| | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 14. 1. 2014 / 11:50 | |
| | Zdravím všechny, včera jsem přistával ve Frankfurtu n. M. pomocí ILS. Byl jsem naveden na dráhu 7R, ale před dosednutím jsem dostal příkaz k obletu letiště. Znova mě navedli vizuálně, ale na dráhu 8R, kterou jsem nikde nenašel. Na dotaz "Confirm runway in sight" jsem musel zalhat, že ji vidím a přistát na sedmičce. Je to chyba ve FSX nebo jsem vážně slepý? |
| |
|
| | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 14. 1. 2014 / 13:11 | |
| | Kdo lže, ten krade |
| |
|
| | | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 14. 1. 2014 / 13:16 | |
| | | |
|
| | | | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 14. 1. 2014 / 13:38 | |
| | | |
|
| | | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 14. 1. 2014 / 14:25 | |
| | a kdo krade, může zabít, a kdo zabije jednou, zabije dvakrát....a s masovejma vrahama já se nebavim |
| |
|
| | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 14. 1. 2014 / 13:21 | |
| | Predpokladam, ze jedes na defaultni scenerii (nebo nejakou starší scenerii, v dneni době to tam uz není). Ještě relativne před nedávnem měli v EDDF dráhy 7R/8R a 25L/26L, a k tomu tu paralelní. ve skutečnosti ty dráhy 7/8 (resp. 25/26) sdílely ten samý kus asfaltu, ale lišily se posuntým prahem dráhy. To umožnovalo (tuším, už je to dlouho, co jsem se tomu venoval) zkrátit interval přibližujících se letadel v situaci, kdy bylo malé letadlo za velkým letadlem (kategorizováno dle turbulence v úplavu) - díky tomu, že byl práh posunut, bylo to malé letadlo (při zachování ILS sestupového úhlu) v jiné výšce, ten to jumbo před ním, a nedostale se do jeho turbulence v úplavu.
čili - vlastně jsi nezalhal, a tím, že jsi ten kus asfaltu viděl, jsi viděl jak dráhu 7R, tak 8R. |
| |
|
| | | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 14. 1. 2014 / 13:43 | |
| | Ano, v Německu mám default scenérku a FSX je v Gold verzi. Bylo mi poněkud divné, že na final byla docela fronta a v tom Airbusu, který jsem v luftě "předjížděl", jsem pohleděl pilotovi téměř do tváře.
Děkuji za vysvětlení a ujištění, že nelžu a tudíž nekradu (že, hoši!!! ). |
| |
|
| | | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 14. 1. 2014 / 13:57 | |
| | Jdu na sever... a ted... ted uz jdu na jih |
| |
|
| | | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 20. 1. 2014 / 16:29 | |
| | Možná, že to je ten důvod.. nicméně, já bych spíš řekl, že ten práh je posunutej kvůli paralelním přiblížením. Mám pocit, že v EDDF dráhy od sebe nejsou dost daleko, aby se dala lítat paralelní přiblížení a tím posunutím prahu se toho docílilo.. Ale to jen tak tipuju.. |
| |
|
| | | | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 20. 1. 2014 / 16:34 | |
| | Jo, máš pravdu .... |
| |
|
| | | Přistání ve Frankfurtu na neexistující dráze 14. 1. 2014 / 13:25 | |
| | Možná slepý nejsi, ale co se teda stalo. Stalo se to, že některé scenerie mají rwy skryté a je jich hned několik. Je to z toho důvodu, aby FS uměla využít v provozu obě rwy a v tomto případě na EDDF rwy souběžné. Matně si v zpomínám, že tohle se mě dělo třeba i na starší verzy LKPR (afcad).
FS prostě z nějakého důvodu potřebuje mít více jak 8 rwy v základu, aby pak dokázala využít dvě najednou. Je to paradox ale je to tak, zkušenější mě jistě doplní.
Dnes už se to dělá jinou technologií, ale ještě je stále dost addonů, který tento starý způsob mají.
|
| |
|
|