Stále můžeš lítat s Tu-154, Ifly B747, to jsou add-ony opravdu na úrovni a navíc free. Pokud bys nechtěl jít cestou propracovaných letadel, tak si můžeš ke kterémukoliv letadlu doplinit nějaké FMC, nejspíš nejlepší bude VASfmc (nebo tak nějak se to jmenuje, případně někdo opraví), které je taky free. Potom samozřejmě můžeš použít GPS, která je v FSce, ale to už je možná lepší a dlouhodobě lehčí naučit se to Tůčko... Tak mě napadá, to obsahuje navigaci KLN a ta by měla myslím taky jít šoupnout k jinému letadlu, ale to už je pro neznalé lehčí masochismus...
Nevím, kolik toho víš o reálném létání, ale pokud znáš způsob, jak se udržet s nějakou přesností na letových tratích, tak můžeš vyrazit prakticky s čímkoliv. Lítat s bulíkem VFR okruhy by tě asi nenaplňovalo...
Ad vypracovávání - na IVAO se rozhodně nemusíš nikam vypracovávat, měl bys umět udržet v letadle směr rychlost a výšku a na pokyn tyto paramatry upravovat, dále to chce projít alespoň jeden dva tutorialy o komunikaci na webu. Nevadí, že to nepochopíš, to stejně skoro nikdo napoprvé a pak už tě někdo navede na tréninku (na papíře to vypadá strašně složitě ve srovnání s realitou ). No a tím už vlastně skoro všechno pro základ IVAO umíš, zbytek už je jen na tobě, kam se chceš směřovat a jestli tě to takhle nebaví, baví, nebo dokonce chceš hlouběji a ani se nenaděješ a budeš poučovat nováčky... |
|