To ti mozem povedat celkom presne.Na MiG-21 sa daval maximal,na brzdach,a zapla sa forsaz a hned sa pustili brzdy,aby sa netyralo oblozenie.
Na SU-22 sa po narolovani na drahu muselo zastavit presne v smere vzletu,po kopanci sa totiz masina uz nedala moc kocirovat. Takze zabrzdilo sa. Dalo sa 94% otacok,pustili sa brzdy,pomaly maximal a po ujeti asi 100-200m,kedy si je pilot isty,ze ma dobry smer, zapne plnu forsaz a opatrne pritahuje knipel. Po odputani sa to da do 15-20° stupania a zacnu sa robit ukony .
podvozok 15-20m - zasunut, vyska 100m klapky- zasunut, rychlost 600 km/h forsaz - vypnut,
kridlo prestavit na 45° , a niekam zacat tocit,podla toho,do ktorej zony dostal od riadiaceho pred startom. A to je vsetko. Pri prvych letoch sa pilot prebral v 1000m a potom zacal niekam tocit.
MiG-23 ti neprezradim. /ale Tonde mozno hej...../ |
|