Plánek většinou delší dobu dopředu máme. Teď ho mám třeba až do konce ledna.
Co se vzájemných kombinací týče, tak to do určitě míry bývá párované, hlavně tam, kde se létají krátké úseky. Na ATR jsme to tak měli, třeba ráno Berlín a zpět, odpoledne Vídeň a zpět, a na noc do Košic, tam spát, druhý den Košice-Praha-Kolín nad Rýnem a ráno domů. Celé na tři dny a tahle kombinace se létala třeba půl roku, než se změnil letový řad. Samozřejmě posádky se na tom střídaly. Nebo i v rámci jednoho dne se takhle fixně párovaly dvě různé linky, které vycházely do norem. Ale těhle pevných rotací zase tolik nebylo, a u TVS jich je minimum, protože máme delší lety a ty do páru za sebou už kvůli normám nevycházejí. Víc by ti řekl MiG-21MFN, ale nemůže, protože mu to zakazuje Nařízení letového ředitele číslo 74/12 |
|