FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jaká všechna minima mají piloti na přistání? Jeden příspěvek | Celý strom
Jaká všechna minima mají piloti na přistání?   7. 6. 2011 / 00:35
-AG-
V souvislosti s dnešní bouřkou jsem byl zvědavý, jak se s tím popasují přílety do Prahy, tak jsem nažhavil flightradar a koukal se. Zatímco nad Prahou se blýskalo, tak všichni poctivě holdovali. Všimul jsem si ale několika věcí, které si neumím zas tak dobře vysvětlit, tak se ptám

Nejprve však přikládám obrázek: http://dl.dropbox.com/u/3196988/wtf2.PNG

1) (na obrázku nezobrazeno) Nějaký tunis air či kdo, (v příletech na csl.cz vedený jako travel service, ale flightradar říkal něco jiného) suverénně přistává na LKPR téměř v bouřce, asi tak deset-patnáct minut poté, co si přiblížení nad Neratovicemi rozmyslel British Airways (v obrázku stopa č.1) a tou dobou už krouží nad Českou Lípou.

To jsou čistě rozhodnutí pilotů, nebo v tom můžou být ještě nějaká objektivní pravidla, která britovi nedovolila a tomu druhému ano?

2) Ten holdovací obrazec brita (stopa č.1) je trochu podivný, naposled když jsem sledoval holdování, tak všichni kreslili krásné velké ovály Předpokládám že řídící povolil nějaký "volnější" systém kroužení? Stejně tak, další travel service, který bohužel taky nemám na obrázku, holdoval někde nad Mladou Boleslaví, taky netočil žádné ovály, ale spíše takovou postupující spirálu (asi jak se na něj nasouvala bouřka z jihozápadu). Takže předpokládám, že řídící taky povolil něco ve smyslu že "holdujte si podle radaru jak chcete" Ano?

3) Mystérium dne: Let ČSA z Moskvy (stopa č.3) , poté co obletěl bouřku nad Libercem, suvérénně vletěl nad Českou Lípu v devíti kilometrech, natočil pár okruhů bez náznaku klesání a pak zřejmě divertoval do Brna? Stopy č. 1, 2 a 3 jsou přibližně ze stejného času. Takže zatímco v Praze už se vesele přistává, on divertuje do Brna? Přičemž, to jak neklesal, skoro vypadalo na to, že ta diverze byla jasná už dřív? Proč? Bouřka se sice prohnala, tou dobou sice v Praze ještě asi trochu pršelo, ale viditelnost 10km+. Je možné, že měli piloti nějaká vlastní minima na přistání, kvůli kterým museli divertovat?

4) Na co je taková blbá smyčka (stopa č.4) skoro ve stejné výšce? Jediná moje hypotéza je, čekání na nějaký ATR co na flightradaru není vidět, než se docourá na přistání. Ale tak tohle je asi blbá otázka, to asi leda že by to tu četl nějaký řídící co to nařídil

 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ