I kdyby jim ten horizont fungoval, dovedeš si představit ten chaos, kdy jim tam všechno béká a indikace ukazují různé nesmysly, plno varovných hlášek a jejich kombinace, které nikdy při výcviku neviděli, protichůdné informace o rychlostech atd? Možná ani tomu záložnímu umělému horizontu nevěřili. Ti z toho museli asi být tak domotaní a vystresovaní, že ...
Spíš jestli by ty systémy v a-busu neměly nějakým způsobem při takových situacích spíš pomáhat uklidnit, než vystresovat milionem informací na maximum. Určitě (aspoň doufám) dělali zoufale co mohli a na co byli cvičení. Otázka je, JAK jsou na takové situace cvičení a jaké jsou na to postupy.
Asi se mi teď vysmějete, ale čím víc se toho o letadlech a jejich systémech dovídám, tím víc se do nich bojím vlézt. Zlaté sladké nevědomí (pro cesťáka). Hmmm... PF furt tahá, tahá, tím se možná sám odtrimoval stabilizátor v autotrimu na těch třináct nebo kolik.... oni to nevidí nebo si to neuvědomují... BRRRRRR!!! Fuj... Snad to špatné bude k něčemu dobré a něco se po vyšetření změní... |
|