| | | Problém: Fsx - zblázněné noční textury 1. 10. 2013 / 22:24 | |
| | Zdravím vespolek,
Dlouho jsem létal a nevšimnul si toho, ale jednou jsem pohlédl na texturu trávy v noci a nestačil jsem se divit. Celá má Fska vypadal v noci nějak divně, ale dával jsem to za vinu enb series. Jenže textury země nejsou v noci jenom trošku divné, ale trošku moc divné. Pokládám tedy otázku, setkal se někdo s tímto jevem? Ví jak ho odstranit? Na netu jsem našel jenom něco podobného, o 16 bitových barvách, jenže ve fsx i v graf. panelu mám 32. Možná to spůsobuje orbx global, jenže jeho přeinstalace se přímo děsím. Nevíte o nějakém řešení, krom nová instalace fsx? Předem děkuji za jakkékoliv smysluplné odpovědi |
| |
|
| | | Problém: Fsx - zblázněné noční textury 1. 10. 2013 / 22:25 | |
| | Bohužel to tu moc nejde vidět, nejlepší je snad poslední obrázek, ostatní jsou bez enb. Ve hře to ale vidět jde a to dost. Ještě podotýkám ve dne vše normální. |
| |
|
| | | | Problém: Fsx - zblázněné noční textury 3. 10. 2013 / 18:40 | |
| | No, nevim, odsad to vypada vcelku normalni... Tak nevim zda tam fakt nedelaj ten bordel nejaky filtry nebo rozhasena kalibrace u monitoru. |
| |
|
| | | | | Problém: Fsx - zblázněné noční textury 3. 10. 2013 / 20:18 | |
| | Je to hodně špatně vidět, zkusil jsem to upravit, všiml jsem si také, že to dělá třeba i na 2D panelech. ve VC ale ne. |
| |
|
| | | | | | Problém: Fsx - zblázněné noční textury 6. 10. 2013 / 08:49 | |
| | | |
|
|