jen poznámka k tématu: podle kuličky a zatáčkoměru dokážeš letět v mraku v případě, že do něj vletíš v ustáleném režimu letu, který máš pevně v ruce a že v něm nejsou velké turbulence, které by tě rozhodily. Dokážeš podle pokynů ze země či instruktora otočit zatáčku o daný počet stupňů, i když by ti nešel kompas, ale třeba vysazení kompasu v tomto případě už ti hodně komplikuje pilotáž. Ale pokud bys spadl do nezvyklé polohy, tak ti garantuju, že ji podle toho nevybereš a pokud ano, tak to byla náhoda a pokud bys ji vybral 2x z pěti, tak je to zázrak. Podle náhradních přístrojů mám pár desítek hodin nalétáno a zeptej se Dandeeho, že KTP dle náhradních budíků byl největší strašák a největší makačka, na které pohořelo či bylo pojebáno hodně pilotů Po 45ti minutách jsi přistál propocený na nitku a takový sestup přes mraky s vytaženým podvozkem podle náhradních - to je žrádlo.... Já už o tom párkrát psal, jednou byl instruktor na L-39 dobře naladěn a šly mi na sestupu jen stopky a kulička, jinak nic Ve dvojím to šlo, protože mně slovně opravoval a hlavně v podvědomí víš, že tomu vzadu ty přístroje jdou a když uděláš velkou chybu tak to hned přebere a srovná, ale na sóle bych se dávno střílel a ani bych to nehlásil, ať si mně najdou, jsou za to placený.... |
|