FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 9. 2024, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2004 - lze udělat aby se 2D postavy mechaniků otáčely vždy čelem k letadlu ? Jeden příspěvek | Celý strom
FS2004 - lze udělat aby se 2D postavy mechaniků otáčely vždy čelem k letadlu ?   1. 4. 2014 / 16:56
kuknamys   
Tak jsem zase pocítil potřebu vylepšit svojí stojánku. Díky tipu kolegy jsem sehnal mírně horší obrázky mechaniků a vytvořil z nich objekt do FS2004, kdy je na plochou desku přilepená textura mechanika. Domnívám se, že existuje možnost, aby se například stromy otáčely vždy správnou stranou ploché desky s texturou vždy směrem k letadlu tzn. že vždy vidím delší stranu desky a vnímám ji jako 3D objekt a nikdy nevidím desku z té špatné úzké strany, kde žádná texura není. Pokud tomu tak je, patrně to lze aplikovat i na postavičku mechanika. Ví někdo jak se toto vyrábí ?

A propó nemá někdo náhodou zdroj obrázků pozemního vojenského personálu ve vyšším rozlišení ?

Díky za případné tipy.
27280 B / 600 x 451 / Personal01.JPG
 

FS2004 - lze udělat aby se 2D postavy mechaniků otáčely vždy čelem k letadlu ?   1. 4. 2014 / 21:55
Fabo™   
Funkce se jmenuje nejak Rotate To User nebo tak neco....

Dle vseho to umi MDLtweaker nebo ModelConverterX
 

FS2004 - lze udělat aby se 2D postavy mechaniků otáčely vždy čelem k letadlu ?   2. 4. 2014 / 11:37
kuknamys   
Ty jo díky za tip. Stačilo zadat rotate to user do googlu a tady je návod :

http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.php?title=Rotate_to_user_(ASM_tweak)

A opravdu to funguje. A teď ať se hnu na kterýkoliv stojánky, tak ten darebák pořád pokukuje po mě. Jestli on proti mě něco osobního nemá

Jdu si hrát dál.

Díky
 

FS2004 - lze udělat aby se 2D postavy mechaniků otáčely vždy čelem k letadlu ?   2. 4. 2014 / 12:34
kuma   
Gratuluji, vyrobils kontráše!
 

FS2004 - lze udělat aby se 2D postavy mechaniků otáčely vždy čelem k letadlu - ANO LZE :-)   2. 4. 2014 / 17:34
kuknamys   
Tak už mám 9 kontrášů. Bohužel je tam někde chybka a tak skrze kontráše je sem a tam vidět objekt umístěný za ním viz. hlavy na prvním obrázku. Co to způsobuje fakt nemám tušení a tak je to pouze velice limitně použitelné. Kdo by to přesto chtěl zkoušet u sebe doma najde knihovnu zde :

http://kuknamys.cz/FlightZoneVodochody/knihovny/knihovny.htm

U Pepkových Tater to postavičkám sluší, jsem zvědavý až to vyzkouším na simulátoru. Mě se o zatím celkem líbí

Aspoň to konečně velice vzdáleně začíná připomínat čáru předběžného startu. Tak mě napadá že s porovnání s holou instalací FS9 je to jistý pokrok. Díky kluci všem který něco děláte a pomohli jste tím i mě.

Nejlepší je mechanik tuším od Gripenů, ten s hasičákem a tygříma papučema. Ten je prostě k sežrání
25440 B / 418 x 318 / Personal_02.JPG
17936 B / 600 x 338 / Personal_01.JPG
27319 B / 600 x 339 / Personal_03.JPG
21948 B / 600 x 337 / Personal_04.JPG
 

FS2004 - lze udělat aby se 2D postavy mechaniků otáčely vždy čelem k letadlu ?   1. 4. 2014 / 22:05
Kendy   
Myšáku, zkus to ještě tady. http://militaryaiworks.com/ Mají svoje knihovny ke stažení, kde se z toho dají poskládat všelijaké vojenské letiště. Asi to bude vyžadovat hlavně registraci na jejich foru, tak aspoň tam nebudu sám.
 

FS2004 - lze udělat aby se 2D postavy mechaniků otáčely vždy čelem k letadlu ?   2. 4. 2014 / 08:48
Johnny pilot   
Dávno tam nejsi sám
 

FS2004 - lze udělat aby se 2D postavy mechaniků otáčely vždy čelem k letadlu ?   2. 4. 2014 / 10:29
kuknamys   
Kluci díky. Díky za militaryaiworks a díky i za tipy na rotaci, mrknu na to. Pokud z toho vyleze něco užitečného do FS2004 dám to samozřejmě někam na stažení Teď ale jdu studovat.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ