Ahoj, no v podstatě je to jednoduché. V Moravě máš 4 nádrže, 2 hlavní v bacích na koncích křídla (každá 115l) a přídavné v křídlech (každá po 95l, ale budík ti ukáže jen do 60l). Přepínání nádrží viz. obrázek, páka v horní poloze je hlavní nádrž, ve střední přídavná nádrž a ve spodní je palivo zavřené. Všeobecně platí jako na jiných érech, vzlet a přistání lítáš na hlavní, při letu v hladině čerpáš nejdřív z přídavných. Za letu samozřejmě můžeš brát např. z levé přídavné a z pravé hlavní. Co se týče propojování nádrží, tak při zapnutí spínače propojení nádrží odebírají motory palivo z jakékoliv otevřené nádrže, čili i z druhé strany. Takže ty zapneš propojování nádrží, otevřeš nádrž, ze které chceš brát palivo a druhý palivový kohout zavřeš. Je potřeba si pohlídat, aby nebyl některej kohout nastavenej na prázdnou nádrž, protože by motor nasál vzduch. |
|