Nojo, to je ten problém, co člověk myslí výrazem "letět na simulátoru".
Pokud si dám záležet, aby byly hezké domečky, autíčka na letišti, krásná livrej na letadle (pokud možno aktuálně reálná), stáhnu reálné počasí, stáhnu nejčerstvější AIRAC, pak podle routefinderu naprogramuju FMC, odstartuju, nastoupám - a stáhnu efesku do lišty, otevřu lahváč a rozložím noviny (nebo pustím fotbal na bedně) - tak to může mít jisté prvky reality ("Mile High Club") - ale jako "let na simulátoru" se to dá asi těžko počítat, teda z mého úhlu pohledu... Tohle jsou lety, klteré mne teda fakt nikdy nelákaly !
Myslím, že by se měl počítat "let", kdy se skutečně konají nějaké práce spojené s letem - alespoň aktivní monitorování (což je někdy potřeba). Pokud se letí jednoduchý let PRG - THF, PRG - AMS a zpět a přitom se kočíruje DC-3, tak to si člověk moc na lištu stáhnouit nbemůže...
Z tohohle pohledu byly pro mne únosné lety do 90 minut, s přípravou letu 2 hodiny. Ne kvůli létání, ale protože víc času se mi na to urvat nepodařilo - ale byl to skutečně odlétaný čas.
|
|