Raz davno spieval Jozo Raz, ze telo si robi s nim co chce. Priznajme sa. FS-ky si s nami za tie dlhe roky co lietame, tunujeme, nakupujeme HW, radime sa, beztak robia co chcu. S nakupenym addonom letim na 60 fps niekde nad Ukrajinou, kde nic nie (ziadne brutalne letiska) trafic mam stiahnuty na polovicu a zrazu som na 8 fps, sekanie a drhnutie, po dvoch minutach trapenia zase 60 fps z nicoho nic. Ked vysla FSX, tak sme si hovorili, ze take HW este nevyrobili ako slapala. Dnes mame 5 rokov (presne uz ani neviem) FSX, dva krat som uz stacil vymenit HW a pri addonoch na scenery (uz tu boli x-krat vymenovane a patria zrejme medzi klasiku vsetkych, ktori to s FS-kou myslia vazne – ja mam na rozdiel od ostatnych este od Halicon Media World and City, co nepovazujem za zly addon) stale mozeme tvrdit, ze SW iba ddobiehame. Pozrime sa vsak na hry ako Sturmovik Clffts of Dower, Wing of Prey alebo pay less Falcon BMS 4.XX, tie idu na rovnakom stroji excelentne na absolutne plne detaily. Miesto debiliny typu Flight mohol Bill pokracovat niecim ako FSXX, doladit HW narocnost. To by bola cesta k polietaniu aj menej zdatnych pilotov. Povypinat si obtiaznost je najlahsia cesta k znizeniu narocnosti a keby bol chcel zarobit na 10 rocnych detoch, tak mohol oddelit FSXX BABY MOD od FSXX PROFFESIONAL a basta.
Ale mozno prave ten boj s tunovanim je to, co nas bavi. Keby nie, tak sa na to celkom vykasleme.
Brancoj |
|