To právě bylo zřejmý, protože ty český zpárvy jsou absolutní úlet - a ty slovenský (vzadu) naproti tomu od začátku seriózní.
Je potřeba si uvědomit, že "utržený rotor" a "utržená kabina" - je zhovadilost - naqvíc když vše dopadlo tak, že dva stihli zcela bez zranění vyskočit a pilot (který do poslední chjvíle řídí, tak na skákání nemá tolik času) se při tom zranil jen lehce.
(pozor - spekulace)
Z čehož mi vyplývá, že mohlo jít o nějaký nouzák, který se kousek před dotykem se zemí zvrtnul, vrtulník se vyválel a při tom orval rotor (jak jinak) - co bylo příčinou, kdoví.... Kdyby třeba únik "masla" z převodovky - tak to by celkem odpovídalo, že to ještě dotahli "z terénu" a rozletělo se to až pak - pokud se používá husté origo ruské "maslo", tak i po kompletním úniku dokáže Mi-8 pár minut letět (doletět, přistát). Když se používá "oil" dle standardů NATO, rozpadne se to po úniku prakticky hned... říkal jeden, co s tím lítal... To co on zažil vypadalo asi skoro stejně jako tohle... |
|