovat že si nechám naoperovat ještě dvě ruce abych vše stíhal |
| |
|
| | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 5. 2010 / 22:23 | |
| | Nebo urazit hlavu a je pokoj. |
| |
|
| | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 5. 5. 2010 / 08:03 | |
| | To, holt, musíš být pilot-strojník, abys věděl která páčka. |
| |
|
| | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 6. 5. 2010 / 16:18 | |
| | Jak dlouho jste studovali manuály, než jste to jakš takš pochopili?
Jak "odklepnout" tlak u GPS (KLN-90B)?
|
| |
|
| | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 6. 5. 2010 / 17:08 | |
| | Tlak rychle, já jsem dlouho válčil ze zadáváním trasy a s orientaci v menu a submenu atd. |
| |
|
| | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 6. 5. 2010 / 17:47 | |
| | pravým tlačítkem myši na pravé kolečko KLN-90 až ti bude blikat ENT, potom dvakrát odklepnout na tlačítko ENT a jsi v hlavním menu KLNky |
| |
|
| | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 08:43 | |
| | aha, dík, klikat pravým myšítkem mě nenapadlo. I když se to u tohoto modelu dělá pořád... Dík.
Už čtu návod.
Čím dál to čtu, tím víc žasnu.
Včera jsem TU zkoušel nastartovat tak, tak jak jsem si zhruba zapamatoval postup pro opičky s tím, že jsem přibližně věděl, co by se mělo zapnout, aby se něco stalo. Tak nějak jsem to nastartoval, ale po chvíli se vypnul motor č.3 pak 2. Už bylo dost pozdě večer, ale mám pocit, že bylo něco s elektrikou (alias něco jsem udělal špatně/neudělal).
Co by to mohlo být? ... než se k tomu dočtu v návodu... |
| |
|
| | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 09:25 | |
| | Start v bodech tak aby běželi motory, když vynecháme navigaci a spol:
1) Zapnout baterie a usměrňovače
2) APU - nahodit, zapnout odběr el. energie a vzduchu
3) nahodit palivový systém - všechny pumpy, přečerpávače atd.
4) Motory - start
Je to jen v bodech a tak jak sem to rychle proběhl z hlavy tak že jsem možná něco zapoměl. Důležité je po startu motorů nezačít odebírat vzduch od dvojky dřív než vypneš odběr od APU jde jedním potrubím a prý se zblázní celá simulace vzduchotechniky nikdy jsem to nezkoušel...
P.S. Doporučuju spíš ty české rozšířené manuály, je v nich popis co co je a základy toho co jak funguje, dali mi mnohem více než step by step, prostě mi více vyhovovalo naučit se logicky co jak chodí a proč se to zapíná, než se naučit odklikat 120bodů nebo kolik je step by step
|
| |
|
| | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 09:45 | |
| | Manuál teď čtu. On je někde český? Našel jsem ruský a anglický. Chápu, že je lepší pochopit, co jak funguje.
Když jsem nastartoval APU atd. je tam checklist. Zkouším zarazí se to na radiovýškoměr 1, když ho přeskočím, tak na tlak hydrauliky, ale když zapnu čerpadla, je tam tak velký odběr elektriky, že to bez pozemního zdroje nejede, celé se to nějak odepne a pak nejde dělat skoro nic.
Nic, jdu studovat manuál.
Holt to není Ctrl-E |
| |
|
| | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 09:52 | |
| | Když se stáhne česká verze je tam český step by step, na české části protu fóra jsou rozšířené manuály.
Ano tlak hydrauliky je važadován už na chechlistu Před startem motorů, stačí to udělat takhle a vše bude fungovat, ani nezapínat pozemní zdroj, zapnout čtyři přepínače baterií, dva přepínače usměrňovačů, potom dva přepínače APU, start APU, počkat na otáčky 100% ve skutečnosti se ještě čeká asi 3min než se APU prohřeje potom vypínač el. energie do sítě nahoru je vedle spínače el. od poz. zdroj. měli by zhasnout kontrolky od AKU což signalizuje že se necucá z baterek, potom pod palivovým systém jsou dva přepínače hydrompump a jeden od krytkou, zapnout všechny tři a natlakovat poté vypnout zakrytkovat a nic nespadne, hydropumpy přetíží pozemní zdroj, tak že to vypadá že nebyl zapnutý odběr el. od APU což Pal. inž. hlasí. |
| |
|
| | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 10:15 | |
| | Aha, (než se k tomu dočtu) ty elektrické pumpy jsou jako dočasné, a pak se bere tlak odjinud? |
| |
|
| | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 10:17 | |
| | Ano ty jsou jen na natlakování popřípadě jako záložní, při běhu motorů je tlakováno automaticky, tlakuje pumpa která je poháněná od motoru. |
| |
|
| | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 11:20 | |
| | Mohl bys dát odkaz na ty české rozšířené manuály z české části protu fóra? Dík |
| |
|
| | | | | | | | | | PT TU-154M - odkaz na fórum PT - rozšířené manuály 7. 5. 2010 / 12:10 | |
| | http://www.protu-154.net/forum/viewtopic.php?t=7070
Jsou tam linky jak na manuál reálného Tůčka (ruština) tak dva linky na český manuál FSácký - ten který se jmenuje letový manuál má jako přílohu i screeny jak mají panely vypadat před tím či oným checklistem a tabulky které jsou důležité pro létání. |
| |
|
| | | | | | | | | | | PT TU-154M - odkaz na fórum PT - rozšířené manuály 7. 5. 2010 / 12:47 | |
| | Mně ten odkaz nejde spustit, tobě ano? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | PT TU-154M - odkaz na fórum PT - rozšířené manuály 7. 5. 2010 / 13:07 | |
| | Když jsem si ho přezkoušel tak ne, tak že cesta na google hledat forum project tupolev, hned prvni odkaz je ofiko stranka PT tam je odkaz na forum, ve foru je Project Tupolev Support fórum (česky a slovensky) a v něm je to ve vlákně Manual na realnou TU-154M |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | PT TU-154M - odkaz na fórum PT - rozšířené manuály 7. 5. 2010 / 22:43 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | PT TU-154M - rozšířené manuály 8. 5. 2010 / 09:38 | |
| | | |
|
| | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 09:30 | |
| | A k vypnutí motorů, mě napadá že došlo palivo ve spotřební nádrži, tak že buď bylo Tůčko na suchu nebo třeba nebyl zapnutý přečerpávací automat, popřípadě jiná část palivového systému, ale to by zdochli všechny, vy píšete jen o dvojce a trojce. Tak že možná někdo povolanější poradí. |
| |
|
| | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 10:12 | |
| | Palivové nádrže byly zapnuty, palivový automat taky, čerpadla taky jela. Ale jak říkám, bylo pozdě, možná jsem něco přehlédl... |
| |
|
| | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 10:18 | |
| | Jestli máš ICQ tak 296 550 504, jsem doma tak to můžem společně proběhnout a nespamovat tady forum. |
| |
|
| | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 11:04 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 11:10 | |
| | Al Capone? nebo jsem si přidal někoho jiného?
|
| |
|
| | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 7. 5. 2010 / 12:02 | |
| | Jj to jsem já a jsem připarven |
| |
|
| | | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 11. 2014 / 15:55 | |
| | Dobrý den, mám tento problém s načtením Tu 154M. B2 funguje normálně.
Budu rád za jakékoli rady. Děkuji |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 11. 2014 / 17:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 11. 2014 / 18:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 11. 2014 / 19:55 | |
| | Byla to ta chybějící dll. Už mám nahozeno i s českými hláškami.
Děkuji mockrát |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 11. 2014 / 21:26 | |
| | Clovece, ja se tak lek ze mi neco uslo
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 11. 2014 / 21:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 11. 2014 / 21:49 | |
| | není zač!Jo, motory se NENAHAZUJÍ, anobrž SPOUŠTÍ.-))) nahazuje se malta)))))) LETU ZDAR! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 3. 11. 2014 / 21:51 | |
| | Spouští se manželka, motory se nahazujou Letu zdar! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Nová verze PT TU-154M (zatím jen v ruštině) 4. 11. 2014 / 08:52 | |
| | spousti se mozna CFM, Solovjevy a Kuznecovy zasadne nahazujou |
| |
|
|