FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak dekompilovat BGL Jeden příspěvek | Celý strom
Jak dekompilovat BGL   2. 1. 2005 / 18:59
PetrB
Ahojky, mám vytvořené vlastní letiště v Afcadu2.21 a na taxi a runwayi mám domečky a stromečky Dočetl jsem se tady že to dělá autogen a že pro dekompilaci a vytvoření Exclude mám použít BGLXML nebo SceneGenX ale ani jedním se nedá můj vytvořený bgl soubor dekompilovat. BGLXMLmam 1.5 a při každém pokusu o dekompilaci my windows hodějí hlášku že v souboru bglxml.exe došlo k chybě a SceneGenX1.32 hlásí toto. Můžete my někdo pomoct jak odstranit ty domečky a stromečky popřípadě jaký soft použít. Díky
img_forumn/r40819_1.jpg (500x400)
 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ