| | | Vývrtky, pády a pády po křidle 19. 5. 2011 / 21:53 | |
| | Ahoj, chtěl bych se zeptat na jaké úrovní je fs 2004 v simulace zvláštních letových situaci myslím tím pády a vývrtky atd .... díky moc za informace |
| |
|
| | | Vývrtky, pády a pády po křidle 19. 5. 2011 / 22:09 | |
| | Blbě. Až na některé speciální modely nic z toho nemá s realitou prakticky nic spolecneho. |
| |
|
| | | Vývrtky, pády a pády po křidle 19. 5. 2011 / 22:10 | |
| | Obecně FS tyhle věci moc ( nebo spíš vůbec ) neumí.. Pokud chceš akrobatit, je lepší X-plane.. |
| |
|
| | | Vývrtky, pády a pády po křidle 19. 5. 2011 / 22:19 | |
| | Zkoušel jsem něco odlítat v FSX ale je to fakt bída, na akrobacii už je snad věrnější i Il 2 Sturmovik. |
| |
|
| | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 09:01 | |
| | A nebo LOCK-ON |
| |
|
| | | Vývrtky, pády a pády po křidle 19. 5. 2011 / 23:23 | |
| | Nula nic FSka neumí ani vyšší akrobacii. Hodí se jen pro klidný vyrovnaný let. |
| |
|
| | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 08:15 | |
| | Nejpovolanější osoba v tomhle ohledu je Víťa Ženíšek. Obecně FS-ka nula, X-plane poměrně dobrý, kromě vývrtek. To je fakt bída i tam. |
| |
|
| | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 08:20 | |
| | Nejpovolanější osoba je zjevně Láďa. K tomu není co dodat |
| |
|
| | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 08:39 | |
| | FSka je použitelná max. tak na naučení základů létání podle přístrojů, opakování postupů (pokud máš systémově propracovaný model) a nebo ke zkoušení navigace (nejen radionavigace, ale i srovnávačky, pokud máš VFR textury a reliéf). V podstatě k ničemu jinému se FSka použít nedá (a to jsou na tom FS9 a FSX prakticky stejně, co si budem nalhávat).
Prý existují modely, které umí např. vývrtku - v FSX Lotus sim L-39, v FS9 jsem zkoušel jeden model, který to prý umí, ale neuměl -> vývrtka znamenalo držet naplno vykopnutou směrovku a tuším mít pořád přitaženo a jakmile jsem to povolil, okamžitě se to srovnalo.
FSX umí prý i smyk - což je spíš jen taková sranda, protože já třebas nemám pedály a na joyi brzdím zmáčknutím čudlíku, takže by to pro mě znamenalo okamžitě smyk Ale někdo možná rád driftuje na dráze, tak to ocení |
| |
|
| | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 08:44 | |
| | No totóóóó? D Takhle zneužívat to, co ti někdo řekne DDD
Za tím smykem si stijím D A i za tou vývrtkous L39... |
| |
|
| | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 09:29 | |
| | To víš informace nejsou od toho, aby se utajovaly
Já proti tomu nic nemám, jen mi to příjde jako poddružná záležitost Nicméně to ukazuje na to, že i FSka zvládne kdeco, když tvoří dost dobrý tvůrce (tím neříkám, že jiní jsou marní, jen s tou dynamikou to bude alchymie jako blázen) |
| |
|
| | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 12:31 | |
| | Informace se neutajujou? Aha tak to jsem do teď dělal špatně D
No a co se týče toho smyku... tohle mi zase jako marné nepříjde. Je to zase kousek k zajímavosti...
Chápej nemůžeš s tím střelit o zem jak ti to výjde D |
| |
|
| | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 22. 5. 2011 / 09:52 | |
| | To bych radši uvítal účinky námrazy než smyk, který stejně na joyi řešit nebudu |
| |
|
| | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 12:28 | |
| | | |
|
| | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 09:02 | |
| | V tom pripade neumi vyvrtku ani blanik, protoze taky musis mit porad vykopnutou nohu a pritazeno a hned jak povolis, tak se vybere |
| |
|
| | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 11:23 | |
| | zapomněls napsat "real" blatník!
|
| |
|
| | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 21. 5. 2011 / 20:17 | |
| | Když jseš tlouštík jako já, tak ti z toho vyběhne Blaník i s plnou nohou a pritazeným kniplem. Se mnou nechce vrtat ani DG1000. Zato u 526, kde sedím za težištěm, tam se mi dělají ploché vývrtky jedna radost |
| |
|
| | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 21. 5. 2011 / 20:29 | |
| | Blázni... D |
| |
|
| | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 21. 5. 2011 / 23:33 | |
| | Helikopotvora je v plochý vejvrtce pořád, tak co |
| |
|
| | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 09:05 | |
| | Jestli myslis ve FS9 Decathlona, tak toho musis fakt drzet dotazenyho a s vykopnutou nohou, jinak se bryskne vybere sam... Ona vyvrtka zase neni takovy demon jak se z ni dela
Ze čtyř typů, se kterýma jsem měl možnost vrtat by se nevybrala jen Z-142, kvůli aerodynamickému zámku na výškovce...
Jo vyvrku na L-39 nemuzu komentovat, to jsem neletel. Ale ve FS pusobila divne, stejne jako pusobej divne vyvrtky u stroju v X-Plane... Ale tam ji aspon udela v podstate kterykoli stroj...
Nejprirozeneji na me pusobila vyvrtka v Condoru, ale ten zas nema motor.... A taky jsem v tom neumel poradne souvrat, nebot to desne brzdilo smerovkou ... No, kazdy sim ma zjevne neco. |
| |
|
| | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 09:27 | |
| | No myslel jsem tohle http://www.simviation.com/fs2004military123.htm - Piaggio P-149 Už je to dávno, co jsem si s tím hrál, ale dynamiku to má super. Nemůžu sice porovnávat s reálem, ale lítá to příjemně
Jinak já vývrtku s reálem porovnat nemůžu Já jsem takový ten "dopravák", který lítá nejradši "vysoko a rovně" |
| |
|
| | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 13:00 | |
| | I dopravní automobilista, který nezávodí, by si měl aspoň jedenkrát (lépe víckrát) vyzkoušet chování vozu při smyku, aby to poprvé nebylo naostro, s lidma a v provozu. A u pilotů ve spojení s nezvyklými polohami, vrtáky a podobně to platí dvojnásob - aspoň já se na to tak dívám, i když z letů hlavou dolů a podobně též nadšený nejsem |
| |
|
| | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 13:22 | |
| | Kdyz problem je, ze se skoro vsechno provozuje v kategorii normalni a tim padem pak pri vycviku clovek ani nema sanci zjistit, co to ta vyvrtka je, neb se nacvicuje misto vybrani zabrana.... |
| |
|
| | | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 22. 5. 2011 / 09:56 | |
| | Bohužel, je to tak. Chtěl jsem si to ve výcviku vyzkoušet, ale zrovna nebylo k dispozici éro, na kterém by to šlo.
Určitě si to ale někdy vyzkouším s nějakým instruktorem, protože jsem zastánce stejné teorie, jako SONP (v autě jsem si to zkoušel hned po autoškole, ale s letadlem je to krapánek složitější) |
| |
|
| | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 09:51 | |
| | No, já jsem vrtal jen s Vivatem, nicméně jakýkoli SIM podle mne nemůže v takovýchto situacích reál ani zbla napodobit, zejména kvůli fyzice a psychice. Přeci jen sebelepší sim nenavodí pocit, kdy má člověk přišroubovanou židli na zdi, čumí držkou dolů, točí se u toho a zem se rychle blíží.
Pakliže má člověk dobré vybavení (velký monitor, nebo projektor, TRACK-IR, SAITEK berany, SWItCH, RADIO, panel, kvalitní zvuk, otrofoto, zhasne si, dokáže SIM vtáhnout do děje a iluze reality je výborná. Při akrobacii, vrtání ostrých zatáčkách začínají převažovat efekty, které se nasimulovat nedají a tudíž se ze simulátoru stává arkáda, nezávisle na tom, jestli se model éra chová ve vrtáku dobře, nebo špatně.
tak to vidím já... prosím nekamenovat. |
| |
|
| | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 10:24 | |
| | Já s tím plně souhlasím a hlavně proto jsem psal, že FSka je využitelná tak na trénování postupů, navigace a jde na ni získat základy létání podle přístrojů. K ničemu jinému se defakto použít nedá a drtivá většina lidí se z toho snaží dělat akrobatický nebo bojový sim, což úplně popírá smysl toho simu |
| |
|
| | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 17:09 | |
| | Ne že bych se do toho chtěl dostat ale co kdyby se to stalo ? |
| |
|
| | | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 17:18 | |
| | A jak je na tom ve standardech ? zrychlování,zpomalovaní,zatáčení ? |
| |
|
| | | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 17:19 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 17:37 | |
| | Kdybych přepadl do vývrtky,nebo to tam fakt nehrozí ? |
| |
|
| | | | | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 20. 5. 2011 / 18:09 | |
| | Nejde o to jestli hrozí, nebo nehrozí se do vývrtky dostat, mluví se tu o tom, že na nácvik vybrání vývrtky je sim nevhodný, jelikož nedokáže realitu navodit.
Když jsem si dělal papíry na ULL, instruktor mi vřele doporučil si připlatit dvě hoďky na éru, kde se smí vrtat právě k nácviku vybrání, (kdyby k tomu náhodou někdy došlo, abych tam neseděl jak jójo). A musím říct, že i když jsem měl teoreticky přesně zmáknuté co a jak mám dělat, právě ta psychyka, nezvyklá poloha, (držkou dolů) předčila veškerou fantazii a při prvním pokusu jsem byl slušně řečeno opravdu, ale opravdu velmi překvapený. Myslím, že by neškodilo, aby si to absolvoval každý. |
| |
|
| | | | | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 21. 5. 2011 / 22:22 | |
| | Ne, vývrtku FS neumi a ani nehrozí, že bys do ní padl, takže buď v klidu |
| |
|
| | | | | | | | | | | Vývrtky, pády a pády po křidle 21. 5. 2011 / 23:57 | |
| | co se tice vyvrtek teda je nejlepsi Wings over Europe nebo vietnam to je jedno |
| |
|
|