FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 9. 2024, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu Jeden příspěvek | Celý strom
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu   10. 9. 2013 / 09:18
AJS
A jestli ti Kachno nestačí následující výtažek ze zprávy holandských vyšetřovatelů, tak už fakt nevím...:

During the accident flight, while executing the approach by means of the instrument landing system with the right autopilot engaged, the left radio altimeter system showed an incorrect height of -8 feet on the left primary flight display. This incorrect value of -8 feet resulted in activation of the ‘retard flare’ mode of the autothrottle, whereby the thrust of both engines was reduced to a minimal value (approach idle) in preparation for the last phase of the landing. Due to the approach heading and altitude provided to the crew by air traffic control, the localizer signal was intercepted at 5.5 NM from the runway threshold with the result that the glide slope had to be intercepted from above. This obscured the fact that the autothrottle had entered the retard flare mode. In addition, it increased the crew’s workload. When the aircraft passed 1000 feet height, the approach was not stabilised so the crew should have initiated a go around. The right autopilot (using data from the right radio altimeter) followed the glide slope signal. As the airspeed continued to drop, the aircraft’s pitch attitude kept increasing. The crew failed to recognise the airspeed decay and the pitch increase until the moment the stick shaker was activated. Subsequently the approach to stall recovery procedure was not executed properly, causing the aircraft to stall and crash.
 
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Lapak Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 16:37
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Jenicek737 Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 17:16
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 21:56
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Jenicek737 Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 12:29
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Cirrus/Pindra Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 21:39
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Lapak Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 22:31
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Cirrus/Pindra Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 23:06
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 22:05
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Lapak Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 22:35
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Koprik Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 23:14
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 06:57
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 23:21
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 00:05
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 09:18
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 10:17
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:02
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:10
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:24
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Koprik Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 19:22
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 19:40
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 19:43
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:06
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:43
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Rychlokvaška Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 16:31
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Mike76 Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 18:38
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 23:18
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 00:08
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ