FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 9. 2024, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG-RNAV SID Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: PMDG-RNAV SID   12. 2. 2005 / 15:25
Totti10
To zalezi na konkretnich SIDech a STARech. Nektery maji vyskova omezeni a nektery ne.

Proc by si prepinal na HDG kdyz letis na LNAV? Zapnuty LNAV znamena ze letadlo leti to co ma napsano v FMS, takze jestli mas ten konkretni SID spravne v FMS natukanej, tak to letadlo zalitne. VNAV zase kontroluje stoupani jak sis ho ty naprogramoval. Kdy zapnes LNAV a VNAV zalezi na spouste vecech a v podstate na tom jak si to sam pilot rozhodne. Pokud letis RNAV SID, tak bys mel LNAV zapnout hned s autopilotem, jestli letis obycejny SID, tak si muzes (jako to delam ja abych si vic zalital sam - a co jsem slysel tak pro udrzeni se ve cviku se to tak dela celkem casto i v realu) onen SID zaletet rucne nebo na HDG podle prislusnych radial, VORu atd. Pouziti VNAV je taky na tobe jestli chces prenechat stoupani jenom FMS nebo ho ovladat sam. Proto taky to je v kadzem tutorialu jinak. Vsechny ty tutorialy nejsou navodem jak se to MUSI vzdycky presne delat, je to jenom takovy voditko jak by se to treba mohlo provizt. Kazda situace je jina a vyzaduje treba trosku jinej postup.
Snad sem nic nevynechal nebo nesplet - kdyztak nekdo chytrejsi doplni
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ