| | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 12:53 | |
| | | |
|
| | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 13:23 | |
| | | |
|
| | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 13:43 | |
| | A380 v přípravě... |
| |
|
| | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 14:35 | |
| | | |
|
| | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 15:17 | |
| | A jo, to su vůl! To bych nebyl já, abych něco nezkonil!
Nicméně "modří" už stejně vědí kde to hledat. |
| |
|
| | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 16:00 | |
| | nejde ani tak o modrý, ty jsou jasný ale pár červených taky nejni nikdy k zahození. |
| |
|
| | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 15:28 | |
| | Šumperk = Happy + Pepíno připraveni! |
| |
|
| | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 15:40 | |
| | Právě jsem dotestoval náhradní mašinu, tak snad to půjde. Mohu letět s BAe-146? |
| |
|
| | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 16:15 | |
| | No pokud nemáš nic většího, tak co s tebou máme dělat...
Můžeš |
| |
|
| | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 17:05 | |
| | No, mám ještě B-767, ale bojím se, že s tou se na Paro nevejdu |
| |
|
| | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 17:11 | |
| | No, to by byla větší výzva! Ale abys to tam ubrzdil, RWY má délku jen 1985m. |
| |
|
| | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 17:18 | |
| | S B767 to dáš s přehledem, teda jestli ji máš v ruce a něco už nalítáno s touhle potvorou. |
| |
|
| | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 17:28 | |
| | Tak si dám půlku s BAe a druhou se 767 |
| |
|
| | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 7. 1. 2012 / 23:14 | |
| | Bezva akce, tohle bych si někdy dal ještě jednou. |
| |
|
| | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 8. 1. 2012 / 16:05 | |
| | Jo,jo,tohle se dá zopakovat..... |
| |
|
| | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 09:23 | |
| | .... proč já blbec vždycky na ty nejlepší multieventy dám přednost babám, to mi nejde na rozum, asi stárnu ... DD
moc se těším na příště, ale měl jsem opravdu nabitej a rozlítanej víkend.
Ale mimochodem Algy, jak tak na to koukám, v sobotu ráno jsem tady nenašel nic, tak jsem prostě zazmatkoval a odjel v domění, že se event koná v neděli (áno - sypu si popel na hlavu , že si prd pamatuju ) ... ono dát sem upozornění po obědě je dost pozdě, mě kdysi Kendy sprdl (a oprávněně si myslím) že jsem to sem dal ráno kolem 9 v den konání.
Pak člověk plánuje a naplánuje akorát starou belu
|
| |
|
| | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 11:12 | |
| | Ano, v pátek nebyl čas a v sobotu jsem si přispal, přiznávám. Nicméně eventy jsou zatím pořád ve stejný den i hodinu a pokud si nejsi jistý, není nic jednoduššího než se podívat na stránky. Nicméně dle ohlasů je pravděpodobné že si tento event dáme někdy ještě jednou. |
| |
|
| | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 11:55 | |
| | Budu se moc těšit a tentokrát přijdu |
| |
|
| | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 12:35 | |
| | Hele, plánovači...proč láteříš? To je bohužel tvá hloupost, že si nebyl a špatně sis naplánoval. Vymlouvat se na to, že nebylo info na péráku, je jaksi dost alibistický. To můžeme říkat pořád dokola, "koukejte na stránky" . Proč ty stránky jsou? Proč je vůbec máme? To je totiž hlavní informace pro členy a nově příchozí, vííííš. O info na péráku na další eventy...se nemůžeš přece opírat. Zde se to vkládá už pouze jako jakási pozvánka pro ostatní ne-členy. Jak to tak pozoruju, budeme ti asi muset začít posílat pozvánky na event poštou, protože už nevidím jiný způsob, jak tě přimět, aby si na ty stránky chodil. Jo, ještě mě napadla sms zpráva na mobil ale to by vyšlo ročně pěkně draho. |
| |
|
| | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 12:56 | |
| | A tož strycu, co Ťa žere?
Dyť OKMAR má poprášenou hlavu...
(áno - sypu si popel na hlavu , že si prd pamatuju ) |
| |
|
| | | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 13:12 | |
| | sypu, sypu , jo moja blbost, Kendy , já jsem Algymu nenadával, to bylo pouze konstatování , ano, pravda - mám se dívat na stránky Multieventu, SMS neposílej, to bych se nedoplatil |
| |
|
| | | | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 13:27 | |
| | Já tobě taky nenadávám Jen udržuju preventitu...dyk mě znáte velebnosti. |
| |
|
| | | | | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 13:52 | |
| | ... velebnosti, jdu blejt |
| |
|
| | | | | | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 13:57 | |
| | to nemusíš, stačí jen bejt otočenej hubou ke zdi aby si mě nějak netento. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 14:05 | |
| | hubou ke zdi a pracky navrch |
| |
|
| | | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 13:29 | |
| | přijd si k nám zalítat a pochopíš. |
| |
|
| | | | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 13:47 | |
| | No, šak už se na to půl roku chystám... Jen ten čas, ten něják chybí... |
| |
|
| | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 09:54 | |
| | bol to super event ...škoda že som musel o 22.00 ukončit .....to by ozaj stalo za to so niekedy si zopakovať... pochvala Algimu za nápad. |
| |
|
| | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 14:15 | |
| | Tak tohle by asi můj PC nerozdýchal |
| |
|
| | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 14:18 | |
| | co konkrétně myslíš, nerozdýchal? |
| |
|
| | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 14:44 | |
| | On má totiž potíže utáhnout jednu 737dmu. Nedovedu si představit, co by se dělo, kdybych měl tolikrát Wilco 737 na appronu ))) |
| |
|
| | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 16:08 | |
| | Prosím o vysvětlení - vždycky jsem si myslel, že různé "multiplayer" módy a podobně nepracuují s celým modelem (tedy vč. dynamiky, kokpitu, budíků atd. ) ale pouze s (někdy dost zjednodušeným) zevním modelem a texturou, kterou pohybuje (ten multiplayer) podle polohy nějakého těžiště, o kterém získává stručnou infiormaci ze sítě (za použití nějakého "kabátu", který musí mít člověk k dispozici ve svém kompu). Vždycky jsem si myslel, že toto je taky podstata AQI, která zobrazuje nějaká cizí letadla - jen jako skořápky - a protol mnohem jednodušeji a méně náročně na strojový čas, než letadlo, ve kterém se zrovna "sedí".
Pak je má otázka: je tomu tak, nebo jinak? Pokud je tomu tak, záleží na tom, jaký "typ" 737 se zobrazuje (WILCO, default, PMDG, AI... ) nebo je to v zásadě jedno? |
| |
|
| | | | | | | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 16:19 | |
| | Je rozdil vizualizace provozu treba na IVAO (kde se to chova presne jak rikas, pilot vybere konkretni kombinaci model+textura, ktera se zobrazi ostatnim lidem) nebo na VATSIM (kde se to snad lisi i podle programu, nicmene minimalne FSInn vybere ze vsech instalovanych letadel to, co je podle nej nevhodnejsi reprezentaci protistrany)
nebo u obycejneho multiplayeru, kde se zobrazi pokud mozno to same letadlo co protistrana ma (dle polozky title v aircraft,cfg, jestli se nemylim) nebo to stejny letadlo ktere ma pilot. |
| |
|
| | | MULTIEVENT vol. 62: Flight to Paro 9. 1. 2012 / 15:09 | |
| | ...dlouho sem se nepřipojil
od ty doby co mam ps3 sem za joyem nesedel, a to na ps3 zadny poradny letani nedelaji
musim to napravit .. |
| |
|
|