| | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 3. 2. 2013 / 13:13 | |
| | Zdravim,
Niekedy sa mi stava ze pri lete cez VNAV a LNAV, hocikedy autopilot zacne tocit uplne od kurzu pod bank angle co je celkom blbost nakolko autopilot nesmie prekrocit bezpecnostne hodnoty lietadla nie?
Moze to byt pouzivanim active sky? Lebo vatsinou to robi ked je silny vietor, momentalne som mal 118KT v FL370 ...
Jedine co mi ostavalo vkuse vypinat AP ked siel do bank angle a manualne korigovat uhol zatacania, myslite si ze je to problem v PMDG? |
| |
|
| | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 3. 2. 2013 / 15:11 | |
| | Jen mě tak napadlo. Si po celý čas letu v kokpitu? |
| |
|
| | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 3. 2. 2013 / 16:26 | |
| | Active Sky to nebude,lebo Ja ho pouzivam a z nicim takym som sa este nestretol... |
| |
|
| | | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 3. 2. 2013 / 16:58 | |
| | No cely cas v kokpite niesom, prepinam si pohlady s ezdok, taktiez obcas kuknem do fs passangers a do mapy ako daleko som uz |
| |
|
| | | | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 3. 2. 2013 / 17:48 | |
| | Tak to zkus vypozorovat jestli ti to udělá když budeš celý let v kokpitu. Já měl ten samý problém . V letové hladině, kde trávíš nejvíce času tak je nuda, koukneš na net a ejhle po návratu do fsky zjistíš, že si o pár flight levelu níž, ale nikdy jsem nepřišel na to co nebo jaká klávesa to způsobuje. |
| |
|
| | | | | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 3. 2. 2013 / 21:23 | |
| | Kebyze to bolo len klesanie by bolo vpohode, ale mne autopilot stael svieti zapnuty aj VNAV a LNAV a zrazu len pocujem BANK ANGLE , BANK ANGLE, a lietadlo samo zataca mimo kurzu, nereaguje ani na prepnutie na HDG SEL, ked zapnem a vypnem autopilot a LNAV tak zacne sa pochvili vracat na kurz ale zachvilu zase toci pod BANK ANGLE |
| |
|
| | | | | | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 3. 2. 2013 / 21:31 | |
| | Tak to bohužel neporadím. Mně se stávalo to klesání a s tím spojené vychýlení z kurzu díky tomu, že jsem nebyl v okně simulátoru. Zkusil bych reinstall PMDG pokuď si už nezkoušel. |
| |
|
| | | | | | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 3. 2. 2013 / 21:45 | |
| | A zkoušel jsi kalibrovat joystick? Nemáš náhodou ještě zapojený gamepad nebo další joystick? Něco podobného se mi stalo při přistávání na LGIR,to s tim zatáčením, a nepomohlo ani vypnutí FSX a ani jiné pmdg NGX letadlo, tak jsem provedl kalibraci joysticku a je to v pořádku. |
| |
|
| | | | | | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 3. 2. 2013 / 23:16 | |
| | mne to robi ked dam zrychlenie casu..inac sa mi to nikdy nestalo |
| |
|
| | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 3. 2. 2013 / 23:48 | |
| | PMDG nic takového nedělá, takže příčina je v něčem jiném. |
| |
|
| | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 4. 2. 2013 / 07:28 | |
| | tak ako vraví Luděk Ch., PMDG aspoň origo,neviem aké máš Ty, nič také nerobí... |
| |
|
| | | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 4. 2. 2013 / 08:38 | |
| | Problem muze vzniknout z toho, ze OS prideli FSce v pozadi min vykonu, cimz se snizi cetnost vstupu do pocitace AP (resp. do programu simulovaneho AP) a tento reaguje opozdene a chybne, coz se muze projevit treba i tim, ze nezada ridicim plocham dostatecne brzo pokyn k drzeni naklonu a nasledne letadlo prekroci povolenou/pozadovanou miru naklonu. |
| |
|
| | | | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 6. 2. 2013 / 12:48 | |
| | Tak dneska sa mi potvrdilo ze to robi Active Sky,
letel som z Bratislavy do Dublinu, cely cas som bol v kokpite, ani raz som neprepol do windowsu, let bol vpohode az dokym som nevletel nad more, zacal tam byt vietor okolo 50KT, lietadlom zacalo triast ako pri turbelencii a vtedy zacal zas autopilot tocit od kurzu pod BANK ANGLE, tak som pauzol simulator, vypol active sky, a reaktivoval autopilot, a cuduj sa svetu lietadlo zacalo zas normalne tocit na kurz |
| |
|
| | | | | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 6. 2. 2013 / 13:32 | |
| | | |
|
| | | | | | | | 737-800 PMDG AUTOPILOT PROBLEM 6. 2. 2013 / 14:16 | |
| | Díky za tenhle odkaz. Asi v něm najdu pár užitečných tipů... |
| |
|
|