FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L 200 a QNH Jeden příspěvek | Celý strom
L 200 a QNH   20. 4. 2014 / 22:37
HAKI
Potřebuji poradit. Stáhl jsem si Moravu a chci používat panel dle obrázku. Jsem na stojánce v Tuřanech a horní panel mi ukazuje, že jsem pod zemí. Nevím, jak změnit QNH, aby souhlasilo s namořskou výškou stojánky anebo jak změnit QNH dle pokynů ATC. Pokud to jenom nevidím, tak se omlouvám a asi lítání nechám. Jinak děkuji za radu
32851 B / 600 x 322 / 2014-4-20_22-21-16-531.JPG
 

L 200 a QNH   20. 4. 2014 / 23:21
Instructor
Prekvapuje ma, že chýbajú tzv. defaultne prístroje ...

Obsah adesára/zložky/foldera GAUGES vložil si do adresára FSX ?

Máš nainštalovaný "srtm čr" ?

------------------------------------------------------------------------

V mojom PC lietadlo OM-PLM má perfektne zobrazené všetky prístroje a ikony; a aj výška kolies lietadla sa presne dotýka povrchu letištnej dráhy.

Teraz publikované Brno/Tuřany pracuje u mňa perfektne.

Ďalej navrhujem komunikovať cestou SZ.

Lietanie - prosím - nenechávaj. Ubezpečujem Ťa, že pôvodní autori spravili Moravu perfektne a drobné problémy hravo vyriešime.

 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 00:34
flaxa
Ahoj.
Mám Moravu na FSX. Jestli jde o ten černý roh vlevo nad panelem, tak myší najeď na rozhraní a stáhni kousek dolu, pusť myš a krajina zůstane níž. Přidávám obrázek. Ohledně panelu se drž rad Instruktora.
36997 B / 600 x 398 / Morava.jpg
 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 08:27
HAKI
Děkuji za informaci. Odpoledne to vyzkouším.
 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 09:35
ST0RM
zmena QNH na aktualnu hodnotu podla ATC je v fsx defaultne nastavena na klavesu "B".
Inak samozrejme od typu lietadla najcastejsie pri vyskomere ovladac na manualne nastavenie QNH, resp. hPa.
 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 16:24
HAKI
Nevím co je "srtm čr" ? . Jinak jsem to znovu přeinstaloval a řada budíků mi stále chybí.
 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 16:54
Algy   
SRTM je výškové vylepšení krajiny, ale s tvým problémem to nijak nesouvisí.

http://www.flightsim.cz/search_item.php?lan=0&sor=3&findstr=Radar+Topography+Mission+3&findauthor=&findgroup=&atrib%5B9%5D=9
 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 17:03
HAKI
Zkoušel jsem to nainstalovat znovu a nebyl jsem úspěšnější. Tak toho na chvíli nechám. Všem moc děkuji za snahu mi pomoct. Asi jsem už natvrdlý. Děkuji
 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 18:19
flaxa
Ahoj.
Prosím Tě, napiš kam to instaluješ ( FSX nebo FS2004), a jestli máš to letadlo stažené do pro FSX nebo FS2004, abys to nepřehodil, pokud to máš odsud je tu model pro FSX a pro FS2004. Musíš dát model FSX do FSX a nebo naopak FS2004 do FS2004.
 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 21:51
HAKI
Stahuju model FSX do FSX. Po nové instalaci jsem teď použil jinou Moravu se slovenskou imatrikulací viz obrázek. Tam mi teď funguje výškoměr na pravé straně i umělý horizont. Na mojí levé straně nefunguje jak je asi vidět zatáčkoměr a výškoměr. To už mi nevadí. Teď jsem s tím zkusil IFR let do Mošnova bez problémů.
 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 22:00
HAKI
obr.znova
 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 22:03
HAKI
36504 B / 600 x 322 / 2014-4-21_20-56-54-468.JPG
 

L 200 - problémy so zobrazením niektorých prístrojov   21. 4. 2014 / 23:33
Instructor
Problémy so zobrazením prístrojov doriešime zajtrá večer formou SZ.

Lietadlo bolo navrhnuté iba pre FS2004. Niektoré prístroje pri prevode do FSX je potrebné zameniť a dosiahnúť taký stav, že všetky nájdené a osadené prístroje sú funkčné.

Takýto spôsob prevodu lietadla do programu MS/FSX sa nazýva "testované v programe FSX".

Ako drobnú zaujímavosť uvádzam, že zobrazené lietadlo reg. značky OM-OHJ stretlo to najlepšie, čo si možno priať. Lietadlo najprv lietalo ako podnikové aerotaxi pre Škodu Plzeň. V denníkoch lietadla sú aj podpisy cpt. Jirmusa ...

Neskôr lietadlo prešlo do stavu VŠD Žilina/Žilinská univerzita.

Práve na tomto lietadle mnohí úspešní kapitáni a kapitánky dosiahli svoju prvú IFR-kvalifikáciu. Lietadlo lietalo bezproblémovo a bez akýchkoľvek zlyhaní. Po úplnom vyčerpaní povolených rezurzov - lietadlo bolo preletené do Leteckého múzea v Košiciach.

S vďakou a s úctou si spomínam na svojich frekventantov. Práve na tomto lietadle sme mnohokrát pristávali na úplných meteorologických minimách. Najmä nočné pristátia sú čarokrásne ...

 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 22:02
Instructor
Obrázok sa nezobrazil ...
 

L 200 a QNH   21. 4. 2014 / 22:05
HAKI
Už je tam
 

L 200 a QNH   22. 4. 2014 / 17:08
Rychman
Co se týká Morav jaká je modernější varianta teď v současnosti. Jaký letadlo podle Vás by moravu mohlo "nahradit"?

díky!
 

L 200 a QNH   22. 4. 2014 / 20:11
SONP   
Morava je nenahraditelná Nicméně budoucnost je asi v ULL dvoumotorácích, jako je TECNAM v F-Airu.
 

L 200 a QNH   23. 4. 2014 / 02:34
Koprik
..to ale není letadlo, ale double tralalajt....)) a zvuk to má jak vysavač...
 

L 200 a QNH   23. 4. 2014 / 08:16
Instructor
... na mojom pracovnom monitore už úspešne lieta napríklad Cirrus SR22-GTS Turbo G3. Základný model je voľne dostupný na Internete. Pre ctené fórum uverejňujem pohľad do kabíny na 2D-panel, ktorý je osadený dostupnými glassmi typu G1000. Pre možnosť detailnejšieho pohľadu zároveň tento pohľad do kabíny "cirrusa" vkladám aj na screenschoty.



32406 B / 600 x 424 / Glass-1.jpg
 

L 200 a QNH   23. 4. 2014 / 10:51
kuma   
Morava je nenahraditelná, není to jen letadlo se dvěma motory, je to fenomén.
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ