| | Re: Re: Re: PMDG-RNAV SID 12. 2. 2005 / 15:25 | |
| | To zalezi na konkretnich SIDech a STARech. Nektery maji vyskova omezeni a nektery ne.
Proc by si prepinal na HDG kdyz letis na LNAV? Zapnuty LNAV znamena ze letadlo leti to co ma napsano v FMS, takze jestli mas ten konkretni SID spravne v FMS natukanej, tak to letadlo zalitne. VNAV zase kontroluje stoupani jak sis ho ty naprogramoval. Kdy zapnes LNAV a VNAV zalezi na spouste vecech a v podstate na tom jak si to sam pilot rozhodne. Pokud letis RNAV SID, tak bys mel LNAV zapnout hned s autopilotem, jestli letis obycejny SID, tak si muzes (jako to delam ja abych si vic zalital sam - a co jsem slysel tak pro udrzeni se ve cviku se to tak dela celkem casto i v realu) onen SID zaletet rucne nebo na HDG podle prislusnych radial, VORu atd. Pouziti VNAV je taky na tobe jestli chces prenechat stoupani jenom FMS nebo ho ovladat sam. Proto taky to je v kadzem tutorialu jinak. Vsechny ty tutorialy nejsou navodem jak se to MUSI vzdycky presne delat, je to jenom takovy voditko jak by se to treba mohlo provizt. Kazda situace je jina a vyzaduje treba trosku jinej postup.
Snad sem nic nevynechal nebo nesplet - kdyztak nekdo chytrejsi doplni |
| |
|