FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
brzdy - forsáž Jeden příspěvek | Celý strom
brzdy - forsáž   14. 6. 2012 / 16:10
dandee
To ti mozem povedat celkom presne.Na MiG-21 sa daval maximal,na brzdach,a zapla sa forsaz a hned sa pustili brzdy,aby sa netyralo oblozenie.
Na SU-22 sa po narolovani na drahu muselo zastavit presne v smere vzletu,po kopanci sa totiz masina uz nedala moc kocirovat. Takze zabrzdilo sa. Dalo sa 94% otacok,pustili sa brzdy,pomaly maximal a po ujeti asi 100-200m,kedy si je pilot isty,ze ma dobry smer, zapne plnu forsaz a opatrne pritahuje knipel. Po odputani sa to da do 15-20° stupania a zacnu sa robit ukony .
podvozok 15-20m - zasunut, vyska 100m klapky- zasunut, rychlost 600 km/h forsaz - vypnut,
kridlo prestavit na 45° , a niekam zacat tocit,podla toho,do ktorej zony dostal od riadiaceho pred startom. A to je vsetko. Pri prvych letoch sa pilot prebral v 1000m a potom zacal niekam tocit.
MiG-23 ti neprezradim. /ale Tonde mozno hej...../
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ