| | Motorový vetron 2. 6. 2012 / 13:46 | |
| | mozno trepem , ale: vetrone v dnesnej dobe maju 2 typy motorov - motory s oznacenim M - cize plnohodnotne motory (podliehajuce vyssej udrzbe , je treba tusim na ne mat TMG) , ktore maju v kabine normalne plynovu paku a motor je plne ovladatelny- da sa s nim aj startovat do zeme (zpravidla ma vacsi vykon) - to je ten co je tu na obrazku.
A potom su motory s oznacenim T - (tzv. turbo) ktore su rovnako spalovacie motory , avsak nemaju ziadne zapalovanie ani starter, a nieje mozne ovladat pripust-teda v kabine nieje plynova paka. Start je mozne vykonat len vo vzduchu pri specifickej rychlosti a to tak ze sa otvori dekompresna klapka vo valci a vrtula sa naporom vzduchu roztoci - nasledne sa klapka zavrie a zaroven pripnu magneta a chyti to. - motor ma stale otacky . stupavost v zavislosti od vetrona (duo discus - 0,25 az 0,5 m/s , ventus a pod. viac)
Takze mozno preto to ten tvoj kamos nevie nahodit
verzia s tzv. "turbom" : http://www.flickr.com/photos/1fphotos/3770147516/sizes/l/in/photostream/
verzia s plnohodnotnym motorom: http://www.australian-soaring-corowa.com/2010%202011/2010%202011%20images/news/01-2011/2401_2.JPG |
| |
|