Takže instalačka na zkoušku stažena z uloz.to a výsledek přesně ten samý. Bez forsáže při pném plynu. Velmi mírný přídavek tahu při SHIFT+F4. Dost nechápu jaká chyba je u někde u mne, rád bych kdyby mezi klávesnicí a židlí, ale dovoluji si neskromně tvrdit (a doufám že si nebudu později sypat popel na hlavu) že mezi klávesnicí a židlí snad chyba nebude. Mám pro to jednoduché tvrzení, žádné jiné letadlo mi s forsáží neprotestovalo, tedy pokud to umožňovalo už z principu.
Zatím to odložím, třeba mne časem ještě něco napadne, ale zápasím s tím už skoro rok a velice rád bych forsáž rozchodil, protože zvlášť u F-15E bych si ji rád vychutnal a vyzkoušel kam až mne to donese, nebo jaké rychlosti se dokáží dosáhnout. Např. u F-16 (Aerosoft) je to s forsáží masakr, tam je tah skoro 1:1. u F-15 by to mělo na vertikále dokonce zrychlovat, tedy tah větší než sama F-15 E váží UFF ta představa!!! |
|