| | | LKPR-RWY 22/4 22. 3. 2005 / 18:15 | |
| | Čauwes všem pilotům (i virtuálním)! Chtěl bych se zeptat, jestli byla někdy používaná RWY 22/4, jelikož dnes tam parkují letadla.... :-/ Bude jětě někdy se používat jako RWY nebo spíš jako parking....
PS.viděl jsem dobrý video na FS 2006!!! )))))), jestli se chcete kouknout, tak zkonatkatujte Castonskyho a ten vám dá LINK!!! |
| |
|
| | | Re: LKPR-RWY 22/4 22. 3. 2005 / 18:35 | |
| | 22/4 se pouzivala pokud vim pred hodne lety , byla soucasti tehdejsiho terminalu jih. Pouzivala se pro mensi letadla. |
| |
|
| | | | Re: Re: LKPR-RWY 22/4 22. 3. 2005 / 18:48 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKPR-RWY 22/4 22. 3. 2005 / 19:36 | |
| | pises o trosku necem jinem |
| |
|
| | | Re: "FS2006" :) 22. 3. 2005 / 18:42 | |
| | By som dodal , nie je to asi CELKOM fs , pretoze na zaciatku je logo firmy CAE,(zbrane , flight simulation ,atd.) , Mrkvac si chrani info ,takze aj DOSTI velmi pochybujem ,ze ide naozaj o FS10.Ale , tak , aby zas som nedostal 500 mailov ,tak to napisem sem ,sak co : http://popup8.tok2.com/home2/space/page015.html
Poprosim aj komentare ,ako sa vam to videjko pacilo |
| |
|
| | | | Re: Re: 22. 3. 2005 / 18:43 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: 22. 3. 2005 / 18:50 | |
| | To ja taky jestli te to nebude obtezovat....
nemuzes ho sem hodit rovnou? |
| |
|
| | | | Re: Re: Toto fakt není FS10 22. 3. 2005 / 18:55 | |
| | Je to demonstrace nějakého profesionálního simulátoru, už to tady kdysi proběhlo. Ale bylo by to hezké. Možné ve FS15 |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Toto fakt není FS10 22. 3. 2005 / 19:00 | |
| | Gooogle souhlasi - jsou to vizualizacni systemy pro profesionalni (= velke) simulatory. Ale prece jenom, co kdyby... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Toto fakt není FS10 22. 3. 2005 / 19:04 | |
| | No sak , preto su tam v nazve tie zatvorky , ale nebolo by zle |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Toto fakt není FS10 22. 3. 2005 / 19:07 | |
| | No jo, ale taky si nedovedu představit počítač, na kterém by to doma jelo |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto fakt není FS10 22. 3. 2005 / 19:38 | |
| | ale jo ... dovedu si to predstavit i dneska... ale neni to PC |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto fakt není FS10 22. 3. 2005 / 20:00 | |
| | Zeby ENIAC? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toto fakt není FS10 22. 3. 2005 / 20:15 | |
| | nedávno prý postavil myslím IBM pro Francouze nějakej superpočítač (má to asi kolem 2000 procesorů ale tím si nejsem jistej, jen jsem to někdezaslechl). To by se to lítalo co? |
| |
|
| | | | Re: Re: 22. 3. 2005 / 20:00 | |
| | No takze mily Castnosky, dal som si tu namahu a troska prebrowsoval stranku CAE a toto co si poslal je toto:
http://www.cae.com/www2004/News_Room/videoGallery.shtml
CAE Tropos, takze toto urcite nieje (zial) FS2006, ale profesionalny simulator, a mam pocit ze toto na PC este dobre dlhu dobu nebude, ono taketo aplikacie su vykonovo asi na urovni spojenia asi 500 P4 na 3 GHz, co asi pochybujem ze ma niekto z nas doma, takze na toto este veeelmi dlho zabudnime. Inac podobnym vyrobcom ako je CAE je tiez ES (Evans&Sutherland) staci si kliknut www.es.com a tam si najst nejake videa. Takze pre buducnost neblazni ludi, vyckaj az budu nejake realne spravy o FS2006, ako to poznam ja okolo takeho juna - jula by mali byt prve oficialne screenshoty z novej FSky.
Peto |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 22. 3. 2005 / 20:11 | |
| | Tie zatvorky tam neboli zbytocne , kazdopadne som tam napisal ,ze je to od CAE
Quote : "By som dodal , nie je to asi CELKOM fs , pretoze na zaciatku je logo firmy CAE,(zbrane , flight simulation ,atd.) , Mrkvac si chrani info ,takze aj DOSTI velmi pochybujem ,ze ide naozaj o FS10"
Ked si pozres , CSA230 to tak nazval , nie ja , som mu hovoril ,ze NIE je to FS, ze sa to len podoba...
Hmm , len skoda , ze to ma az take velke naroky...
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 22. 3. 2005 / 22:42 | |
| | Nechci rozpoutat flame, ale jsem presvedcenej, podle toho filmu, co jsem videl, ze tohle by v pohode chodilo i na PC. Kdyz se podivame na grafiku, efekty a model, kterej je napriklad v IL-2 + z toho odvozenych nadstavbach, vcetne PF, tak to je radove na stejne urovni, alespon co do grafiky. Mezi nami, kdyby tvurci FS od MS nebyli takovy lemplove, tak by dokazali vytvorit i na dnesni zelezo takovou hru, ze bychom se z toho vsichni posrali... ovsem to se jaksi u MS nenosi... protoze by to prislo na moc penez a nebyl by takovej zisk... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 22. 3. 2005 / 23:00 | |
| | kdyz myslis...
mimochodem...
ach jo ... ze ty jsi toho tolik v zivote naprogramoval, ze o lidech v MS tvrdis ze to jsou lempli ..
az napises neco v rozsahu FSky a bude to fungovat, tak tohle tvrd ..
(sice MS moc nemusim, ale takovyhle chytraci me fakt serou) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 22. 3. 2005 / 23:55 | |
| | Krása demokracie je v tom, že si kdokoli může kritizovat cokoli bez obav.
1) Přiznejme si, asi by šlo z FSky vytřískat při větší snaze trochu víc
2) Zvládly by to železa?
3) zkoušel jsem programovat pitomý dyn. HTML, nedopadlo to špatně, ale dřina jak sv.ně - já programátory nechávam z principu bejt
4)FS04 už taky nějakej ten pátek existuje - srovnávejte se současníky, ne s novějšíma věcma (jde to strašně rychle vpřed)
Čau Aleš |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 00:16 | |
| | ) ale samozrejme, ve vsech bodech mas pravdu )
co se FSky tyce.. radsi bych, kdyby v dalsi verzi se vysrali na grafiku a ja nevim co a neco udelali celkove s modelem a simulaci vlivu venkovnich jevu na letadlo .... treba jenom kdyby zasnezena nebo mokra runway nejakym zpzusobem ovlivnila pohyb letadla (delsi vzlet, delsi pristani, potencialni smyk atd atd atd ... a sposuta podobnych veci ktere nejsou videt na prvni pohled....) leskly modely letadel s odrazy me neberou (ne nadarmo mam podobny hovadiny vypnuty .) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 16:25 | |
| | Provedl jsem srovnani FS2004 a IL-2, coz jsou soucasnici. Graficky jsou ale neporovnatelne. Co se tyka zeleza, tak herni SW ma dnes ve vetsine pripadu z hlediska optimalizace vykonu velke mezery, takze urcite lze jit mnohem dal. Jde pouze a jenom o sikovnost, respektive o cas a z toho pramenici naklady, ktere nekdo je ochoten do toho dat a nekdo ne. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 19:51 | |
| | Tady budu tvrde oponovat zase ja. FS rozhodne neni soucasnik IL-2 -grafick engine terenu je treba stary uz peknych par let a cast programova architektura simulatoru, algoritmy vykreslovani scenerii, nektere aspekty letovych modelu, to vse saha dokonce i k verzim 5.0, 4.0 ..... samozrejme mnohokrat upravovane, moderinizovane a podobne.... a kdyby tohle nebylo, tak je FS stejne tuctovy simulator jako vsechn ostatni, protoze komunita nema na cem stavet. Delejte scenerku, kdyz vite ze nez ji dodelate bude nova verze FS a ona vam nepujde... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 21:11 | |
| | To jsi mne spatne pochopil... soucasnik z hlediska doby vydani pochopitelne. To, ze je koncepcne pomerne zastaraly engine a proc tomu tak je, to je jasne, ale i tak neni sporu o tom, ze v soucasne dobe lze dosahovat s podporou, kterou MS ma, zcela jinych vykonu... Vsak nebyt profi addonu, tak je FS opravdu sucharina.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 22:51 | |
| | No jo .. jenze 90% uzivatelum, co siFSku koupi, jsou komercni addony uplne ukradeny..... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 16:21 | |
| | No pracuju v oblasti IT uz osm let a mam za sebou nekolik velkych projektu, ktere jsem odridil z pozice manazera, takze si troufam tvrdit, ze do toho opravdu hodne vidim. Zaroven dokazu porovnavat vysledne produkty ruznych firem.
Kdyz si srovname, co dokazal MADOX a s jakym poctem lidi a dokazali u MS a opet pocet lidi v teamu, tak nutne dospejeme k zaveru, ze vykonost je nesrovnatelna. Mozna se primo nejedna o schopnosti programatoru MS, ale spis o pristup celeho MS k tvorbe SW. Pouze jsem tim chtel rict, ze kdyby MS pristupoval k vyrobe MSFS se stejnym entuziasmem, jako rusti tvurci k praci na IL-2 serii, tak bychom se z vysledku vsichni totalne posadili na zadek.
Mrzi mne, ze te seru, ale naprosto si stojim za tim, co rikam. Rozhodne si to vzhledem ke svym zkusenostem muzu dovolit... takze toho chytraka si vyprosuju. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 19:30 | |
| | By sa MALI pustit do toho , ako najbohatsia SW firma , si to moze aj dovolit , nie?
A nehovoriac o tom ,ze zrusili CFS4 , Trainsimulator2 ,co ma riadne nastvalo.Pricom im to trocha ulavilo...
Mali by si pozret videjko Why I Fly , na AVSIME , potom ,by pochopili , ze ich produkt nieco znamena ,nieco , ako cast mojho dna,miesto v mojej dusi (napr. ).
Preto ,aj , koli FS9 , sa mi letectvo dostalo hlbsie "pod kožu".
Az mi slzy dojatia tiekly ,ked som videl , to video.
Flight Simulator tu bude , bude stale lepsi , a bude tu STALE(dufajme)!
Nie ako ostatne hry ,typu Manhunt,apod. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 19:34 | |
| | pro tvou informaci ... co se Trainsimulatoru tzce, tak ten mikrosoft nevyvijel .. pouze produkoval ....
jinak, zpatky na zem ... tohle je tvrdy byznis... nei to o tom co se komu libi ci nelibi atd... musime si to priznat...
jakmile pro ne z nejakeho duvodu nebude FS zajimava (zajem, finance, cokoli) tak ho bez mrknuti oka a bez ptani zrusi ... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 19:55 | |
| | S tou australskou firmou ,viem... , ale , itak sa nevyvija...
Jasne , ze mozu zrusit , je to ich vlastnictvo , ale ked im zalezi , a su v tom uz tak daleko a vedia , ze X-plane im konkurenciu moze ,ale nemusi robit ,ale stale maju dominanciu , na trhu ,takze sa neobavam ,ze sa nebude pokracovat na jej vyvoji.
Urcite aj FS11 bude, v to dufam a pevne verim.
Sice je to buducnost , ked uz budem plnoletym ,ale predsa , keby sa zastavilo vyvijanie na 12-ke , 11-ku by som mastil urcite na novom pc .
Patri medzi najstarsie hry, ktore sprevadzaju vyvoj jakz PC , takz samej seba.
A poviem ,fs-ka ma krasny "zivot" ,nechcel by som , aby zomrela v dvaciatke .Znie to , akokeby som opisoval cloveka ,ale budiz... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 21:15 | |
| | Na vyvoj Trainsimulatoru 2 poskytoval MS penize a vyvoj byl zastaven proto, ze dle marketingoveho pruzkumu nebyla jasne garantovana navratnost.
Ze jde o tvrdy business je naprosto jasne... o tom jsem taky mluvil vyse... a to je taky to, co mne stve. Mimo jine je v tomhle ten hlavni rozdil mezi MS a treba mnou zminovanym Madoxem. MS dela FS pro prachy a pak az pro hrace, kdezto Madox proto, ze ma rad letadla a teprve potom pro prachy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 23. 3. 2005 / 22:52 | |
| | Hele... je to jednoduchy nic te nenuti litat v FSce... kdyz se ti nelibi, muzes litat treba ve Fly! nebo v cemkoliv jinem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 24. 3. 2005 / 10:31 | |
| | Takový to jednoduchý "když se ti to nelíbí tak táhni jinam" je sice taky řešení, ale FSka není svatá relikvie, na kterou by se nesmělo šáhnout. I když pro tebe asi jo.
A pokud jsem si takový produkt koupil, můžu ho klidně kritizovat. Řekl bych, že můžu kritizovat i když lítám na něčem úplně jinéma a mám dostatek informací. Prostě zákaz kritiky patří do trochu jiných dob a velkej Bill a jeho firma je myslím zvyklá na mnohem horší a nekonstruktivnější útoky.
P.S. Já osobně FS vcelku nekritizuju a líbí se mi, ale vadí mi pokud někdo nesnese v klidu odlišný názor. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 24. 3. 2005 / 10:58 | |
| | kritizovat FSku je vec jedna... taky na ni nadavam od rana do vecera...
ale to co jinak psal Hoaker, je IMHO dost nemistne byt ten MS nemam rad.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 24. 3. 2005 / 11:11 | |
| | No nevim. Podle mne je to dost častý jev, že nějaký "levný" projekt je mnohem kvalitnější a často i úspěšnější než produkty od MS. A to, že s tím co má MS k dispozici by se dalo z FSky dostat víc je asi taky pravda. Ale i tak je celkově FS jedinečná a můžem si jenom přát aby se MS i dál vyplatilo vyvíjet nové lepší verze. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 24. 3. 2005 / 11:47 | |
| | muze.. a castotak to je, to nikdo nepopira ... kdyz treba porovnam MS Train Simulator s Trainzem, tak MS Train SImulator je jenom takova hracka , kterou za ty prachy nema snad ani smysl kupovat .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 24. 3. 2005 / 11:56 | |
| | Nehovoriac o tom ,ze Trainz je viac user-friendly , hlavne v editore |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 24. 3. 2005 / 12:53 | |
| | Dost nemistne? Clovece ty snad mas nejakej problem nebo nevis co je to asertivni kritika a diskuse? Napsal jsem pouze zjevna fakta, ktera musi byt jasna naprosto kazdemu, kdo do problematiky vyvoje SW alespon trochu vidi... howgh. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 24. 3. 2005 / 12:51 | |
| | S tebou nelze diskutovat. Nechapes o cem pisu a reagujes na neco uplne jinyho. To, ze kritizuju uroven vzhldem k potencialnim moznostem FS jeste neznamena, ze s ni nechci letat, nebo ano? |
| |
|
| | | | Re: Re: FS10!!!!! 22. 3. 2005 / 21:04 | |
| | Koukam, ze se tady v posledni dobe mnozi spekulace o FS10.
Podle vyjadreni produktoveho managera Microsoft CR, jenz ma na starosti hry, tak zatim nebyly corpem poskytnuty zadne informaco o vyvoji nove verze FS. Pockejme na zacatek prazdnin, to bude vydan plan novych programu a to se uvidi, jak to bude dal.... |
| |
|
| | | Re: LKPR-RWY 22/4 22. 3. 2005 / 19:40 | |
| | uz bylo zodpovezeno .. jenom, ono by stacilo se podivat do map ... a mas tam celkem jasne napsano ze 22/4 je zrusena a je brana za pojizdecku ... |
| |
|
|