Takže nějaké výsledky :
- pokud se objekt uloží pod příslušným názvem tak není potřeba hromadně přejměnovávat textury
- lze objekty přímo exportovat do BGL objektů a vynechat fázi exportu MDL a následnou tvorbu knihoven
- se zhruba stovkou vyexportovaných objektů v Praze se framerate nesníží, ale je patrné již zacukávání během letu a hlavně v zatáčkách při nahrávání objektů
- pro FS2004 lze moje výsledky najít provizorně zde: http://kuknamys.cz/Google%20Map.zip
- budu si s tím dál hrát a začlením to do své Prahy včetně úpravy autogenu. Jednak je to dlouhodobá záležitost a za druhé je o FS2004 již minimální zájem. Proto kdyby jste to někdo chtěl komplet dejte spíše vědět zde, až to nestrkám na web zbytečně
No a na závěr poděkování za zveřejněný návod. Je to moc pěkná hračka a BGL soubory lze sypat jak z rukávu. Škoda omezení možnosti stahování některých objektů na Google map a škoda toho, že pokud je k objektu přiřazena fotografie (tuším street view, nevím ?) nejde objekt opět stáhnout. Kdyby jste někdo měl tip jak stahovat objekty i při těchto omezenách, dejte mi prosím vědět.
Pěkný večer
|
|