Jestli Ti tam někdo potvrdil "C22" tak si měl buď hroznou smůlu na nějakého "zácvikáře" nebo tam těch telefonů mají stovky na toto téma a odbývají to jak nejlépe to jde, tzn. "ano, ano, jistě, ano, nashledanou.".
Nikdo z letiště by totiž nepoužil nic jako "C22". Buďto totiž je to číslo gate, které je sice skutečně složené z písmena a čísla, ale poslední na céčkách je C21, odkud chodí jen schengen Wizzair, je to v přízemí a je to pouze na autobusy nebo jde o stojánku a pak je to pouze 22, což je gate C10 a C11 (stojanka 22A).
Korejec normálně chodí na stojánku 14. Jediný důvod, proč by měla být nějak dopředu plánovaná 22ka který mě napadá, že stojánku 3 (resp 3A) má dlouhodobě "rezervovaný" Aerošrot. Každopádně změna stojánky je záležitost handlingu a lze ji provést operativně prakticky kdykoliv. Snažíme se to příliš nedělat, hlavně proto, že je nutné pak hledat lidi po celým letišti, neboť standardní koupák hlášení neposlouchá a co je na palubce, to je svaté.
"Můžete mi říct, proč jste nás rozsadili, když jsme tři? Já mám řadu 136, manžel 142 a dcera 156! Budu si na vás stěžovat!!"
"Paní, to není číslo řady, to je boarding number, to neřešte, máte sedadla 21 A B a C, sedíte vedle sebe."
"Tak proč matete lidi?"
"Nemateme lidi, ale více slušnosti by neškodilo, děkujeme."
"Slušnosti? Vy my máte sloužit!"
A pak se nedivte, že se na vás ty holky na check-inu někdy nesmějí... |
|