FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
letové vlastnosti stejných typů letadel Jeden příspěvek | Celý strom
letové vlastnosti stejných typů letadel   20. 1. 2012 / 15:40
tonde   
z vlastní zkušenosti na několika typech mohu potvrdit, že drobné odchylku jsou. Na migách to bylo poznat třeba v zatáčkách s velkým náklonem, některé mašiny byly klidnější, některé nespokojenější, na přistání rozdíly plus mínus 10 - 15 kmh, rozdíl chování na vysokých rychlostech byl taky znát, hlavně na starých MiG-21F, které měly u školního pluku nalétáno hafo hodin, akrobaček, rozhonů a nezvyklých poloh, kdy dostaly fest do těla. Ale to byly mašiny celkem hodně namáhané, každá byla jinak aerodynamicky zkroucená. Slovenská legenda display nebe plk. Ivan Hůlek dokonce jednou někde psal a doložil i videem, že jeden MiG-29 byl tak zvláštně zkroucený, že mu při vstupu do kobry "zahla a upadla" což novináři hodnotili jako super manévr a Ivan to rozdýchával Při jakémkoli jiném prvku to nedělala, jen při kobře. Na ULL jsou drobné rozdíly při přistání taky znát, zhruba plus mínus 5 knotů, ale jsou to školní letadla, lítá s tím hafo lidí a každý jinak. A Cessny jsou kapitola sama pro sebe
Peace, brothers!
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ