FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 27. 2. 2025, svátek má Alexandr Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax objekty - stromi Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gmax objekty - stromi   10. 2. 2005 / 13:35
palander
??? cooo ??? prezrad ))
Ja som spekuloval nad castou terenu vytvorenom priamo v gmaxe ale neviem ci by to islo potom texturovat default textury a Ground-Cell a LandClass a autogen atd ako klasik.mesh. Ak narazas na tiene co vrha kopec v gmaxe na teren, niekde som videl na to riesenie tiez cez upravu v BGLC
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ