Vymysli si co chceš a čím větší vopruz tím se budeš víc blížit reálu. Vem si měsíc volno a lítej a na konči vyhodíš PC i se simulátorem do kulatýho šanonu.
Ne teď vážně. Každá společnost a každý typ letadla u ní má jinej rytmus letů a jediný limit je kolik musí být odpočinek a spol. Pak taky záleží na co si chceš hrát. Jestli na cpt nebo toho vpravo. Pak může být v realu počet odlítaných letů jiný. A tyky jestli máš na starosti výcvik a zálet nového leteckého potěru a spousta dalších vlivů, včetně toho jak jsi držkatý a jak tě milujou na plánovacím. Případně šef živitel a jeho analní skupina přisluhovačů.
Evropské aerolinky to maj jiný, i když už ne zas tak moc od např. afrických, či asijských. Najdi si na netu nějakou tobě milou společnost, pak typ letadla v tvém případě AIRBUS a najdeš v let řádu kam a kdy a kolik nalítá. A aby jsi to měl víc real, tak by jsi měl plánovat a plánovat , zasednout k počítači aspoň o hodku až hodku a půl dřív. Zavalit si stůl mapami, počasím a dalším nezbytným balastem. A nebo, začit lítat na VATSIMu či IVAO. Tam se budeš blížit realu, i když jsou tam řídící často víc předpisový než v realu.
Myš |
|