kumo,
muzu rict, ze ti dva nejsou zadny orezavatka. Pilot ma podle me nalitano vic, nez ma vetsina osazenstva peraku najezdeno v aute a instruktor stravil cely svuj zivot letanim v Alpach - budto posazovanim Jodelu na airsurfaces nebo ledovce a nebo v helikoptere SAR.
O zadnou poruchu neslo (to se da pochopit i z tech komentaru, ktere delal instruktor, az vylezli z letadla - napr. "ty jsi nevytahnul podvozek?" a nebo "to pak jde velmi rychle, rychle, rychle, eh?" atd), zapomenli proste na podvozek.
V teto souvislosti se mi vzdycky vybavi rceni: There are two types of retractable aircraft pilots - those who had already landed gear-up and those who will. (neco podobneho se rika i o taildraggers a groundloopingu ).
Co se tyce behu motoru - rekl bych, ze to meli na volnobeh, protoze jinak by to nehoukalo. Jestli byli prilis vysoko nebo ne, to se neodvazuju soudit. Ona ta draha do kopce muze dost zkreslovat. |
|