FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Motorový vetron Jeden příspěvek | Celý strom
Motorový vetron   2. 6. 2012 / 13:46
Nadomnou zem
mozno trepem , ale: vetrone v dnesnej dobe maju 2 typy motorov - motory s oznacenim M - cize plnohodnotne motory (podliehajuce vyssej udrzbe , je treba tusim na ne mat TMG) , ktore maju v kabine normalne plynovu paku a motor je plne ovladatelny- da sa s nim aj startovat do zeme (zpravidla ma vacsi vykon) - to je ten co je tu na obrazku.
A potom su motory s oznacenim T - (tzv. turbo) ktore su rovnako spalovacie motory , avsak nemaju ziadne zapalovanie ani starter, a nieje mozne ovladat pripust-teda v kabine nieje plynova paka. Start je mozne vykonat len vo vzduchu pri specifickej rychlosti a to tak ze sa otvori dekompresna klapka vo valci a vrtula sa naporom vzduchu roztoci - nasledne sa klapka zavrie a zaroven pripnu magneta a chyti to. - motor ma stale otacky . stupavost v zavislosti od vetrona (duo discus - 0,25 az 0,5 m/s , ventus a pod. viac)

Takze mozno preto to ten tvoj kamos nevie nahodit

verzia s tzv. "turbom" : http://www.flickr.com/photos/1fphotos/3770147516/sizes/l/in/photostream/

verzia s plnohodnotnym motorom: http://www.australian-soaring-corowa.com/2010%202011/2010%202011%20images/news/01-2011/2401_2.JPG
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ