| | | 2TheSKy první video 27. 6. 2014 / 03:06 | |
| | | |
|
| | | 2TheSKy první video 27. 6. 2014 / 08:54 | |
| | Ahojte.
Som za propagovanie letectva. Akýkoľvek dobrý nápad sa cení. A osobne si myslím , že tento projekt je dobrý nápad prevedený do praktickej ukážky. Mne osobne sa to páčilo a teším sa na ďalšie pokračovanie.
Nedá mi však nespomenúť , že Lukáša nebolo dobre počuť. Skúste prosím na tejto stránke veci zapracovať. Zároveň Vás chcem požiadať či by bolo možné podrobnejšie vysvetliť v budúcnosti používanie VOR-u , prípadne ILS. Prečítal som na túto tému v angličtine viacero materiálov. No predsa len keď tomu bude človek rozumieť bude to hodnotnejšie.
Ďakujem Vám a len tak ďalej.
Well done.
Martin / maverick60
|
| |
|
| | | 2TheSKy první video 27. 6. 2014 / 09:30 | |
| | Dobrý nápad pro nováčky. Až na hlasitost to je perfektní, už se těším na pokračování. |
| |
|
| | | 2TheSKy první video 27. 6. 2014 / 09:35 | |
| | Dobrý nápad a solidní provedení. Určitě rád pokoukám. Chtělo by to jen trochu poladit zvuk, Lukášovi je dost špatně rozumně. Ale jinak dobré |
| |
|
| | | | 2TheSKy první video 27. 6. 2014 / 10:20 | |
| | Já mu tam rozumim upně vpoho |
| |
|
| | | | | 2TheSKy první video 27. 6. 2014 / 12:01 | |
| | Vážně jsem strašně šťastný že se na to něko kouká,chyby opravíme a toto první video vážně bylo jen na seznámení a co to vlastně letadlo je a jak se s ním léta v dalších dílech budeme popisovat VOR lítání a např ILS přiblížení s letadlem a samozřejmně nesmíme zapomenout na popis VFR letu jak se např liší od IFR a na co se rozděluje atd.... Ale te´d budu 14 dní pryč ale potom začneme natáčet každý den. |
| |
|
| | | | | | 2TheSKy první video 27. 6. 2014 / 13:06 | |
| | | |
|
| | | | | | 2TheSKy první video 27. 6. 2014 / 14:18 | |
| | | |
|
| | | 2TheSKy první video 27. 6. 2014 / 14:35 | |
| | No páni kluci to je balada. Na tohle my málo znalí a v mém případě přestárlí čekáme už hodně dlouho. Někdy se stydíme za neznalost, někdy se bojíme pro různé poznámky zeptat, ale to je to pravé, jak říkají politici ořechové. Jen se přimlouvám pro úpravu zvuku u druhého komentátora. A pět krát díky. |
| |
|
| | | | 2TheSKy první video 27. 6. 2014 / 16:31 | |
| | Rozumím! Díky moc! |
| |
|
| | | 2TheSKy první video 1. 7. 2014 / 21:48 | |
| | Hoši, díky. Těším se na další díl.
(Hloupej dotaz, jaxe zapíná pohled ze sedačky kopilota?) |
| |
|
| | | | 2TheSKy první video 2. 7. 2014 / 09:08 | |
| | Zalezi od letadla, nektery to maj nadefinovany.
Kazdopadne bych doporucil program EZDok. |
| |
|
| | | 2TheSKy první video 1. 7. 2014 / 23:05 | |
| | Zajímavý počin, asi to mnoha lidem pomůže, takže OK.
Nováčkovi to možná nevadí, ale i já, ne příliš kovaný v sim lítání vidím, že let je poněkud "kostrbatý", letadlo není vytrimované (?), let je takový "nepřesný". Věřím, že dokážete okruhy zaletět mnohem líp a i ukázky by měly vést k tomu, aby lidi viděli jak by to mělo být.
Aby to bylo "hezké" není úplně triviální, ale jde to a věřím, že to zvládáte. Zkuste tedy videa lítat pečlivěji. Bude to pak vypadat tak nějak profesionálněji.
Držím palce. |
| |
|
| | | | 2TheSKy první video 2. 7. 2014 / 16:31 | |
| | Zase tak nějak to může začínajícího přitáhnout ,když vidí i nějaké nepřesnosti. Osobně bych tam od kluků víc požadoval nějakého povídání, když třeba točí zatáčku před hlášením "po větru", no ale to určitě doladěj.
Jinak dobry a těším se na další. |
| |
|
| | | | 2TheSKy první video 13. 9. 2014 / 10:14 | |
| | no,já bych tam ,zakomponoval" občasný pohled na VPD,když jsem v poloze ,,po větru"..... kvůli kontrole,kdy začí točit 3.zatáčku |
| |
|
| | | 2TheSKy první video 2. 7. 2014 / 22:10 | |
| | Hezké, opravdu. Jen mi tam trochu chybělo povídání o kompasu, díky kterému se dají létat okruhy přesně (i když bylo vidět, že pilot podle něj točil zatáčky). Držím palce do dalších pokračování. |
| |
|
| | | | 2TheSKy první video 3. 7. 2014 / 09:47 | |
| | Hezké to bude až bude trimovat a ne se s tím takhle prát Po vzletu nedělal rozlet ale hned stoupal - má bejt akcelerace. Taky tam měl náklon 45° v první zatáčce. Nevím jak je to u Cessny, ale v Echu to lítáme na cca 15 - kvůli bezpečnosti - éro je relativně nízko a ve stoupání pomalý. Po třetí tahal klapky při velký rychlosti. Ve čtvrtý před tím průletem za to šíleně tahal a náklon jak prase - to bylo o zabití ikdyž rychlost měl - tu ale měl před čtvrtou vytratit a ne v zatáčce - neletěl v gripenu Taky mu párkrát kulička málem opustila éro, což se mi ale v reálu občas stává taky a vždycky za to dostanu solidní pojeb od instruktora O přistání ani nemluvím - flákl s tím na rychlosti na všechny tři kola. Pořádně za to tahat ve výdrži, dokud to letí.
Terminologie:
Pohyblivé plochy ne pohybové - ty sou na letišti.
Roll (příčný náklon) je klonění ne mávání
Frekvence - ne stovosum celých dva, ale jedna nula osm, čárka dva
Stroub světla - záblesková světla.
Takže poladit techniku pilotáže, terminologii a hlásit na slepo po spuštění, zahájení pojíždění, vstup na dráhu a vzlet a polohy na okruhu. Ale jinak dobrej počin, držím palce kluci.. |
| |
|
| | | | | 2TheSKy první video 4. 7. 2014 / 14:40 | |
| | Nechcel som tu ani pisat kritiku, aby som chalanov neodradil od nadsenia.. Na druhej strane, ak sa to malo tvarit ako instruktazne video, tak tam sa ani drobne nepresnosti neodpustaju a preto dufam, ze tuto kritiku chalani prijmu ako dobre myslenu, ale zatial to nie je ono, ale prajem vam aby nadsenie do prace vydrzalo a ked sa to naucite poriadne, isto moze byt ambicia aj na nejake instruktazne video. Takze najprv zamakat na sebe a byt voci sebe primerane kriticki a verim, ze od videa k videu to bude lepsie.. |
| |
|
| | | | | | 2TheSKy první video 4. 7. 2014 / 15:10 | |
| | Však já to taky myslel dobře tu kritiku Přesně takhle jsem poslouchal připomínky od instruktora od loňskýho září až do letošního dubna já Se divím že ještě není šedivej z některých zvěrstev co sem tam napáchal.. |
| |
|
| | | | | 2TheSKy první video 4. 7. 2014 / 17:13 | |
| | 1+
Já dodám ještě moje poznatky
1) před spouštěním se zapíná antikolizní maják
2) ve třetí zatáčce se zapíná předehřev karburátoru |
| |
|
| | | | | | 2TheSKy první video 4. 7. 2014 / 21:24 | |
| | Ohřev karburátoru se nezapíná v určitém místě na okruhu (ve třetí), ale vždy před stažením plynu pod určtité otáčky (pod zelený segment otáčkoměru - většinou). Takže zálěží na provedení okruhu, častěji je to už v poloze "po větru" . |
| |
|
| | | | | 2TheSKy první video 4. 7. 2014 / 18:11 | |
| | nvm ale ludia co lietaju na cessnach tak hned po vzlete tahajuuuuuu a nedaju to ani rozbehnut vravim to z realu... ludia co presli zo zlinu na cessnu tak to vidno nechaju to aj rozbehnut ... |
| |
|
| | | | | | 2TheSKy první video 4. 7. 2014 / 21:53 | |
| | To nemá s cesnama (c) a zlinama (z) nic společného. Je to prostě technika pilotíže - přečti si příručku.
Při normáním startu se jemně tahá už při rozjezdu - "odlehčuje se přední kolo" (u tříkolového podvozku) - takže úhel náběhu je vlastně tak akorát pro vzlet (u c taháš podle příručky na KIAS 50-55, to jsi ještě spolehlivě na zemi, vzlétne to na 60 KIAS) a éro se samo odlepí a aniž by se hýbalo kormidly. Vznese se a stoupá - pak se jen upraví sklon na optimální stoupací rychlost (C=70, Z=140) - a dotrimuje se, aby se s tím člověk nepral (u cesny).
Pokud startuješ z "krátké dráhy" - tak taháš míň, abys velkým úhlem náběhu nosné plochy nezvyšoval odpor a co nejrychleji dosáhl startovní rychlosti - a vlastně držíš letadlo na zemi tak, jako to je předvedené na tom videu. Když máš dostatečnou rychlost (což se paradoxně zdá jakoby za dýl, než při prvním způsobu, ale ve skutečnosti je to dřív) - pak za to zatáhneš, ale jen "tak akorát" do stoupací rychlosti, v tu chíli se éro zvedne a podle toho, jestli jen vzlétáš z krátké dráhy aúnebo máš před sebou nějakou překážku (somy, stromy, dráty) tak volíš buď rychlost "nejrychlejšího stoupání" (best climb ratio - u c172 = 70) nebo rychlost nejstrmějšího stoupání (best climb angle, u c172 =65 - zhruba podle modelu).
Tady se ale startuje z betonu - kde dokonce cesnaři doporučují start bez klapek (!) - taky se dá, i když z tréningových důvodů si většinou našinci dávaj malé klapky i na betonu...
Doporučuju před "ostrou verzí" instruktážního videa tohle komplet zmáknout, nacvičit a správně ukázat, nebo si k tomu přizvat nějakého skušeného reál polétavce, aby to hlídal.
Jinak počin je to velice chvályhodný a autorům držím moc pal ce, aby to dotahli ke zdárnému konci!!
|
| |
|
| | | | | | | 2TheSKy první video 5. 7. 2014 / 07:19 | |
| | | |
|
| | | | | | | | 2TheSKy první video 5. 7. 2014 / 07:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | | 2TheSKy první video 5. 7. 2014 / 09:52 | |
| | Docela pochybuji, že to co napsal Kuma, v těch knížkách je popsáno.
To ti řekne v optimálním případě POH, spíše ale instruktor, zkušenější pilot nebo praxe.
Ostatně je to poplatné konkrétnímu typu. |
| |
|
| | | | | | | 2TheSKy první video 5. 7. 2014 / 10:33 | |
| | takze mi chces povedat ze ked pilot na cessne po vzlete stupa na minimalke potom uvolni ze mu to nestupa a potom zas taha, tak je to normalne ? a videl som to viac krat. |
| |
|
| | | 2TheSKy první video 13. 9. 2014 / 10:51 | |
| | Moc pěkný,hlavně pro nás začátečníky.Hodně úspěchů do další práce.
|
| |
|
|